Погана компанія - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 11 січня, 2025 год 7 переглядів
4 січня замовив чохол для планшета Samsung в офлайн-магазині в Харкові в ТРЦ Нікольський. Сказали, що 10 січня буде на місці. До 10-го ніхто не передзвонив і не написав. 11-го я сам зателефонував на гарячу лінію. Сказали, що зв'яжуться з магазином і вони мені зателефонують. Через 1,5 години передзвонила дівчина і сказала, що чохла немає у постачальника і мені потрібно приїхати, щоб вони повернули гроші. На моє запитання, а чому це стало відомо тільки зараз і після того, як я зателефонував на гарячу лінію, вона не змогла дати чіткої відповіді. Ще через 20 хвилин передзвонила друга дівчина, яка теж не змогла дати відповіді на мої запитання. Вона сказала, що пошукає того, хто зможе дати мені відповіді на мої запитання, але після цього ніхто більше не дзвонив. Як мені сказала перша дівчина, що товар від постачальника надходить у них на склад у Києві, потім їде на склад у Харкові і після цього розвозиться по магазинах. Невже під час надходження товару від постачальника на київський склад там не перевіряють товар? Невже до них не приходять видаткові накладні від постачальника, зокрема й через системи електронного документообігу (Вчасно, EDI Commarch)? Невже вони не бачили, що до них не надійшов цей чохол від постачальника? Чи вони з цим постачальником працюють втемну і ухиляються від податків? А побачили це тільки тоді, коли до них приїхав товар від постачальника в магазин, а чохла там не виявилося? І мене повідомити самі вони не поспішили, а мені самому треба було це з'ясовувати. Як так, шановні представники Фокстрот? Зв'яжіться, будь ласка, зі мною і спробуйте чітко відповісти на мої запитання. Хто з вас володіє достатньою інформацією?

Загалом не раджу в магазинах цієї компанії що-небудь купувати.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 12 січня, 2025 год
Доброго дня! Щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час оформлення замовлення в нашій мережі. Ми дуже цінуємо Вашу думку і завжди прагнемо покращити рівень якості обслуговування. Для того щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та надати Вам відповідь, нам потрібна додаткова інформація. Будь ласка, надішліть це звернення на нашу електронну адресу: [email protected], вказавши номер Вашого замовлення та контактний номер телефону.



З повагою, Оксана

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873226 переглядів
Супермаркети електроніки
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків