Інтернет провайдер JetNet
Інтернет провайдер JetNet - надає високошвидкісний, безлімітний інтернет для вашого будинку. Покриття - понад 1000 об'єктів. Інтернет провайдер JetNet - це вигідне підключення до інтернету в Києві.
Рейтинг 3.1 з 5 на підставі 147 відгуків
Інтернет-провайдери
переключилась від ріалвеб
Джетнет рекомендую усім!
Залишився задоволеним
Переключився від свого провайдера до Jetnet. Тестую інтернет вже місяць:
з самого початку все вийшло досить швидко, після заявки підключили через два дні. Нарікань ніяких не було ні по сервісу, ні по якості сигналу.
Також підключився сусід поряд.
Єдине, що був здивований платною призупинкою послуг, але в цілому не шкодую, що переключився.
Ціни нормальні, сервіс на висоті.
Читати відгук
Переключився від свого провайдера до Jetnet. Тестую інтернет вже місяць:
з самого початку все вийшло досить швидко, після заявки підключили через два дні. Нарікань ніяких не було ні по сервісу, ні по якості сигналу.
Також підключився сусід поряд.
Єдине, що був здивований платною призупинкою послуг, але в цілому не шкодую, що переключився.
Ціни нормальні, сервіс на висоті.
Рекомендую
без особливих зауважень
В цілому - влаштовує. Дякую.
Погана якість сервісу
Якість інтернету рекомендуємо перевіряти напряму від оптичного терміналу, а не через роутер, який може передавати сигнал із затримками.
Аварійні роботи по відновленню цілісності оптоволоконного кабелю у приватному секторі відбуваються без попередження при поривах кабелю третіми особами (проїзд високих машин, будівництво на ділянках абонентів, не обережна обрізка гілля дерев мешканцями приватних будинків, перестановка опор без попередження провайдера ), погодні негаразди. Ці роботи виконуються терміново і у стислі строки.
Провайдеру не треба гроші.
На твердую четверочку
Дякуємо за відгук!
Намагаємося і надалі надавати стабільний і швидкисний доступ до мережі Інтернет.
Досить непоганий інтернет
Дякуємо за справедливу щцінку нашої роботи!
З повагою,
команда JETNET
Зв'язок хороший, але компанія досить безвідповідальна.
Компанія JETNET працює по приватному сектору тільки по оптиці (технологія ХPON). По багатоповерховим будинкам також з 2023 року пропонуємо переходити на оптику . Абоненти, які не бажали одноразово сплатити за оптичний термінал, який необхідно встановити у помешканні абонента, так і залишилися підключеними до інтернету по технології, яка не працює без світла. Восени 2022 р - взимку 2023 р компанія забезпечила своє обладнання інверторами,батареями і генераторами. Всі хто був підключений по оптиці працювали при відключеннях світла. Прохання написати нам на ел.пошту [email protected] свій № договору і діючий контактний телефон для уточнення обставин описаного Вами прециденту. Показати 1 відповідь
Ужасная работа провайдера
Послуга доступу до Інтернет надається згідно Договору про надання телекомунікаційних послуг , який підписується при підключенні до мережі Інтернет (один екземпляр в паперовому вигляді залишається у абонента).
4.2. Оплата Послуг Оператора здійснюється Абонентом завчасно шляхом авансових платежів на наступний календарний місяць. До 01 числа кожного календарного місяця на балансі Абонента повинна бути сума не менша,ніж сума абонплати за цей місяць .
3.3.5. Змінювати ціни й тарифи на Послуги. Оператор зобов'язаний інформувати Абонента про такі зміни не менш, як за 20 (двадцять) днів до впровадження таких змін шляхом публікації інформації на сайті Оператора www.jetnet.ua.
На сайті вартість зовнішньої статичної адреси була своєчасно змінена.
Жахлива якість інтернету
Якщо при наявності стабілізатора мережі 220 В (у приватному будинку), у Вас відбувається тимчасове зникнення сигналу, треба перевірити наш канал,підключив напряму ноутбук до оптичного терміналу без роутера.
Якщо напряму інтернет також працює нестабільно,треба міняти термінал.
При зверненні у тех. підтримку наш фахівець програмно дивиться рівень загасань і робить висновок про якість зв'язку по оптичному волокну.
В Вашому випадку більш за все потрібні дії,вказані вище.
Провайдер з відношенням як в сесесері
Згідно договору зміна тарифів відбувається на сайті jetnet.ua за 20 днів до списання абонплати за наступний місяць.Пpи цьому за 3 дні до списання абонплати абонент отримує смс-повідомлення з вказанням суми ,якої не вистачає по абонплаті на наступний місяць. У абонента є логін і пароль від Особистого кабінету для перевірки балансу після списання абонплати за місяць,що наступив.
Рекомендуємо перевірити № телефона ,який вказували в договорі,якщо не отримували смс-повідомлення. На роботу мобільного оператора по отриманню смс-повідомлень ми не впливаємо.
З повагою,
команда JETNET
Кінчений провайдер
Дозвонитися до них просто НЕРЕАЛЬНО!!! Автопідповідач каже, що звернення прийнято і фахівець... Читати відгук Швидкість на Осокорках плаває. Відсутня система автоматичного білінгу, тобто, якась тьотя-бухгалтер сідає і вручну разносить платежі, що надійшли на рахунок і це займає час. Тобто "оплатив-автоматично рахунок поповнився" у цієї шараги не працює. На рівному місці з'являються якісь мінуси по депозиту, хоча оплату роблю регулярно і сильно заздалегідь.
Дозвонитися до них просто НЕРЕАЛЬНО!!! Автопідповідач каже, що звернення прийнято і фахівець перетелефонує у найближчий час. Далі - тиша. Ніхто нікому не перенабирає.
На рівному місці вимкнули інтернет і правди нема у кого добитися.
Вкрай не задоволений і нікому не раджу.
Сусіди користуються Осокорки Онлайн. Дуже задоволені, ніяких нарікань. Мабуть, буду змінювати провайдера.
При оплаті через Особистий кабінет на сайті jetnet.ua кошти приходять автоматично на баланс абонента за 5-10 хвилин.
При інших шляхах оплати кошти розносяться абонентським відділом на наступний день після оплати по випискам банку за попередній день.
З повагою,
Команда JETNET
Скорость худшая
Провайдер несе відповідальність за якість інтернет тільки по проводовому виду підключення, а саме, до оптичного терміналу,встановленому в будинку абонента.
Роутер-це обладнання абонента,за якість роботи якого JETNET відповідальності не несе.
Плохая скорость
Перевірте швидкість напряму,підключив ноутбук до оптичного терміналу без роутера.
Ви побачите швидкість інтернету,згідно вибраного тарифу.
все добре, крім термінів підключення
Причиною тривалого очікування підключення до мережі Інтернет є сезон підключень дачників (працюємо по приватному сектору). З травня по липень включно завжди є черги, в інші періоди підключаємо за 3-5 робочих днів.
Загалом дякуємо за справедливу оцінку нашої роботи.
Рекомендуємо цього провайдера
Але все працює добре, заплатили 650грн за коробочку з оптикою і тариф по акції був. В цілому залишились задоволені.
Монтажники ввічливі, все пояснювали
Рекомендуємо
Дякуємо за справедливий відгук
чудовий сервіс
За останні два тижні постійних відключень світла інтернет у нас не було пару годин, через аварійні роботи, а так працює стабільно.
швидкість інтернету гарна, підключались по акції і рекомендації сусідів то ще по 2міс отримали бонусних
Дякуємо за справедливий відгук.
Обманщики НЕ рекомендую!
При прийомі заявки (до моменту підключення) по всім перерахованим Вами пунктам абонент інформується.
При підключенні у абонента залишають договір у паперовому вигляді, в якому всі ці умови прописані.
Підключення безкоштовно і на місяць ми не можемо підключати абонента (багато орендарів),т.к. при самому процесі підключення підприємство несе витрати ( виконання карти-завдання розварки волокна по портах сплітерів, сама розварка волокна,прокладання кабелю,встановлення муфт і сплітерів, вартість цих матеріалів). Орендарі повинні планувати користування нашою послугою не менше,ніж 3-х місяців.
Оптичний термінал-650 грн продаємо при підключенні.
Обслуговування мережі -75 грн входить в абонплату,але коли абонент не користується інтернетом (не платить абонплату),повинен сплачувати обслуговування мережі . Круглий рік по мережі ведуться профілактично-відновлювальні роботи, для надання якісної послуги доступу до Інтернет, а саме, переукладання кабелю при його поривах , заміні опор ,що входить в обслуговування мережі.
Швидке реагування та допомога
Дякуємо за справедливий відгук!
Постійні перебої
До служби підтримки недодзвонитися, сайт недопрацьований і геть неінформативний ,постійні перебої ,по пів доби відсутній інет декілька разів за місяць. Буду шукать альтернативу.
При веденні аварійно-ремонтних робіт завжди на лінії тех. підтримки є про це інформація з указанням терміну виконання цих робіт (телефони вказані на сайті).
На сайті jetnet.ua не розміщено нічого зайвого для зручності користування ним.
Працюємо без світла необмежений час , для чого наша компанія забезпечила себе потужними інверторами, батареями і генераторами.
Адекватний провайдер
Сплатили за 3міс , ще 3місяці подарували.
шара
якість та оперативність без питань взагалі.
окрему подякую передаю бригаді, за півгодини все провели та налаштували.
дякую. бажаю процвітання та гарних клієнтів
Дякуємо за оцінку нашої роботи!
Бажаємо успіхів і процвітання!
Підключався по рекомендації сусіда
Усе влаштовує, швидкість в нормі
рекомендую
Дякуємо,що знайшли час написати справедливий відгук!
Необгрунтована оплата
Якщо Ви плануєте деякий час не користуватися послугою,телефонуєте за телефонами,вказаними на сайті jetnet.ua і повідомляєте про це. Наш співробітник ставить Ваш договір в категорію " Призупинення" і абонплата не нараховується. В іншому випадку ,якщо договір " Активний",абонплата нараховується автоматично. При цьому при зверненні абонента з питання автоматично нарахованої абонплати ,наш фахівець дивиться,коли останній раз абонент користувався . Виходячи з цього при не використанні послуги протягом повного календарного місяця абонплата за цей місяць видаляється. Щоденної тарифікації у нас немає.
Повний ігнор на запити клієнта.
Якщо якась проблема і телефонуєш в тех.підтримку то тобі скоріш за все нахамлять і скажуть перевіряйте все в себе і тільки тоді дзвоніть,"мы не дом
советов".
Десь з рік/півтора назад було все інакше.По тарифу маємо платити 350грн,минулого місяця прийшов рахунок на майже 400,телефонуєш роботу на всі номера(тех.підтримка,фінансовий відділ),він... Читати відгук Декілька років користуємось послугами провайдера,з плюсів маємо,що працює за відсутності світла.
Якщо якась проблема і телефонуєш в тех.підтримку то тобі скоріш за все нахамлять і скажуть перевіряйте все в себе і тільки тоді дзвоніть,"мы не дом
советов".
Десь з рік/півтора назад було все інакше.По тарифу маємо платити 350грн,минулого місяця прийшов рахунок на майже 400,телефонуєш роботу на всі номера(тех.підтримка,фінансовий відділ),він обіцяє в найкоротший час зв'язати зі спеціалістом.По факту ніхто не передзвонює.Тиждень минулого місяця видзвонював,безрезультатно.
В цьому місяці теж прийшла сума майже 400,а пише в кабінеті ваш тариф 350.
Другий день лишаю заявки,ніхто не передзвонює.Зателефонувати живій людині для швидкого вирішення питання неможливо.Тобто,якщо би в нас був відсутній інтернет,то чекали би з минулого місяця що нам перетелефонують.Дзвонив з різних номерів,результат один.Походу вони вимерли,а обладнання працює саме по собі і тільки питання часу коли воно вимкнеться.Тому шукаю нового провайдера.
При наявності зауважень до роботи тех. підтримки , звертайтесь до керівництва провайдера на пошту [email protected]
З повагою,
команда JETNET
Дійсно відсутній сервіс
Сервіс просто жах! Викликала майстра перенести роутер. Приїхали два (субʼєктивна думка) неприємних неохайних чоловіка і стали мене вмовляти, що перенести неможливо у сусідню кімнату, робіть якщо хочете самі. 20 хвилин мололи нісенітниці про те, чому вони не будуть це робити. Потім... Читати відгук Ми є клієнтами більше 10 років, платимо 350 грн за тариф, загалом інтернет нормальний, з непогодою буває відсутній.
Сервіс просто жах! Викликала майстра перенести роутер. Приїхали два (субʼєктивна думка) неприємних неохайних чоловіка і стали мене вмовляти, що перенести неможливо у сусідню кімнату, робіть якщо хочете самі. 20 хвилин мололи нісенітниці про те, чому вони не будуть це робити. Потім вони 4 години (!) сиділи у машині під вікнами мого приватного будинку і спали у машині.
Роутер ми спокійно самі перенесли, купивши подовжувач. За виклик мене змусили заплатити 250 грн, бо без оплати вимкнули інтернет! Я з таким недбалим ставленням до клієнтів рідко у наш час зустрічаюсь. Альтернатив на Осокорках по провайдерам небагато, на жаль.
Вкажіть,будь ласка, свій № договору.
Перевіримо яка бригада виїздила по Вашій заявці.
Розберемося з якої причини не можна було перенести роутер.
самий кошмарний інтернет провайдер JetNet
Вкажіть,будь ласка, що саме в нашому сервісі Вас не влпштовує.
Підключив себе і сусідів по акції
Підключення безкоштовне!
Конвертер безкоштовно!
купив роутер та сплатив за три місяці мін тарифу. Красота. Дякую і рекомендую!
Гарний провайдер, монтажники швиденько і акуратно все зробили іналаштували. я залишився задоволений співпрацею
Дякуємо за справедливий відгук !
Намагаємося і надалі тримати стрій!
Нет сервиса, нет поддержки
При відсутності аварій , ми надаємо якісний доступ до Інтернет.
Напруга в мережі 220 В в приватному секторі не стабільна.
З цієї причини підвисає в будинку абонента роутер і термінал, які треба правильно перезавантажити, згідно інструкції, яка надається при підключенні.
Дзвінків з цього приводу багато і технічна підтимка ,перевіряючи стан конкретного договору по програмі (дуже швидко) , відповідає абоненту по конкретній сітуації.
чекаю на підключення
На кожне підключення виконується окрема карта по розварці волокон для нового абонента з тим,щоб він мав індівідуальний канал зв'язку з нашим головним обладнанням. Кабель прокласти швидко. Але зварки по муфтам ,іноді переключення діючих абонентів, потрібен час.
Навесні і влітку-сезон дачників і маємо багато підключень по всьому нашому покриттю в Київській області.
В інші пори року підключаємо за 2-7 робочих днів,виходячи із об'єму робіт
для надання сигналу по мережі муфт.
в цілому норм провайдер
Користують більше місяця на Осокорках (рекомендували сусіди і альтернатив багато немає). Чекав на підключення 6днів. Заплатив просто по тарифу і купив роутер. На мінімальному тарифі тягне тв камери та гаджети. із зауважень тільки сумний робот на автовідповідачі ))) а так задоволений підключенням.
Дякуємо за справедливий відгук.
Якщо будуть зауваження з роботи нашого сервісу, повідомляйте,будь ласка, на [email protected]