Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та...
детальніше Інтернет-магазини
так поступать не достойно... - Відгуки про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Причина: заводской брак модуля - желтит по периметру.
При осмотре "специалист" торговой сети заявил нам что это результат Использования аппарата!
Этот аппарат куплен 5 марта, дефект был выявлен сразу после первого включения! Телефон да, приняли на проверку в сервис центре, это можно понять. Но отношение представителя больше было похоже на отношение к клиенту который пытается кинуть..!
К сожалению уже практически уверен что ответ будет из серии Мы не виноваты, это результат вашего использования...
Самое печальное что никто даже не попробовал извиниться за предоставленные компанией неудобства за проданный некачественный девайс..
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з подібною ситуацією. Існує певна процедура при зверненні клієнта для здійснення обміну / повернення. Обмін / повернення пристрою можливий, якщо умови обміну / повернення не порушені:
- не минуло 14 днів з моменту покупки;
- повністю збережений товарний вид (немає сколів, потертостей, подряпин);
- немає пошкоджень упаковки;
- відсутність водних або механічних пошкоджень;
- наявність документів на покупку.
На жаль, якщо пристрій працює некоректно, його обов'язково відправляють на діагностику для виявлення причини подібної роботи пристрою. Просимо вас очікувати результатів діагностики, після якої і будуть запропоновані вам всі можливі варіанти для вирішення даної ситуації.
Нам дуже шкода, що співробітники торгової точки не проявили належної участі в вашій ситуації. Хочемо вас запевнити, що керівництво вже в курсі і відповідні заходи до цих співробітників були прийняті. Також була проведена роз'яснювальна бесіда з іншими співробітниками торгової точки, щоб подібна ситуація не відбулася в подальшому. Ще раз приносимо вам свої вибачення за доставлені незручності.
Також хочемо сказати, що ви завжди можете звернутися в нашу службу підтримки support.citrus.ua, якщо у вас виникнуть будь-які питання, і ми з радістю допоможемо вирішити їх.
Гарного дня!