Петро Захарович Відгук додано 1 жовтня, 2019 год53 перегляда
Керівництво Київстару створило схему, з допомогою якої сівробітники Київстару видурюютьу клієнтів зайві кошти. Керівництво Київстару відгородилося від клієнтів з допомогою автовідповідачів і нижчої ланки співробітників Київсстару, яка не в змозі вирішити питання клієнта. Прохання до налогової інспкції: ПЕРЕВІРИТИ як Київстар за власною ініціативою розпоряджається коштами кліетів.
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Маніпулювання Київстаром коштами своїх клієнтів - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
відгук
Коментарі до відгуку