Сергій Відгук додано 23 січня, 2025 год9 переглядів
Відгук про Фокстрот за адресою Київ, ул. Берковецькая, 6Д, 22.01. зробив замовлення на придбання холодильника даної моделі через Монобанк оплата частинами. Через 10 хв набрав менеджер та повідомив про скасування замовлення через відсутність холодильника на складі. Замість цього запропонував приїхати до магазину, оплатити/придбати виставковий варіант та оформити самовивіз.??? Це при вартості товару майже 50 тис. грн. В якій мережі вам запропонують даний варіант? За три дні до замовлення наявність даної моделі в кількості трьох одиниць підтвердив магазин на Берковецькій. Дівчинка з гарячої лінії трохи помнялась та попросила вибачення. Через 5 хв замовили та придбали в MOYO. Жодних проблем. Фокстроту дизлайк. Глибоке розчарування.
Навчіться ввічливості - ,,Дівчинка з гарячої лінії трохи помнялась та попросила вибачення,, - це неприпустиме відношення до працівника. Що Ви хотіли цим сказати? Майте повагу до людей.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що Ваша покупка у нашому магазині спричинила розчарування.
На жаль, через зміни залишків на складах у реальному часі трапляються ситуації, коли товар, який ще нещодавно був у наявності, стає недоступним. Ми розуміємо, що це викликає незручності, особливо коли йдеться про таку важливу покупку, як холодильник.
Ми вдячні, що Ви звернули увагу на цей випадок, адже такі відгуки допомагають нам ставати кращими.
Сподіваємося, що в майбутньому зможемо виправити Ваше враження про Фокстрот. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання або побажання, будь ласка, пишіть нам на [email protected].
Бажаю кращої якості обслуговування - Відгуки про Фокстрот
За три дні до замовлення наявність даної моделі в кількості трьох одиниць підтвердив магазин на Берковецькій.
Дівчинка з гарячої лінії трохи помнялась та попросила вибачення.
Через 5 хв замовили та придбали в MOYO. Жодних проблем.
Фокстроту дизлайк. Глибоке розчарування.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що Ваша покупка у нашому магазині спричинила розчарування.
На жаль, через зміни залишків на складах у реальному часі трапляються ситуації, коли товар, який ще нещодавно був у наявності, стає недоступним. Ми розуміємо, що це викликає незручності, особливо коли йдеться про таку важливу покупку, як холодильник.
Ми вдячні, що Ви звернули увагу на цей випадок, адже такі відгуки допомагають нам ставати кращими.
Сподіваємося, що в майбутньому зможемо виправити Ваше враження про Фокстрот. Якщо у Вас виникнуть додаткові питання або побажання, будь ласка, пишіть нам на [email protected].
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353