Купили телефон у магазині Фокстрот на Городоцькій, Львів! За 3 дні користування він перестав бачити сім карту, ми хотіли перезавантажити його то він так і не ввімкнувся! Поїхали в магазин, в поверненні нам відмовили! Відправили в сервісний центр, де нам сказали що зовнішніх механічних пошкоджень не виявлено, а для діагностики внутрішніх потрібно відправити телефон в Київ , це займе до 90 днів! Тобто я купила телефон , який пропрацював 3 дні і не включився , поміняти відмовляються, гроші повернути також! Я купила новий телефон і маю чекати на ремонт його 90 днів! Це жах! Я писатиму всюди куди тільки можна,в захист прав споживачів вде набрала! Купляючи в Фокстроті , купуєте кота в мішку! Не раджу жодним чином покупки у цьому магазині!
Від імені компанії перепрошую за негативні емоції. На жаль для повернення телефону є певна процедура, тільки при наявності відповідного акту на списання, наданого сервісним центром.
Не раджу категорично - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
Від імені компанії перепрошую за негативні емоції. На жаль для повернення телефону є певна процедура, тільки при наявності відповідного акту на списання, наданого сервісним центром.
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"