Сергій Відгук додано 18 вересня, 2019 год95 переглядів
Абсолютно некоректна робота компанії! Рахунок був вчасно поповнений на суму згідно тарифу. З причини "технічного збою" гроші не були вчасно списані з рахунку і було надано пакет послуг на один день згідно умов тарифу за 10 грн. на добу. Наступного дня після "усунення технічного збою" була спроба списання коштів по тарифу, але ж на рахунку коштів уже менше, ніж потрібно! СМС цього дня і в наступні дні надсилались, але проблема в них не була чітко описана. І взагалі я не зобов'язаний читати всі вхідні СМС. Так пройшло кілька днів. Я був впевнений, що у мене все в порядку до того моменту, коли при спробі зателефонувати почув "Можете здійснити дзвінок за рахунок абонента, якого викликаєте". Оператор повідомив, що я можу залишити заявку, щоб мені повернули кошти за ПЕРШИЙ день користування по 10 грн. на день, а все інше було з моєї вини, тому я маю іще раз поповнити рахунок на повну суму. З такою постановкою питання я абсолютно не згоден і просто хочу припинити свою впівпрацю з Київстар. Крім того, я буду залишати негативні відгуки про компанію абсолютно на всіх сайтах, які буду відвідувати і на яких є опитування про роботу компаній.
Переваги:
Як невеликий плюс можна зазначити площу покриття, але ж вона далеко не ідеальна!
Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на березень 2023 року обслуговував 24,3 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ... детальніше
Фінансові шахраї! - Відгуки про Київстар (Kyivstar)
З такою постановкою питання я абсолютно не згоден і просто хочу припинити свою впівпрацю з Київстар. Крім того, я буду залишати негативні відгуки про компанію абсолютно на всіх сайтах, які буду відвідувати і на яких є опитування про роботу компаній.
відгук
Коментарі до відгуку