Інтернет провайдер JetNet
Інтернет провайдер JetNet - надає високошвидкісний, безлімітний інтернет для вашого будинку. Покриття - понад 1000 об'єктів. Інтернет провайдер JetNet - це вигідне підключення до інтернету в Києві.
Рейтинг 3.1 з 5 на підставі 61 відгука
Інтернет-провайдери
Провайдеру не треба гроші.
Ужасная работа провайдера
Послуга доступу до Інтернет надається згідно Договору про надання телекомунікаційних послуг , який підписується при підключенні до мережі Інтернет (один екземпляр в паперовому вигляді залишається у абонента).
4.2. Оплата Послуг Оператора здійснюється Абонентом завчасно шляхом авансових платежів на наступний календарний місяць. До 01 числа кожного календарного місяця на балансі Абонента повинна бути сума не менша,ніж сума абонплати за цей місяць .
3.3.5. Змінювати ціни й тарифи на Послуги. Оператор зобов'язаний інформувати Абонента про такі зміни не менш, як за 20 (двадцять) днів до впровадження таких змін шляхом публікації інформації на сайті Оператора www.jetnet.ua.
На сайті вартість зовнішньої статичної адреси була своєчасно змінена.
Жахлива якість інтернету
Якщо при наявності стабілізатора мережі 220 В (у приватному будинку), у Вас відбувається тимчасове зникнення сигналу, треба перевірити наш канал,підключив напряму ноутбук до оптичного терміналу без роутера.
Якщо напряму інтернет також працює нестабільно,треба міняти термінал.
При зверненні у тех. підтримку наш фахівець програмно дивиться рівень загасань і робить висновок про якість зв'язку по оптичному волокну.
В Вашому випадку більш за все потрібні дії,вказані вище.
Провайдер з відношенням як в сесесері
Згідно договору зміна тарифів відбувається на сайті jetnet.ua за 20 днів до списання абонплати за наступний місяць.Пpи цьому за 3 дні до списання абонплати абонент отримує смс-повідомлення з вказанням суми ,якої не вистачає по абонплаті на наступний місяць. У абонента є логін і пароль від Особистого кабінету для перевірки балансу після списання абонплати за місяць,що наступив.
Рекомендуємо перевірити № телефона ,який вказували в договорі,якщо не отримували смс-повідомлення. На роботу мобільного оператора по отриманню смс-повідомлень ми не впливаємо.
З повагою,
команда JETNET
Кінчений провайдер
Дозвонитися до них просто НЕРЕАЛЬНО!!! Автопідповідач каже, що звернення прийнято і фахівець... Читати відгук Швидкість на Осокорках плаває. Відсутня система автоматичного білінгу, тобто, якась тьотя-бухгалтер сідає і вручну разносить платежі, що надійшли на рахунок і це займає час. Тобто "оплатив-автоматично рахунок поповнився" у цієї шараги не працює. На рівному місці з'являються якісь мінуси по депозиту, хоча оплату роблю регулярно і сильно заздалегідь.
Дозвонитися до них просто НЕРЕАЛЬНО!!! Автопідповідач каже, що звернення прийнято і фахівець перетелефонує у найближчий час. Далі - тиша. Ніхто нікому не перенабирає.
На рівному місці вимкнули інтернет і правди нема у кого добитися.
Вкрай не задоволений і нікому не раджу.
Сусіди користуються Осокорки Онлайн. Дуже задоволені, ніяких нарікань. Мабуть, буду змінювати провайдера.
При оплаті через Особистий кабінет на сайті jetnet.ua кошти приходять автоматично на баланс абонента за 5-10 хвилин.
При інших шляхах оплати кошти розносяться абонентським відділом на наступний день після оплати по випискам банку за попередній день.
З повагою,
Команда JETNET
Скорость худшая
Провайдер несе відповідальність за якість інтернет тільки по проводовому виду підключення, а саме, до оптичного терміналу,встановленому в будинку абонента.
Роутер-це обладнання абонента,за якість роботи якого JETNET відповідальності не несе.
Плохая скорость
Перевірте швидкість напряму,підключив ноутбук до оптичного терміналу без роутера.
Ви побачите швидкість інтернету,згідно вибраного тарифу.
Обманщики НЕ рекомендую!
При прийомі заявки (до моменту підключення) по всім перерахованим Вами пунктам абонент інформується.
При підключенні у абонента залишають договір у паперовому вигляді, в якому всі ці умови прописані.
Підключення безкоштовно і на місяць ми не можемо підключати абонента (багато орендарів),т.к. при самому процесі підключення підприємство несе витрати ( виконання карти-завдання розварки волокна по портах сплітерів, сама розварка волокна,прокладання кабелю,встановлення муфт і сплітерів, вартість цих матеріалів). Орендарі повинні планувати користування нашою послугою не менше,ніж 3-х місяців.
Оптичний термінал-650 грн продаємо при підключенні.
Обслуговування мережі -75 грн входить в абонплату,але коли абонент не користується інтернетом (не платить абонплату),повинен сплачувати обслуговування мережі . Круглий рік по мережі ведуться профілактично-відновлювальні роботи, для надання якісної послуги доступу до Інтернет, а саме, переукладання кабелю при його поривах , заміні опор ,що входить в обслуговування мережі.
Повний ігнор на запити клієнта.
Якщо якась проблема і телефонуєш в тех.підтримку то тобі скоріш за все нахамлять і скажуть перевіряйте все в себе і тільки тоді дзвоніть,"мы не дом
советов".
Десь з рік/півтора назад було все інакше.По тарифу маємо платити 350грн,минулого місяця прийшов рахунок на майже 400,телефонуєш роботу на всі номера(тех.підтримка,фінансовий відділ),він... Читати відгук Декілька років користуємось послугами провайдера,з плюсів маємо,що працює за відсутності світла.
Якщо якась проблема і телефонуєш в тех.підтримку то тобі скоріш за все нахамлять і скажуть перевіряйте все в себе і тільки тоді дзвоніть,"мы не дом
советов".
Десь з рік/півтора назад було все інакше.По тарифу маємо платити 350грн,минулого місяця прийшов рахунок на майже 400,телефонуєш роботу на всі номера(тех.підтримка,фінансовий відділ),він обіцяє в найкоротший час зв'язати зі спеціалістом.По факту ніхто не передзвонює.Тиждень минулого місяця видзвонював,безрезультатно.
В цьому місяці теж прийшла сума майже 400,а пише в кабінеті ваш тариф 350.
Другий день лишаю заявки,ніхто не передзвонює.Зателефонувати живій людині для швидкого вирішення питання неможливо.Тобто,якщо би в нас був відсутній інтернет,то чекали би з минулого місяця що нам перетелефонують.Дзвонив з різних номерів,результат один.Походу вони вимерли,а обладнання працює саме по собі і тільки питання часу коли воно вимкнеться.Тому шукаю нового провайдера.
При наявності зауважень до роботи тех. підтримки , звертайтесь до керівництва провайдера на пошту [email protected]
З повагою,
команда JETNET
самий кошмарний інтернет провайдер JetNet
Вкажіть,будь ласка, що саме в нашому сервісі Вас не влпштовує.
Нет сервиса, нет поддержки
При відсутності аварій , ми надаємо якісний доступ до Інтернет.
Напруга в мережі 220 В в приватному секторі не стабільна.
З цієї причини підвисає в будинку абонента роутер і термінал, які треба правильно перезавантажити, згідно інструкції, яка надається при підключенні.
Дзвінків з цього приводу багато і технічна підтимка ,перевіряючи стан конкретного договору по програмі (дуже швидко) , відповідає абоненту по конкретній сітуації.
Найгірший в Україні
2. Працює з перебоями. Кожен тиждень поломки.
3. Нема підтримки, на телефон відповідає робот.
4. Мутний ip. Багато сервісів блокують, доводиться з vpn сидіти весь час.
5. Жлобські тарифи, якщо їдеш на деякий час і не користуєшся.
Жахливо!!!
Вкажіть,будь ласка, свій № договору ,адресу , телефон або прізвище.
Перевіримо яка бригада повинна була виконувати Вашу заявку.
не работает. сотрудники вешают лапшу на уши
Иногда удаётся поговорить с сотрудниками. Неделю каждому дозвонившемуся рассказывают одну и ту же байку. И каждый раз обещают, что вот "после обеда" всё будет как надо!
Ищу возможность перейти к другому оператору (((
Ложка дёгтя
На даний час, при поверненні абонента через 1-1,5 роки і їм нараховується 450 грн за обслуговування мережі без нарахування абонплати за цей проміжок часу.
Напишить,будь ласка, листа на [email protected] , вкажіть № договору і діючий контактний телефон,ми перевіримо Ваш договір на відповідність нашим діючим правилам.
З повагою,
команда JETNET
Лайно а не компанія
Без звернення абонента опцію " ТЕЛЕБАЧЕННЯ" неможливо активувати,бо абонент для цього повинен сказати провайдеру пін-код, який бачить на своєму пристрої.
Напишить,будь ласка, на [email protected], вкажіть свій № договору і діючий контактний телефон. Розберемся більш детально в Вашій ситуації.
З повагою,
команда JETNET
Ужасное качество обслуживания
Якщо тех. підтримка бачить, що з нашої сторони пінг поступає на Ваш оптичний термінал,затухання по оптиці в нормі,то так і відповідають.
Виїзд бригади пропонується у випадку,якщо абонент не може сам перевірити наш канал напряму,підключивши свій компьютер до оптичного терміналу. Тоді бригада приїздить з нашим ноутбуком і показує,що інтернет працює якісно.Роутер абонента не входить в зону відповідальності провайдера. Але якщо при цьому потрібна допомога у налаштуванні працездатного роутера, її виконує бригада. Виїзд платний ,в залежності від регіону від100 до 350 грн (Київська область), налаштування роутера 1 шт-100 грн. Кошти списуються з балансу абонента після виконання робіт.
Самый ужасный провайдер в Украине
Таке враження,що пише наш конкурент. Пінг напряму з оптичного терміналу у нас не перевищує 2-3 ms. Міряйте напряму і побачите реальну затримку і швидкість.
Ужасно,одним словом ужасно
Неклиентоориентированные
жыдовское кубло
Информация на сайте не соответствует информации от менеджера
Кампании мародер!
Ужасный сервис
ужасное качество тех.поддержки
Отвратительно
Подключают нового абонента месяц
Хамское отношение и больше ничего
Невозможно подключить сам интернет от провайдера
Техническая поддержка