Я, обслуговуюсь тарифним планом " Тримай звязок" і була дуже задоволена до сьогодні. 29.03.2013 року зазирнувши в свій телефон я побачила анулювання всіх годин,нарахованих згідно тарифного плану( які повинні були бути до 30 числа),оскільки я точно знаю , що їх не використала в повному обсязі.Скориставшись кодом *477*202 для нарахування годин даного тарифного плану гроші 80 грн. вони зняли ,годин не нарахували,сказавши що години нараховують тільки 30 числа.Я ж відправила код для нарахування тарифних годин 29 числа і тому пропало 80 грн. і ненарахували годин. Я ж хочу сказати одне не можна розкидатись клієнтами які обслуговуються Вас 10 років, Ви ненастільки серйозна організація що можете собі це дозволити. Висновок з цієї ситуації я все ж зробила: потрібно міняти оператора,якщо кинули раз то це повториться.Шкода одне що колись в минулому хороший і потужний оператор заробляє зараз не покращенням своєї роботи , а крадучи кошти в людей з рахунків. 16 згодні 1 не згоден
а на кого менять то !!! у меня и мтс и киевстар , что там что там обдиралово и всё наглее и наглее с каждым днём!!! получается нет ни одного закона , который бы защищал наши права!! абонент бесправен и беззащитен!!!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Відгуки про Київстар (Kyivstar)
16 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку