Відгук про Фокстрот за адресою Харків, пр. Тракторостроителей, 59/56 якщо ви хочете взяти товар та розраховувати на його гарантійне обслуговування, то можете цього тут не очікувати. брав навушники Huawei FreeBuds SE 2 й усе було добре, допоки лівий навушник не почав грати помітно тихіше правого. ситуація неприємна, але навушники були ще на гарантії, і так як я їх взяв у такій великій та відомій мережі як Фокстрот, поніс їх... Читати відгук якщо ви хочете взяти товар та розраховувати на його гарантійне обслуговування, то можете цього тут не очікувати.
брав навушники Huawei FreeBuds SE 2 й усе було добре, допоки лівий навушник не почав грати помітно тихіше правого. ситуація неприємна, але навушники були ще на гарантії, і так як я їх взяв у такій великій та відомій мережі як Фокстрот, поніс їх до магазину, розраховуючи на ремонт або заміну/повернення коштів.
цікаве почалося одразу: спочатку мене попросили прийти пізніше, бо "зараз немає людини, яка вам зможе допомогти". проте я пояснив, що їздити туди-сюди в мене немає часу, і тільки тоді працівник магазину покликав менеджера.
той, в свою чергу, послухав як вони грають та почав мене запевняти, що "навушники працюють як треба" і з ними все гаразд. після невеликого діалогу він все ж таки погодився їх відправити у сервісний центр і, після заповнення заяви, я поїхав чекати рішення.
приблизно через 2 тижні мені подзвонив працівник СЦ, та повідомив, що можна забрати навушники. я поцікавився, чи вони їх відремонтували, чи може вислали нові, на що мені відповіли, мовляв у гарантійному обслуговуванні відмовлено.
я поїхав до магазину, очікуючи хоч якихось пояснень щодо ситуації, проте усе, що мені повідомили, це: "рішення остаточне та незмінне, наразі ви можете лише підписати документ, який підтверджує що ви їх отримали", та вказав на номер у документі, що з усіма питаннями треба дзвонити саме туди.
а найцікавіше було у самому документі з результатами діагностики: у гарантійному обслуговуванні відмовлено по причині "механічне пошкодження (СЛІДИ НАДМІРНОГО ЗАБРУДНЕННЯ)))".
навушники я використовував суто для роботи вдома, не кидав їх по карманам курток та не використовував на вулиці взагалі. до техніки ставлюся відповідально та слідкую за її чистотою.
у результаті: навушники нормально не працюють, як і гарантія від Фокстроту. витрачений час та гроші на нові навушники, обслуговування ніякого, гарантії по факту немає.
документ із результатами діагностики та товарний чек є, тож очікую на відповідь від Фокстроту.
Доброго дня! Дякуємо, що звернули нашу увагу на цю ситуацію. Нам щиро прикро, що у вас залишилися негативні враження від гарантійного обслуговування. Ми цінуємо кожного клієнта і прагнемо забезпечити якісний сервіс на всіх етапах, включно з гарантійними випадками. Ваш відгук буде переданий відповідним відділам для детального розгляду. Щоб допомогти вам у цій ситуації, просимо надіслати деталі вашого звернення (номер заявки або будь-яку додаткову інформацію) на нашу електронну пошту [email protected] або зателефонувати за номером гарячої лінії. Ми обов’язково перевіримо всі обставини та зробимо все можливе, щоб вирішити це питання. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Харків, пр. Тракторостроителей, 59/56 Пытались обменять неиспользованные деньги по страховке телефона на товар. Возникла проблема, которую персонал на кассе даже не пытался решить. Проблему решали сами через Колл центр. Большая благодарность оператору Колл центра Наталье, которая профессионально помогла разобраться в решении проблемы. Думаю, это была моя последняя покупка в Фокстроте
Доброго дня! Приносимо щирі вибачення за завдані незручності! Прикро, що у Вас залишились неприємні враження від нашої мережі. Чудово що ситуація вирішилась. Можливо Ваше ставлення зміниться!
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Харків, пр. Тракторостроителей, 59/56 Купить электробритву Braun s1, сетка и нож б/у не бреет совсем.Товар вернуть не возможно потому что не распространяется возврат в течении 14 дней.
Вітаємо! Ми продаємо нову сертифіковану техніку, відповідальність за працездатність якої несе виробник. Товари особистого призначення на жаль не підлягають поверненню. Повернення техніку протягом 14 днів, можливо тільки в тому випадку, якщо вона не була в користуванні, збережено товарний вид та цілісність упаковки. У Вашому випадку Вам потрібно звернутися до уповноваженого сервісу виробника. Якщо залишились питання, надсилайте листа нам на електронну адресу: [email protected] і вкажіть Ваші контактні дані.
З повагою, Оксана Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Відгук про Фокстрот за адресою Харків, пр. Тракторостроителей, 59/56 Заказал смартчасы huawei gt3 по предзаказу 26.12. Если заказывать по предзаказу до 28.12 гарантировано получаешь в подарок беспроводные наушники. Подарок мне не пришёл. Оказывается, необходимо было добавить подарок самостоятельно на сайте. Вот такой вот развод. Консультант мне не перезвонил для подтверждения заказа, так как на сайте автоматически стояла галочка, не перезванивать. Т.е где надо они автоматом галочки ставят, что касается... Читати відгук Заказал смартчасы huawei gt3 по предзаказу 26.12. Если заказывать по предзаказу до 28.12 гарантировано получаешь в подарок беспроводные наушники. Подарок мне не пришёл. Оказывается, необходимо было добавить подарок самостоятельно на сайте. Вот такой вот развод. Консультант мне не перезвонил для подтверждения заказа, так как на сайте автоматически стояла галочка, не перезванивать. Т.е где надо они автоматом галочки ставят, что касается подарка, то я должен ещё его где-то найти и выбрать. Разочарован сервисом, отношением. Магазин находится недалеко от дома, теперь в следующий раз принципиально поеду в другой магазин. Цены же везде одинаковые. За клиента не борятся на всех уровнях, начиная от консультантов, заканчивая техподдердкой и менеджерами по продажам.
Вітаємо! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, прохання відправити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Олександр Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Харків, пр. Тракторостроителей, 59/56 Трешовый магазин. Вот Вам ситуация. Пришел в магазин покупать стиральную машинку. Предварительно выбрал марку\модель, но в самом магазине пропели дифирамбы машинке Электролюкс, да так что прям ах, еще и сковородку Вам подарим. Ну и свелся на все. И тут началось... Доставка - офигел, когда увидел как обходятся с техникой, такое впечатление, что доставляют дрова. Бросают, углы посбивали, бросили среди квартиры,... Читати відгук Трешовый магазин. Вот Вам ситуация. Пришел в магазин покупать стиральную машинку. Предварительно выбрал марку\модель, но в самом магазине пропели дифирамбы машинке Электролюкс, да так что прям ах, еще и сковородку Вам подарим. Ну и свелся на все. И тут началось... Доставка - офигел, когда увидел как обходятся с техникой, такое впечатление, что доставляют дрова. Бросают, углы посбивали, бросили среди квартиры, а на проверку у них времени нет. Приехали специалисты, подключили и выяснилось, что машинка не отжимает, от слова совсем. Поехал в магазин, думаю пусть заменят на рабочую,14 дней еще не прошло, но фиг Вам. Вызывайте сервисного мастера пусть делает диагностику, проверку, акт. Короче занимайся мальчик сам своим вопросом, а нам надо работать. Позвонил в Электролюкс, да, мы можем прислать мастера, но ждите. И вот самое интересное, что приедет он, уже когда пройдут эти 14 дней. Жду мастера и его вердикта. А вообще не надо так с покупателями. Покупал в фокстроте не первый раз, и все было норм, но эта ситуация меня ошарашила. Продавец не несет ответственности за то, что он продает, лишь бы спихнуть товар. А, и сковородку так никто и не привез (надо было заказывать в интернет магазине, это там бонус, хотя продавец говорил что это всем).
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства. Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер заказа/чека
С уважением, Андрей Специалист по работе с клиентами Компания "Фокстрот. Техника для дома" 0800 300 353
НІЯКОЇ ГАРАНТІЇ!
брав навушники Huawei FreeBuds SE 2 й усе було добре, допоки лівий навушник не почав грати помітно тихіше правого.
ситуація неприємна, але навушники були ще на гарантії, і так як я їх взяв у такій великій та відомій мережі як Фокстрот, поніс їх... Читати відгук якщо ви хочете взяти товар та розраховувати на його гарантійне обслуговування, то можете цього тут не очікувати.
брав навушники Huawei FreeBuds SE 2 й усе було добре, допоки лівий навушник не почав грати помітно тихіше правого.
ситуація неприємна, але навушники були ще на гарантії, і так як я їх взяв у такій великій та відомій мережі як Фокстрот, поніс їх до магазину, розраховуючи на ремонт або заміну/повернення коштів.
цікаве почалося одразу: спочатку мене попросили прийти пізніше, бо "зараз немає людини, яка вам зможе допомогти". проте я пояснив, що їздити туди-сюди в мене немає часу, і тільки тоді працівник магазину покликав менеджера.
той, в свою чергу, послухав як вони грають та почав мене запевняти, що "навушники працюють як треба" і з ними все гаразд.
після невеликого діалогу він все ж таки погодився їх відправити у сервісний центр і, після заповнення заяви, я поїхав чекати рішення.
приблизно через 2 тижні мені подзвонив працівник СЦ, та повідомив, що можна забрати навушники. я поцікавився, чи вони їх відремонтували, чи може вислали нові, на що мені відповіли, мовляв у гарантійному обслуговуванні відмовлено.
я поїхав до магазину, очікуючи хоч якихось пояснень щодо ситуації, проте усе, що мені повідомили, це: "рішення остаточне та незмінне, наразі ви можете лише підписати документ, який підтверджує що ви їх отримали", та вказав на номер у документі, що з усіма питаннями треба дзвонити саме туди.
а найцікавіше було у самому документі з результатами діагностики: у гарантійному обслуговуванні відмовлено по причині "механічне пошкодження (СЛІДИ НАДМІРНОГО ЗАБРУДНЕННЯ)))".
навушники я використовував суто для роботи вдома, не кидав їх по карманам курток та не використовував на вулиці взагалі. до техніки ставлюся відповідально та слідкую за її чистотою.
у результаті: навушники нормально не працюють, як і гарантія від Фокстроту. витрачений час та гроші на нові навушники, обслуговування ніякого, гарантії по факту немає.
документ із результатами діагностики та товарний чек є, тож очікую на відповідь від Фокстроту.
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Ужасное обслуживание
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Не советую
З повагою, Оксана
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
Акции - развод
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Продают поломанную технику
Пришел в магазин покупать стиральную машинку. Предварительно выбрал марку\модель, но в самом магазине пропели дифирамбы машинке Электролюкс, да так что прям ах, еще и сковородку Вам подарим. Ну и свелся на все.
И тут началось...
Доставка - офигел, когда увидел как обходятся с техникой, такое впечатление, что доставляют дрова. Бросают, углы посбивали, бросили среди квартиры,... Читати відгук Трешовый магазин. Вот Вам ситуация.
Пришел в магазин покупать стиральную машинку. Предварительно выбрал марку\модель, но в самом магазине пропели дифирамбы машинке Электролюкс, да так что прям ах, еще и сковородку Вам подарим. Ну и свелся на все.
И тут началось...
Доставка - офигел, когда увидел как обходятся с техникой, такое впечатление, что доставляют дрова. Бросают, углы посбивали, бросили среди квартиры, а на проверку у них времени нет.
Приехали специалисты, подключили и выяснилось, что машинка не отжимает, от слова совсем.
Поехал в магазин, думаю пусть заменят на рабочую,14 дней еще не прошло, но фиг Вам. Вызывайте сервисного мастера пусть делает диагностику, проверку, акт. Короче занимайся мальчик сам своим вопросом, а нам надо работать.
Позвонил в Электролюкс, да, мы можем прислать мастера, но ждите. И вот самое интересное, что приедет он, уже когда пройдут эти 14 дней.
Жду мастера и его вердикта.
А вообще не надо так с покупателями. Покупал в фокстроте не первый раз, и все было норм, но эта ситуация меня ошарашила. Продавец не несет ответственности за то, что он продает, лишь бы спихнуть товар. А, и сковородку так никто и не привез (надо было заказывать в интернет магазине, это там бонус, хотя продавец говорил что это всем).
Благодарим Вас за отзыв.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер заказа/чека
С уважением, Андрей
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353