Мар'яна Отзыв написан 31 марта, 2013 год1612 просмотров
Я, обслуговуюсь тарифним планом " Тримай звязок" і була дуже задоволена до сьогодні. 29.03.2013 року зазирнувши в свій телефон я побачила анулювання всіх годин,нарахованих згідно тарифного плану( які повинні були бути до 30 числа),оскільки я точно знаю , що їх не використала в повному обсязі.Скориставшись кодом *477*202 для нарахування годин даного тарифного плану гроші 80 грн. вони зняли ,годин не нарахували,сказавши що години нараховують тільки 30 числа.Я ж відправила код для нарахування тарифних годин 29 числа і тому пропало 80 грн. і ненарахували годин. Я ж хочу сказати одне не можна розкидатись клієнтами які обслуговуються Вас 10 років, Ви ненастільки серйозна організація що можете собі це дозволити. Висновок з цієї ситуації я все ж зробила: потрібно міняти оператора,якщо кинули раз то це повториться.Шкода одне що колись в минулому хороший і потужний оператор заробляє зараз не покращенням своєї роботи , а крадучи кошти в людей з рахунків. 16 согласны 1 не согласен
а на кого менять то !!! у меня и мтс и киевстар , что там что там обдиралово и всё наглее и наглее с каждым днём!!! получается нет ни одного закона , который бы защищал наши права!! абонент бесправен и беззащитен!!!
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
16 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву