Юрій Отзыв написан 11 января, 2025 год7 просмотров
4 січня замовив чохол для планшета Samsung в офлайн-магазині в Харкові в ТРЦ Нікольський. Сказали, що 10 січня буде на місці. До 10-го ніхто не передзвонив і не написав. 11-го я сам зателефонував на гарячу лінію. Сказали, що зв'яжуться з магазином і вони мені зателефонують. Через 1,5 години передзвонила дівчина і сказала, що чохла немає у постачальника і мені потрібно приїхати, щоб вони повернули гроші. На моє запитання, а чому це стало відомо тільки зараз і після того, як я зателефонував на гарячу лінію, вона не змогла дати чіткої відповіді. Ще через 20 хвилин передзвонила друга дівчина, яка теж не змогла дати відповіді на мої запитання. Вона сказала, що пошукає того, хто зможе дати мені відповіді на мої запитання, але після цього ніхто більше не дзвонив. Як мені сказала перша дівчина, що товар від постачальника надходить у них на склад у Києві, потім їде на склад у Харкові і після цього розвозиться по магазинах. Невже під час надходження товару від постачальника на київський склад там не перевіряють товар? Невже до них не приходять видаткові накладні від постачальника, зокрема й через системи електронного документообігу (Вчасно, EDI Commarch)? Невже вони не бачили, що до них не надійшов цей чохол від постачальника? Чи вони з цим постачальником працюють втемну і ухиляються від податків? А побачили це тільки тоді, коли до них приїхав товар від постачальника в магазин, а чохла там не виявилося? І мене повідомити самі вони не поспішили, а мені самому треба було це з'ясовувати. Як так, шановні представники Фокстрот? Зв'яжіться, будь ласка, зі мною і спробуйте чітко відповісти на мої запитання. Хто з вас володіє достатньою інформацією?
Загалом не раджу в магазинах цієї компанії що-небудь купувати.
Доброго дня! Щиро перепрошуємо за всі незручності, які виникли під час оформлення замовлення в нашій мережі. Ми дуже цінуємо Вашу думку і завжди прагнемо покращити рівень якості обслуговування. Для того щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та надати Вам відповідь, нам потрібна додаткова інформація. Будь ласка, надішліть це звернення на нашу електронну адресу: [email protected], вказавши номер Вашого замовлення та контактний номер телефону.
Погана компанія - Отзывы о Фокстрот
Загалом не раджу в магазинах цієї компанії що-небудь купувати.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353