Євген Відгук додано 8 березня, 2023 год2 перегляда
Відгук про Фокстрот за адресою Одеса, ул. Пантелеймоновская, 88/1 Добридень! 07 03 2023 року я питався отримати своє інтернет замовлення в магазині Фокстрот м. Одесса (вул. Пантелімонівська, 88)
Під час отримання товару, я не зміг оцінити робочій стан та функціонал телефону, так, як персонал магазину відмовив мені в даному сервісі. Основна причина : передоплата, а потім обстеження і якщо буде щось негаразд, то звернення до сервісного центру, а магазин відповідальності за товар не несе. Повернення товару можливо тільки за умови не відкриття коробки, та не користування телефоном. А як же оцінити його справність: роботу мікрофону, слотів СИМ картки Така ж сама участь і з акумулятором. Він прийшов в не прозорій герметичній упаковці і не було жодної можливості оцінити його співпадіння з оригіналом, рік виготовлення… Тільки наліпка з моделями телефону, яку наклеїли мабуть у магазині власноруч. Відкрити його та вставити у телефон мені не дали можливості, так як все тільки після оплати, а повернення можливо тільки якщо акумулятор запечатана у передпродажному варіанті. Мені хтось може допомогти отримати мій товар з детальною перевіркою заказу до оплати, чи як ? Раніше таких умов не було! Ви втрачаєте довіру і клієнтів!
Слід також зауважити, що продавці магазині не чують і не відповідають ні на одне звернення.!
Дякую за допомогу !
Переваги:
Немає
Недоліки:
1.Не бажання допомогти клієнту у доборі якісного товару,
2. Відмова у належній демонстрації роботоздатності обраного товару
Добрий день, перепрошуємо, у нашому продажу лише сертифікована техніка з гарантією від виробника, яка підлягає поверненню протягом 14 днів з моменту покупки при умовах, що товар не був у використанні, не пошкоджений та збережений товарний вигляд, цілісність упаковки та заводських пломб. Якщо товар під час експлуатації некоректно працює або сталася поламка у гарантійний термін, то товар потрібно передати на гарантійне обслуговування до уповноженого сервісу виробника, який надає гарантію на товар, для діагностики і ремонту у разі потреби фахівцями сервісу. Якщо буде виявлено заводській брак, то сервіс надасть офіційний висновок про наявність істотного недоліку за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Передати товар в сервіс можливо як напряму, так і через наш магазин. Якщо залишилися до нас питання просимо надіслати листа на нашу еклектронну пошту [email protected] та вказати Ваш номер телефону для уточнення інформації та надання зворотного зв’язку.
Мені дуже прикро, що порозуміння між нами не знайдено і, нажаль, мені не світить купити у Вашому магазині якісного товару , згідно з текстом Вашої відповіді. Дуже шкода, що під час тяжкої для нашої країни години, Ви не розумієте вибагливості покупця. Відмова у демонстрації якості товару означає його неліквідність, та Вашу не професійність у веденні бізнесу.
Згідно Вашої відповіді та випадків, які вказані на даному сайті, можна зробити висновок, що магазин може продати неякісний товар , так як умовами продажу продавець не несе відповідальності, а сервісний центр товар не продавав покупцеві. Таким чином відповідальність торгівельної мережі дорівнена сайтам, які зайняли статус шахраїв. А колись Ваша торгівельна мережа була еталоном якості. Так к Вам втрачається довіра .
Надішліть, будь ласка, Ваше звернення нам на пошту: [email protected] та вкажіть Ваш контактний номер телефону для уточнення інформації, щоб ми мали змогу детально розібратися в даній ситуації.
Приниження прав покупця - Відгуки про Фокстрот
07 03 2023 року я питався отримати своє інтернет замовлення в магазині Фокстрот м. Одесса (вул. Пантелімонівська, 88)
Під час отримання товару, я не зміг оцінити робочій стан та функціонал телефону, так, як персонал магазину відмовив мені в даному сервісі. Основна причина : передоплата, а потім обстеження і якщо буде щось негаразд, то звернення до сервісного центру, а магазин відповідальності за товар не несе. Повернення товару можливо тільки за умови не відкриття коробки, та не користування телефоном. А як же оцінити його справність: роботу мікрофону, слотів СИМ картки
Така ж сама участь і з акумулятором. Він прийшов в не прозорій герметичній упаковці і не було жодної можливості оцінити його співпадіння з оригіналом, рік виготовлення… Тільки наліпка з моделями телефону, яку наклеїли мабуть у магазині власноруч. Відкрити його та вставити у телефон мені не дали можливості, так як все тільки після оплати, а повернення можливо тільки якщо акумулятор запечатана у передпродажному варіанті.
Мені хтось може допомогти отримати мій товар з детальною перевіркою заказу до оплати, чи як ?
Раніше таких умов не було!
Ви втрачаєте довіру і клієнтів!
Слід також зауважити, що продавці магазині не чують і не відповідають ні на одне звернення.!
Дякую за допомогу !
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353