Не рекомендую онлайн покупки!!! - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 8 квітня, 2024 год 9 переглядів
Доброго дня!
Вважала що, компанія Фокстрот - надійна компанія, в якій не плювати на клієнта! Насправді гірко помилилась,
Компанія в якій ти робиш замовлення, а далі «масти собі голову сам», де твоє замовлення, чому ще не їде до тебе, в чому проблеми.
Ситуація наступна, замовила певний товар у Фокстрот онлайн, все оплатила, з менеджером усі нюанси проговорено, на перший погляд все клас, але все таки на перший погляд. Зробила замовлення 24.03.2024 року , менеджер запевнив ,що завтра вам товар будуть відправляти, зможете забрати протягом трьох днів у відділені магазину, ок чудово.
Пройшов тиждень, все тихо, ні слуху ні духу, телефонного дзвінка немає сповіщень на телефон та у додаток Фокстрот теж нічого не приходе( мені не потрібні вибачення, а чітка інформація де моє оплачене замовлення). Тихо. Ок. Телефоную, за третім разом виясню де замовлення , бо виявляється ,що не всі члени компанії можуть надати інформацію, потрібно безпосередньо у свого менеджера зʼясовувати, ок, менеджер сказав , що проблеми із логістикою, ок, чому не попередили, ніхто відповіді дати не може , відповідального немає. Пропонує менеджер, вам цей товар можуть новою поштою відправити,ок ,обираю курєрську доставку( оплачує компанія), менеджер Олексій запевняє , що відправка буде завтра.( товар уже мав бути у мене 4.04.2024- це знов друга дата, на яку я погодилась), але це виявились просто слова, нічого немає, історія повторилась та сама з самого початку, ні телефонного дзвінка ні сповіщення. Телефоную 8.08.2024 зʼясовувати що ж на цей раз і прошу повернути кошти та зафіксувати мою скаргу. Але знову ж таки, конкретно в чому справа ніхто не знає, скаргу прийняли , але зі мною протягом 3-х годин звʼяжеться менеджер і запропонує варіант вирішення питання, після чого ,якщо мені це не підійде ,мені повернуть кошти.
Наразі чекаю дзвінка(пройшло тільки дві години).





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 8 квітня, 2024 год
Вітаємо! Ми глибоко шкодуємо про незручності та непорозуміння, з якими Ви зіткнулися при оформленні замовлення в нашому магазині. Ваше розчарування зрозуміло, і ми вибачаємося за невдалий досвід покупки.

Ми розуміємо, що важливо отримувати свої замовлення вчасно та з повною інформацією про статус доставки. Нам дуже шкода, що у Вашому випадку виникли затримки та непорозуміння з обробкою замовлення та наданням інформації.

Ми приймаємо вашу жалобу дуже серйозно і обов'язково розберемося в даній ситуації. Наша команда вже працює над цим питанням і найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.

Ще раз просимо вибачення за доставлені незручності. Ми цінуємо Вашу лояльність та готові зробити все можливе, щоб відновити Вашу довіру до нашої компанії.



З повагою, Олександр

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5124 відгука / 873167 переглядів
Супермаркети електроніки
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків