Анна Відгук додано 4 березня, 2014 год1029 переглядів
Розчарував сервіс інтернет-магазина! Замовила фотоапарат самовивозом з найближчого магазину (думала це швидше, ніж чекати курєрської доставки). Не отримавши підтверждення наявності товару, сама подзвонила в магазин- отримала інформацію, що товару в обраному магазині немає, але обіцяють доставити курєром наступного дня. Курєр з товаром так і не доїхав ні наступного дня- мотивуючи проблемами з касовим апаратом, ні ще через день- знову технічні проблеми, про які повідомити клієнта "забули". В сумі очікування: смс підтвердження прийшло лише через 2 дні, доставка- від 4 днів (товар я все ще чекаю). Про замовлення в цьому інтернет-магазині вже пожалкувала не раз 3 згодні
Благодарим за предоставленную информацию. Ваше обращение было передано ответственному сотруднику, после выяснений все обстоятельств, Вам будет предоставлена обратная связь. Мы обратим внимание и все сделаем для того, чтобы улучшить качество обслуживания.
Благодаря таким обращением как Ваше, мы можем влиять на процессы улучшения обслуживания клиентов.
Відгуки про Фокстрот
Не отримавши підтверждення наявності товару, сама подзвонила в магазин- отримала інформацію, що товару в обраному магазині немає, але обіцяють доставити курєром наступного дня. Курєр з товаром так і не доїхав ні наступного дня- мотивуючи проблемами з касовим апаратом, ні ще через день- знову технічні проблеми, про які повідомити клієнта "забули". В сумі очікування: смс підтвердження прийшло лише через 2 дні, доставка- від 4 днів (товар я все ще чекаю). Про замовлення в цьому інтернет-магазині вже пожалкувала не раз
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Приносим извинения, за досадное недоразумение, с которым Вам пришлось столкнуться при приобретении товара в магазине "Фокстрот".
Мы будем признательны, если Вы сможете сообщить номер интернет заказа.
Описанная Вами ситуация не является характерной для сети магазинов "Фокстрот", и поэтому, требует дополнительного выяснения.
Заранее благодарим за ответ.
С уважением,
Компания «Фокстрот. Техника для дома»
0-800-500-153
товар нарешті доставили (4 дні)
Благодарим за предоставленную информацию. Ваше обращение было передано ответственному сотруднику, после выяснений все обстоятельств, Вам будет предоставлена обратная связь. Мы обратим внимание и все сделаем для того, чтобы улучшить качество обслуживания.
Благодаря таким обращением как Ваше, мы можем влиять на процессы улучшения обслуживания клиентов.
С уважением,
Компания «Фокстрот. Техника для дома»
0-800-500-153