Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, ул. Папанина, 1а Навіщо обдурювати покупців! У 2003 році моя мама придбала холодильник у м. Вінниця, магазин Фокстрот за адресою Коцюбинського 78 . Продавець Вальчун Т.О. На товар був оформлений кредит, і як завірив продавець, щоб його оформити потрібно було додатково придбати страхування "Мастер-Сервіс" від Фокстрот. На суму 1915 грн. Моя мама пенсіонерка, для неї це значні кошти. Продавець запевнив, що впродовж двох років, якщо не скористуватися послугою страхування, на суму можна отримати знижку на придбання товару у магазині. Минуло 2 роки, сервісом страхуваня моя мама не користувалася, і захотіла отримати знижку на придбання товару. У магазині продавці повідомили, що страхування оформлено на 5 років, і знижки на товари вони надати незможуть, і якщо впроповж 5-ти років не буде звернень по страховці, ніякої знижки на товари також НЕ БУДЕ! Скарга - навіщо обманювати людей, і обіцяти неіснуючі знижки! Чому одразу не розповіли дійсні правила страхування? В сучаснму світі це неприпустимо!
Добрий день, Вероніко! Щиро перепрошуємо за неприємні емоції та непорозуміння. За нашими даними, договір на послугу «Мастерсервіс» №4607-0202523 діє до 13.07.2028 року та, відповідно до його умов, не підлягає отоварюванню в магазині після закінчення дії. Ми цілком розділяємо Вашу позицію, що кожен клієнт має отримувати вичерпну, достовірну й зрозумілу інформацію щодо умов додаткових сервісів. Ваш відгук вже передано відповідальним фахівцям, і ми обов’язково проведемо додаткову роз’яснювальну роботу з персоналом, щоб у майбутньому подібні ситуації не виникали, також надамо Вам зворотний зв'язок після розгляду звернення.
Навіщо обдурювати покупців! - Відгуки про Фокстрот
На товар був оформлений кредит, і як завірив продавець, щоб його оформити потрібно було додатково придбати страхування "Мастер-Сервіс" від Фокстрот. На суму 1915 грн. Моя мама пенсіонерка, для неї це значні кошти. Продавець запевнив, що впродовж двох років, якщо не скористуватися послугою страхування, на суму можна отримати знижку на придбання товару у магазині. Минуло 2 роки, сервісом страхуваня моя мама не користувалася, і захотіла отримати знижку на придбання товару. У магазині продавці повідомили, що страхування оформлено на 5 років, і знижки на товари вони надати незможуть, і якщо впроповж 5-ти років не буде звернень по страховці, ніякої знижки на товари також НЕ БУДЕ!
Скарга - навіщо обманювати людей, і обіцяти неіснуючі знижки!
Чому одразу не розповіли дійсні правила страхування?
В сучаснму світі це неприпустимо!
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353