Доброго дня! Вважала що, компанія Фокстрот - надійна компанія, в якій не плювати на клієнта! Насправді гірко помилилась, Компанія в якій ти робиш замовлення, а далі «масти собі голову сам», де твоє замовлення, чому ще не їде до тебе, в чому проблеми. Ситуація наступна, замовила певний товар у Фокстрот онлайн, все оплатила, з менеджером усі нюанси проговорено, на перший погляд все клас, але все таки на перший погляд. Зробила замовлення 24.03.2024 року , менеджер запевнив ,що завтра вам товар будуть відправляти, зможете забрати протягом трьох днів у відділені магазину, ок чудово. Пройшов тиждень, все тихо, ні слуху ні духу, телефонного дзвінка немає сповіщень на телефон та у додаток Фокстрот теж нічого не приходе( мені не потрібні вибачення, а чітка інформація де моє оплачене замовлення). Тихо. Ок. Телефоную, за третім разом виясню де замовлення , бо виявляється ,що не всі члени компанії можуть надати інформацію, потрібно безпосередньо у свого менеджера зʼясовувати, ок, менеджер сказав , що проблеми із логістикою, ок, чому не попередили, ніхто відповіді дати не може , відповідального немає. Пропонує менеджер, вам цей товар можуть новою поштою відправити,ок ,обираю курєрську доставку( оплачує компанія), менеджер Олексій запевняє , що відправка буде завтра.( товар уже мав бути у мене 4.04.2024- це знов друга дата, на яку я погодилась), але це виявились просто слова, нічого немає, історія повторилась та сама з самого початку, ні телефонного дзвінка ні сповіщення. Телефоную 8.08.2024 зʼясовувати що ж на цей раз і прошу повернути кошти та зафіксувати мою скаргу. Але знову ж таки, конкретно в чому справа ніхто не знає, скаргу прийняли , але зі мною протягом 3-х годин звʼяжеться менеджер і запропонує варіант вирішення питання, після чого ,якщо мені це не підійде ,мені повернуть кошти. Наразі чекаю дзвінка(пройшло тільки дві години).
Вітаємо! Ми глибоко шкодуємо про незручності та непорозуміння, з якими Ви зіткнулися при оформленні замовлення в нашому магазині. Ваше розчарування зрозуміло, і ми вибачаємося за невдалий досвід покупки.
Ми розуміємо, що важливо отримувати свої замовлення вчасно та з повною інформацією про статус доставки. Нам дуже шкода, що у Вашому випадку виникли затримки та непорозуміння з обробкою замовлення та наданням інформації.
Ми приймаємо вашу жалобу дуже серйозно і обов'язково розберемося в даній ситуації. Наша команда вже працює над цим питанням і найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ще раз просимо вибачення за доставлені незручності. Ми цінуємо Вашу лояльність та готові зробити все можливе, щоб відновити Вашу довіру до нашої компанії.
Не рекомендую онлайн покупки!!! - Відгуки про Фокстрот
Вважала що, компанія Фокстрот - надійна компанія, в якій не плювати на клієнта! Насправді гірко помилилась,
Компанія в якій ти робиш замовлення, а далі «масти собі голову сам», де твоє замовлення, чому ще не їде до тебе, в чому проблеми.
Ситуація наступна, замовила певний товар у Фокстрот онлайн, все оплатила, з менеджером усі нюанси проговорено, на перший погляд все клас, але все таки на перший погляд. Зробила замовлення 24.03.2024 року , менеджер запевнив ,що завтра вам товар будуть відправляти, зможете забрати протягом трьох днів у відділені магазину, ок чудово.
Пройшов тиждень, все тихо, ні слуху ні духу, телефонного дзвінка немає сповіщень на телефон та у додаток Фокстрот теж нічого не приходе( мені не потрібні вибачення, а чітка інформація де моє оплачене замовлення). Тихо. Ок. Телефоную, за третім разом виясню де замовлення , бо виявляється ,що не всі члени компанії можуть надати інформацію, потрібно безпосередньо у свого менеджера зʼясовувати, ок, менеджер сказав , що проблеми із логістикою, ок, чому не попередили, ніхто відповіді дати не може , відповідального немає. Пропонує менеджер, вам цей товар можуть новою поштою відправити,ок ,обираю курєрську доставку( оплачує компанія), менеджер Олексій запевняє , що відправка буде завтра.( товар уже мав бути у мене 4.04.2024- це знов друга дата, на яку я погодилась), але це виявились просто слова, нічого немає, історія повторилась та сама з самого початку, ні телефонного дзвінка ні сповіщення. Телефоную 8.08.2024 зʼясовувати що ж на цей раз і прошу повернути кошти та зафіксувати мою скаргу. Але знову ж таки, конкретно в чому справа ніхто не знає, скаргу прийняли , але зі мною протягом 3-х годин звʼяжеться менеджер і запропонує варіант вирішення питання, після чого ,якщо мені це не підійде ,мені повернуть кошти.
Наразі чекаю дзвінка(пройшло тільки дві години).
відгук
Коментарі до відгуку
Ми розуміємо, що важливо отримувати свої замовлення вчасно та з повною інформацією про статус доставки. Нам дуже шкода, що у Вашому випадку виникли затримки та непорозуміння з обробкою замовлення та наданням інформації.
Ми приймаємо вашу жалобу дуже серйозно і обов'язково розберемося в даній ситуації. Наша команда вже працює над цим питанням і найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ще раз просимо вибачення за доставлені незручності. Ми цінуємо Вашу лояльність та готові зробити все можливе, щоб відновити Вашу довіру до нашої компанії.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353