Юрий Украина, Киев Відгук додано 22 жовтня, 2014 год1871 перегляд
Відгук про Фокстрот за адресою Київ, пр-т Московский, 21 Після придбання (м. Київ, пр-к Московський) акційного набору «Планшет + телефон» пройшло майже півроку. Планшет працює без нарікань, але у телефоні почав «тріщати» внутрішній динамік. Мене чують добре, а я – майже нічого не чую. При купівлі мене змусили придбати додаткові послуги «Майстер-сервіс» та «Страховка», мотивуючи тим, що з телефоном нічного не станеться, він застрахований від нещасних випадків (навіть від крадіжки), а у разі поломки – його швидко відремонтують (швидше, ніж офіційні сервіс-центри), і замовивши послугу «Майстер-сервіс» будь-яка поломка ремонтується «без проблем» - навіть проблема встановлення стороннього програмного забезпечення та заміна сенсорного екрану у разі падіння телефону. Я придбав додаткову гарантію (на два роки) яка (зі слів продавця) замінює (!!!) офіційну гарантію. Довідково – офіційна гарантія складає телефону Fly складає два роки. Отже – з зазначеною проблемою (погано працюючий внутрішній динамік) я прийшов до Фокстрот (м. Київ, пр-к Оболонський, ТЦ Дрім-Таун – він ближче від дому) і запитую, які мої дії, як швидко відремонтувати телефон і кому залишити. Мене «відправляють» на гарячу лінію підтримки «Майстер-сервіс», де продовж близько 20 хвилин (дзвонив не виходячи з магазину) мені розповідають, що інформація, яка написана великими літерами і міститься на буклеті програми «Майстер-сервіс» - довідкова (!!!), і що послуга «Майстер-сервіс» починає діяти з моменту закінчення офіційної гарантії. На моє твердження, що на телефон і так гарантія два роки, і за що я платив кошти за послуги – мені відповіли, що на ці гроші я можу купити будь-що після того, як сплине строк «Майстер-сервісу» та «Страховки». Отже, я бачу наступні порушення Закону «Про захист прав споживачів» (далі - Закон): Мене змусили придбати послуги «Майстер-сервіс» і «Страховку»: порушення абзацу 3 пункту 2 статті 17 Закону: Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію непотрібного йому асортименту.
Продавці посилаються на додаткову інформацію, яка не зазначені в буклеті «Майстер-сервісу»: пункт 10 частини 3 статті 18 Закону: Несправедливі умови договору про установлення обов'язкових для споживача умов, з якими він не мав реальної можливості ознайомитися перед укладенням договору.
В Україні заборонена нечесна підприємницька практика (стаття 19 Закону). Нечесна підприємницька практика включає будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною. Керуючись пунктом 9 статті 15 Закону під час розгляду вимог споживача необхідно виходити з припущення, що у споживача немає спеціальних знань про властивості та характеристики продукції (в тому числі послуги), які він придбаває. Мене ввели в оману, спонукаючи придбати дві додаткові послуги - стосовно гарантійного обслуговування та очікувані результати споживання (пункт 1 частини 2 статті 19 Закону). Крім того, пункт 4 частини 2 статті 19 Закону (Нечесна підприємницька практика) описує «Майсер-сервіс», як потреби у послугах, заміні складових чи ремонті. Пункт 4 статті 19 Закону зазначає, що агресивною вважається підприємницька практика, яка фактично містить елементи примусу. Крім того, до мене були застосовані агресивні форми підприємницької практики, а саме створення враження, що я не можу залишити приміщення магазину без укладення додаткового договору (порушення пункт 5 статті 19 Закону).
Висновок: керуючись частиною 8 статті 18 Закону, згідно якої нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами повинні тлумачитись на користь споживача і враховуючи вищевикладене, вимагаю негайно вирішити питання про ремонт мого телефону в рамках послуги «Майстер-сервіс». У разі ігнорування зазначеної вимоги, я буду звертатись до «Урядової гарячої лінії» та «Гарячої лінії КМДА 1551» з питанням про порушення моїх прав, як споживача з подальшим вирішенням зазначених питань в порядку, установленому законодавством.
Користувачам порталу даю згоду на користування зазначеною інформацією з посиланням на Закон «Про захист прав споживачів» (окрім першого та останнього абзаців) без обмежень. 1 згоден
Ваша цитата: "За умовами договору на додатковий сервіс «Майстер Сервіс» послуги надаються лише за умов закінчення строку дії гарантії від виробника."
Тоді як розуміти нав"язування додаткової гарантії строком 2 роки покупцеві, якщо гарантія і так складає 2 роки? Все одно я ніяк не зможу нею скористуватись, і все одно мені потрібно звертатись за місцем придбання телефону, а представники магазину все одно його будуть здавати в сертифікований СЦ. За що сплачені кошти "майстер-сервіс"?
Дуже прикро, що Вам довелося стикнутися с такими незручностями щодо придбаного Вами приладу.
Згідно умов гарантії від Виробника при виявленні недоліків в гарантійний період рекомендовано звертатись до авторизованого СЦ або звернутись до Продавця, магазина Фокстрот м. Київ, пр-к Московський, 21, для передачі техніки в СЦ. Згідно діючого законодавства строк гарантійного ремонту складає 14 днів.
За умовами договору на додатковий сервіс «Майстер Сервіс» послуги надаються лише за умов закінчення строку дії гарантії від виробника.
Стосовно умов придбання Вами послуг на додатковий сервіс перед придбанням Ви мали можливість ознайомитись з договором, запросити умови у продавця консультанта також умови розміщені в куточку покупця, який розміщений в кожному магазині. Також Ви мали можливість відмовитись в послуги в термін 14 днів, згідно чинного законодавства України.
Згідно умов акції «Майстер Сервіс Плюс», якщо Ви не скористались умовами договору на додаткову гарантію протягом дії договору маєте можливість отримати компенсацію при покупці нового товару в мережі магазинів Фокстрот.
Ваша цитата: "За умовами договору на додатковий сервіс «Майстер Сервіс» послуги надаються лише за умов закінчення строку дії гарантії від виробника."
Тоді як розуміти нав'язування додаткової гарантії строком 2 роки покупцеві, якщо гарантія і так складає 2 роки? Все одно я ніяк не зможу нею скористуватись. За що сплачені кошти "майстер-сервіс"?
Друге: звідки цифра 14 днів? Ви дуже неуважно читаєте Закон, як юристу Вам оцінка "незадовільно". І не треба плутати статті 8 та 9, оскільки якщо в товарі є дефект, він автоматично підпадає під ст. 8, де цифра 14 днів взагалі не згадується.
Уважаемый представитель Компании "Фокстрот". Искренне желаю Юрию подать в суд на Вашу замечательную компанию и отсудить у нее приличные деньги. Желательно из зарплаты тех людей, которые сочиняют, что "строк гарантійного ремонту складає 14 днів".
Соблюдайте законы и не будете бояться написать свою фамилию в комментариях.
Відгуки про Фокстрот
Отже, я бачу наступні порушення Закону «Про захист прав споживачів» (далі - Закон):
Мене змусили придбати послуги «Майстер-сервіс» і «Страховку»:
порушення абзацу 3 пункту 2 статті 17 Закону:
Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію непотрібного йому асортименту.
Продавці посилаються на додаткову інформацію, яка не зазначені в буклеті «Майстер-сервісу»:
пункт 10 частини 3 статті 18 Закону:
Несправедливі умови договору про установлення обов'язкових для споживача умов, з якими він не мав реальної можливості ознайомитися перед укладенням договору.
В Україні заборонена нечесна підприємницька практика (стаття 19 Закону). Нечесна підприємницька практика включає будь-яку діяльність (дії або бездіяльність), що вводить споживача в оману або є агресивною. Керуючись пунктом 9 статті 15 Закону під час розгляду вимог споживача необхідно виходити з припущення, що у споживача немає спеціальних знань про властивості та характеристики продукції (в тому числі послуги), які він придбаває.
Мене ввели в оману, спонукаючи придбати дві додаткові послуги - стосовно гарантійного обслуговування та очікувані результати споживання (пункт 1 частини 2 статті 19 Закону). Крім того, пункт 4 частини 2 статті 19 Закону (Нечесна підприємницька практика) описує «Майсер-сервіс», як потреби у послугах, заміні складових чи ремонті.
Пункт 4 статті 19 Закону зазначає, що агресивною вважається підприємницька практика, яка фактично містить елементи примусу. Крім того, до мене були застосовані агресивні форми підприємницької практики, а саме створення враження, що я не можу залишити приміщення магазину без укладення додаткового договору (порушення пункт 5 статті 19 Закону).
Висновок: керуючись частиною 8 статті 18 Закону, згідно якої нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами повинні тлумачитись на користь споживача і враховуючи вищевикладене, вимагаю негайно вирішити питання про ремонт мого телефону в рамках послуги «Майстер-сервіс». У разі ігнорування зазначеної вимоги, я буду звертатись до «Урядової гарячої лінії» та «Гарячої лінії КМДА 1551» з питанням про порушення моїх прав, як споживача з подальшим вирішенням зазначених питань в порядку, установленому законодавством.
Користувачам порталу даю згоду на користування зазначеною інформацією з посиланням на Закон «Про захист прав споживачів» (окрім першого та останнього абзаців) без обмежень.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Тоді як розуміти нав"язування додаткової гарантії строком 2 роки покупцеві, якщо гарантія і так складає 2 роки? Все одно я ніяк не зможу нею скористуватись, і все одно мені потрібно звертатись за місцем придбання телефону, а представники магазину все одно його будуть здавати в сертифікований СЦ. За що сплачені кошти "майстер-сервіс"?
Дякуємо Вам за відгук.
Дуже прикро, що Вам довелося стикнутися с такими незручностями щодо придбаного Вами приладу.
Згідно умов гарантії від Виробника при виявленні недоліків в гарантійний період рекомендовано звертатись до авторизованого СЦ або звернутись до Продавця, магазина Фокстрот м. Київ, пр-к Московський, 21, для передачі техніки в СЦ. Згідно діючого законодавства строк гарантійного ремонту складає 14 днів.
За умовами договору на додатковий сервіс «Майстер Сервіс» послуги надаються лише за умов закінчення строку дії гарантії від виробника.
Стосовно умов придбання Вами послуг на додатковий сервіс перед придбанням Ви мали можливість ознайомитись з договором, запросити умови у продавця консультанта також умови розміщені в куточку покупця, який розміщений в кожному магазині. Також Ви мали можливість відмовитись в послуги в термін 14 днів, згідно чинного законодавства України.
Згідно умов акції «Майстер Сервіс Плюс», якщо Ви не скористались умовами договору на додаткову гарантію протягом дії договору маєте можливість отримати компенсацію при покупці нового товару в мережі магазинів Фокстрот.
З повагою,
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800-500-153
Тоді як розуміти нав'язування додаткової гарантії строком 2 роки покупцеві, якщо гарантія і так складає 2 роки? Все одно я ніяк не зможу нею скористуватись. За що сплачені кошти "майстер-сервіс"?
Друге: звідки цифра 14 днів? Ви дуже неуважно читаєте Закон, як юристу Вам оцінка "незадовільно". І не треба плутати статті 8 та 9, оскільки якщо в товарі є дефект, він автоматично підпадає під ст. 8, де цифра 14 днів взагалі не згадується.
Соблюдайте законы и не будете бояться написать свою фамилию в комментариях.