Людмила Відгук додано 26 грудня, 2018 год212 переглядів
Замовили в магазині "Фокстрот" електричний керамічний нагрівач. При розпакуванні нагрівач виявився розбитий. І ця техніка коштує 2300 грн. Звичайно, відразу ж подзвонили на гарячу лінію магазину, надіслали поштою фото виявленого товару,але на нашу скаргу ніхто ніяким чином не зреагував, навіть прямо сказали, що ніякі гроші ніхто нам не поверне і товар не поміняють! Нас просто шокувало таке відношення до клієнтів, адже мережа магазинів "Фокстрот" по всій країні. протягом трьох тижнів ми чекали відповіді, але працівникам просто немає ніякого діла до питань чи скарг клієнтів!!
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] с предоставлением номера телефона.
Жахливе обслуговування - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] с предоставлением номера телефона.