Ірина Отзыв написан 8 апреля, 2024 год9 просмотров
Доброго дня! Вважала що, компанія Фокстрот - надійна компанія, в якій не плювати на клієнта! Насправді гірко помилилась, Компанія в якій ти робиш замовлення, а далі «масти собі голову сам», де твоє замовлення, чому ще не їде до тебе, в чому проблеми. Ситуація наступна, замовила певний товар у Фокстрот онлайн, все оплатила, з менеджером усі нюанси проговорено, на перший погляд все клас, але все таки на перший погляд. Зробила замовлення 24.03.2024 року , менеджер запевнив ,що завтра вам товар будуть відправляти, зможете забрати протягом трьох днів у відділені магазину, ок чудово. Пройшов тиждень, все тихо, ні слуху ні духу, телефонного дзвінка немає сповіщень на телефон та у додаток Фокстрот теж нічого не приходе( мені не потрібні вибачення, а чітка інформація де моє оплачене замовлення). Тихо. Ок. Телефоную, за третім разом виясню де замовлення , бо виявляється ,що не всі члени компанії можуть надати інформацію, потрібно безпосередньо у свого менеджера зʼясовувати, ок, менеджер сказав , що проблеми із логістикою, ок, чому не попередили, ніхто відповіді дати не може , відповідального немає. Пропонує менеджер, вам цей товар можуть новою поштою відправити,ок ,обираю курєрську доставку( оплачує компанія), менеджер Олексій запевняє , що відправка буде завтра.( товар уже мав бути у мене 4.04.2024- це знов друга дата, на яку я погодилась), але це виявились просто слова, нічого немає, історія повторилась та сама з самого початку, ні телефонного дзвінка ні сповіщення. Телефоную 8.08.2024 зʼясовувати що ж на цей раз і прошу повернути кошти та зафіксувати мою скаргу. Але знову ж таки, конкретно в чому справа ніхто не знає, скаргу прийняли , але зі мною протягом 3-х годин звʼяжеться менеджер і запропонує варіант вирішення питання, після чого ,якщо мені це не підійде ,мені повернуть кошти. Наразі чекаю дзвінка(пройшло тільки дві години).
Вітаємо! Ми глибоко шкодуємо про незручності та непорозуміння, з якими Ви зіткнулися при оформленні замовлення в нашому магазині. Ваше розчарування зрозуміло, і ми вибачаємося за невдалий досвід покупки.
Ми розуміємо, що важливо отримувати свої замовлення вчасно та з повною інформацією про статус доставки. Нам дуже шкода, що у Вашому випадку виникли затримки та непорозуміння з обробкою замовлення та наданням інформації.
Ми приймаємо вашу жалобу дуже серйозно і обов'язково розберемося в даній ситуації. Наша команда вже працює над цим питанням і найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ще раз просимо вибачення за доставлені незручності. Ми цінуємо Вашу лояльність та готові зробити все можливе, щоб відновити Вашу довіру до нашої компанії.
Не рекомендую онлайн покупки!!! - Отзывы о Фокстрот
Вважала що, компанія Фокстрот - надійна компанія, в якій не плювати на клієнта! Насправді гірко помилилась,
Компанія в якій ти робиш замовлення, а далі «масти собі голову сам», де твоє замовлення, чому ще не їде до тебе, в чому проблеми.
Ситуація наступна, замовила певний товар у Фокстрот онлайн, все оплатила, з менеджером усі нюанси проговорено, на перший погляд все клас, але все таки на перший погляд. Зробила замовлення 24.03.2024 року , менеджер запевнив ,що завтра вам товар будуть відправляти, зможете забрати протягом трьох днів у відділені магазину, ок чудово.
Пройшов тиждень, все тихо, ні слуху ні духу, телефонного дзвінка немає сповіщень на телефон та у додаток Фокстрот теж нічого не приходе( мені не потрібні вибачення, а чітка інформація де моє оплачене замовлення). Тихо. Ок. Телефоную, за третім разом виясню де замовлення , бо виявляється ,що не всі члени компанії можуть надати інформацію, потрібно безпосередньо у свого менеджера зʼясовувати, ок, менеджер сказав , що проблеми із логістикою, ок, чому не попередили, ніхто відповіді дати не може , відповідального немає. Пропонує менеджер, вам цей товар можуть новою поштою відправити,ок ,обираю курєрську доставку( оплачує компанія), менеджер Олексій запевняє , що відправка буде завтра.( товар уже мав бути у мене 4.04.2024- це знов друга дата, на яку я погодилась), але це виявились просто слова, нічого немає, історія повторилась та сама з самого початку, ні телефонного дзвінка ні сповіщення. Телефоную 8.08.2024 зʼясовувати що ж на цей раз і прошу повернути кошти та зафіксувати мою скаргу. Але знову ж таки, конкретно в чому справа ніхто не знає, скаргу прийняли , але зі мною протягом 3-х годин звʼяжеться менеджер і запропонує варіант вирішення питання, після чого ,якщо мені це не підійде ,мені повернуть кошти.
Наразі чекаю дзвінка(пройшло тільки дві години).
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми розуміємо, що важливо отримувати свої замовлення вчасно та з повною інформацією про статус доставки. Нам дуже шкода, що у Вашому випадку виникли затримки та непорозуміння з обробкою замовлення та наданням інформації.
Ми приймаємо вашу жалобу дуже серйозно і обов'язково розберемося в даній ситуації. Наша команда вже працює над цим питанням і найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Ще раз просимо вибачення за доставлені незручності. Ми цінуємо Вашу лояльність та готові зробити все можливе, щоб відновити Вашу довіру до нашої компанії.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353