НІЯКОЇ ГАРАНТІЇ! - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 16 грудня, 2024 год 4 перегляда
 Відгук про Фокстрот за адресою Харків, пр. Тракторостроителей, 59/56 якщо ви хочете взяти товар та розраховувати на його гарантійне обслуговування, то можете цього тут не очікувати.

брав навушники Huawei FreeBuds SE 2 й усе було добре, допоки лівий навушник не почав грати помітно тихіше правого.
ситуація неприємна, але навушники були ще на гарантії, і так як я їх взяв у такій великій та відомій мережі як Фокстрот, поніс їх до магазину, розраховуючи на ремонт або заміну/повернення коштів.

цікаве почалося одразу: спочатку мене попросили прийти пізніше, бо "зараз немає людини, яка вам зможе допомогти". проте я пояснив, що їздити туди-сюди в мене немає часу, і тільки тоді працівник магазину покликав менеджера.

той, в свою чергу, послухав як вони грають та почав мене запевняти, що "навушники працюють як треба" і з ними все гаразд.
після невеликого діалогу він все ж таки погодився їх відправити у сервісний центр і, після заповнення заяви, я поїхав чекати рішення.

приблизно через 2 тижні мені подзвонив працівник СЦ, та повідомив, що можна забрати навушники. я поцікавився, чи вони їх відремонтували, чи може вислали нові, на що мені відповіли, мовляв у гарантійному обслуговуванні відмовлено.

я поїхав до магазину, очікуючи хоч якихось пояснень щодо ситуації, проте усе, що мені повідомили, це: "рішення остаточне та незмінне, наразі ви можете лише підписати документ, який підтверджує що ви їх отримали", та вказав на номер у документі, що з усіма питаннями треба дзвонити саме туди.

а найцікавіше було у самому документі з результатами діагностики: у гарантійному обслуговуванні відмовлено по причині "механічне пошкодження (СЛІДИ НАДМІРНОГО ЗАБРУДНЕННЯ)))".

навушники я використовував суто для роботи вдома, не кидав їх по карманам курток та не використовував на вулиці взагалі. до техніки ставлюся відповідально та слідкую за її чистотою.

у результаті: навушники нормально не працюють, як і гарантія від Фокстроту. витрачений час та гроші на нові навушники, обслуговування ніякого, гарантії по факту немає.

документ із результатами діагностики та товарний чек є, тож очікую на відповідь від Фокстроту.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 16 грудня, 2024 год
Доброго дня! Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Нам щиро прикро, що у вас залишилися негативні враження від гарантійного обслуговування. Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо забезпечити якісний сервіс на всіх етапах, включно з гарантійними випадками. Ваш відгук буде переданий відповідним відділам для детального розгляду. Щоб допомогти вам у цій ситуації, просимо надіслати деталі вашого звернення (номер заявки або будь-яку додаткову інформацію) на нашу електронну пошту [email protected] або зателефонувати за номером гарячої лінії. Ми обов’язково перевіримо всі обставини та зробимо все можливе, щоб вирішити це питання. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.



З повагою, Юлія

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873195 переглядів
Супермаркети електроніки
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків