Бракована покупка - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 24 серпня, 2022 год 1 перегляд
23.08.22 купила мультиварку в магазині провірили робить вдома в цей же день готую мультиварка вимикаєтся і не працює написала на гарячу лінію мені відповіли "Можете звернутись в магазин та передати товар на діагностику в Сервісний центр, якщо не підлягає ремонту то Вам видадуть акт за яким можна повернути товар" і в магазині мені сказали чекати дві неділі точно як тільки відремонтують ми Вам подзвоним. Нажаль покупка не вдала і що обідніше вирішили мультиварку купити лише тому що проводится планова перевірка газової вентеляції в нашому домі і газ вимкнули на дві неділу тому і через дві неділі потреби в мультиварці не буде.




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 24 серпня, 2022 год
Вітаємо ! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми продаємо нову сертифіковану техніку, відповідальність за працездатність якої несе виробник, тому і надає гарантію на товар. Товар можна повернути протягом 14 днів, в тому випадку, якщо він не був в користуванні, збережено товарний вид та цілісність упаковки. У разі некоректної роботи техніка здається до уповноваженого сервісу задля діагностики та гарантійного ремонту, якщо є заводський брак, то сервіс надасть офіційний висновок про наявність істотного недоліку за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Якщо залишилися до нас питання з якими ми можемо допомогти, прохання направити Ваше звернення на нашу електронну адресу: [email protected] та вказати Ваш контактний номер телефону.



З повагою, Оксана

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353
Відповідь представника Фокстрот 24 серпня, 2022 год
Вітаємо ! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми продаємо нову сертифіковану техніку, відповідальність за працездатність якої несе виробник, тому і надає гарантію на товар. Товар можна повернути протягом 14 днів, якщо він не був в користуванні та збережено товарний вид та цілісність упаковки. У разі некоректної роботи техніка здається до уповноваженого сервісу задля діагностики та гарантійного ремонту, якщо є заводський брак, то сервіс надасть офіційний висновок про наявність істотного недоліку за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Якщо залишилися до нас питання з якими ми можемо допомогти, прохання направити Ваше звернення на нашу електронну адресу: [email protected] та вказати Ваш контактний номер телефону.



З повагою, Оксана

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.4 5
5139 відгуків / 874428 переглядів
Супермаркети електроніки
Интернет-магазин Domopolis
Интернет-магазин Domopolis

Рейтинг: 2.6
14 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.3
132 відгука
​Компания Goodok
​Компания Goodok

Рейтинг: 3.9
7 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
20 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7018 відгуків
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.8
168 відгуків
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO
Online-Гипермаркет автотоваров LIDO

Рейтинг: 5
27 відгуків
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
240 відгуків
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)
Интернет-магазин CACTUS (c.ua)

Рейтинг: 4.7
316 відгуків