Андрій Відгук додано 8 листопада, 2019 год239 переглядів
Я приїхав з закордону на 3 тижня і вирішив підключити собі інтернет. Поповнив рахунок на 170 грн (абонплата в мене 155 грн). Думаю зараз знімлять гроші можна буде сидіти в інтернеті пройшло 6 годин абонплату не зняли але зняли 20 грн за 200 мегабайт при тому що я взагалі виключив в себе інтернет і сидів тільки через вайфай. Я поповнив рахунок на 10 грн щоб хватило на абонплату і вирішив подзвонити оператору спойлер не додзвонився. Я не розумію чому не знімають абонплату. Запитався в своїх знайомих сказали що абонплату знімається вночі з 00:00 до 03:00 думаю чекаю тоді. Прокинувся на наступний день думаю все супер можна користуватись інтернетом накористувався на 70 гривень за 700 мб я просто в шоці дзвоню оператору не піднімає заходжу на сайт до київстара хочу написати в тех підтримку зайшов в вайбер до «розумного» робота Зоряни (той хто з нею спілкувався зрозуміє про що я) пишу їй що хочу поговорити з людиною вона мені в відповідь — «ми постараємся вам допомогти але зараз дуже загружені оператори і прийдеться почекати» Я всеодно пишу що хочу поговорити з людиною (для тих хто з нею не спілкувався вона дає заготовлені відповіді але в тих відповідях немає пункту «чекати оператора» пошарився по форумах дізнався що їй треба відповідати в такому випадку що в мене «інше питання» до оператора. Поки це все знайшов потратив 2-3 години і в мене зняли ще 20 грн а на годиннику вже 00:00 . Підключили оператора пояснюю йому ситуацію прошу зняти гроші за абонплату вручну він каже що не може що це все робиться автоматично і що зараз мають зняти кошти я вночі біжу поповнювати рахунок поповнюю на 100 грн і ( в сумі на рахунку було 160грн сиджу чекаю доки знімлять гроші виключив інтернет взагалі на телефоні. Вже й минула 3 година ночі нічого так і не зняло ( грошей на рахунку як було достатньо так і і залишилось після 3 години ) знову пишу оператору питаю в нього чому не зняли абонплату він мені каже що було недостатньо коштів на рахунку я заходжу в програму мій київстра дивлюсь на рахуну 160 грн так як і було кидаю йому скріншот а він мені каже що система автоматично резервує 10 грн на всякий випадок якщо треба буде інтернету але ні через *111# ні через програму воно не показує що гроші зарезервовані . Я в нього питаю що робити мені потрібний інтернет я не можу знову чекати до 12 ночі щоб зняло з рахунку він мені порадив послугу «онлайн на день» 15грн 1000 Мегабайт. Цієї 1000 мені хватило до обіду потім приходить смс що можна було взяти цю саму послугу але замість 15- за 1000 мб я взяв 30грн за 4000 яка також там була але оператор чогось мені про неї . І так я зараз сиджу (01:20) на годиннику, чекаю Поки знімлять гроші з рахунку в сумі за три дня в мене київстар вкрав 170 грн . Якщо хтось спитає чому київстар «вкрав» я відповім. Тому що якби абонплату зняли зразу як я поповнив рахунок то всього цього можна було уникнути і тому вони вкрали в мене гроші
Переваги:
Аферисти яким не важлива якість звязку і інтернету їм важливо тільки вкрасти у вас в часності і в мене наші гроші
Недоліки:
Крадуть гроші ,постоянні проблеми з підключенням, інтернет що при 4G що при 3G різниці немає швидкість і там і там погана
Київстар безкарно продовжує використовувати шахрайську схему списання коштів з рахунку. "РЕЗЕРВУЮТЬ кошти на інтернет" який нібито використовує сам телефон саме в період настання півночі (при цьому перевірити це користувач не може). При цьому ваших коштів вже "не вистачає" для оплати місячного тарифного плану і вам нараховують ДЕННИЙ пакет, і списують ЗАРЕЗЕРВОВАНІ кошти за інтернет, яким нібито користувався сам телефон в "фоновому режимі".
Якщо користувач не помічає даної афери, така ситуація повторюється наступної ночі, поки не списується вся залишкова сума.
В результаті Київстар краде суму місячного тарифного плану протягом трьох днів ("Резервацією" та "Денним пакетом")
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Крадуть гроші з рахунку - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
Я не розумію чому не знімають абонплату. Запитався в своїх знайомих сказали що абонплату знімається вночі з 00:00 до 03:00 думаю чекаю тоді. Прокинувся на наступний день думаю все супер можна користуватись інтернетом накористувався на 70 гривень за 700 мб я просто в шоці дзвоню оператору не піднімає заходжу на сайт до київстара хочу написати в тех підтримку зайшов в вайбер до «розумного» робота Зоряни (той хто з нею спілкувався зрозуміє про що я) пишу їй що хочу поговорити з людиною вона мені в відповідь — «ми постараємся вам допомогти але зараз дуже загружені оператори і прийдеться почекати» Я всеодно пишу що хочу поговорити з людиною (для тих хто з нею не спілкувався вона дає заготовлені відповіді але в тих відповідях немає пункту «чекати оператора» пошарився по форумах дізнався що їй треба відповідати в такому випадку що в мене «інше питання» до оператора. Поки це все знайшов потратив 2-3 години і в мене зняли ще 20 грн а на годиннику вже 00:00 . Підключили оператора пояснюю йому ситуацію прошу зняти гроші за абонплату вручну він каже що не може що це все робиться автоматично і що зараз мають зняти кошти я вночі біжу поповнювати рахунок поповнюю на 100 грн і ( в сумі на рахунку було 160грн сиджу чекаю доки знімлять гроші виключив інтернет взагалі на телефоні. Вже й минула 3 година ночі нічого так і не зняло ( грошей на рахунку як було достатньо так і і залишилось після 3 години ) знову пишу оператору питаю в нього чому не зняли абонплату він мені каже що було недостатньо коштів на рахунку я заходжу в програму мій київстра дивлюсь на рахуну 160 грн так як і було кидаю йому скріншот а він мені каже що система автоматично резервує 10 грн на всякий випадок якщо треба буде інтернету але ні через *111# ні через програму воно не показує що гроші зарезервовані . Я в нього питаю що робити мені потрібний інтернет я не можу знову чекати до 12 ночі щоб зняло з рахунку він мені порадив послугу «онлайн на день» 15грн 1000 Мегабайт. Цієї 1000 мені хватило до обіду потім приходить смс що можна було взяти цю саму послугу але замість 15- за 1000 мб я взяв 30грн за 4000 яка також там була але оператор чогось мені про неї . І так я зараз сиджу (01:20) на годиннику, чекаю Поки знімлять гроші з рахунку в сумі за три дня в мене київстар вкрав 170 грн . Якщо хтось спитає чому київстар «вкрав» я відповім. Тому що якби абонплату зняли зразу як я поповнив рахунок то всього цього можна було уникнути і тому вони вкрали в мене гроші
відгук
Коментарі до відгуку
Якщо користувач не помічає даної афери, така ситуація повторюється наступної ночі, поки не списується вся залишкова сума.
В результаті Київстар краде суму місячного тарифного плану протягом трьох днів ("Резервацією" та "Денним пакетом")