Володимир Відгук додано 23 березня, 2022 год39 переглядів
Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, 80, вулиця Келецька Мав намір придбати в даній мережі бутербродницю/вафельницю TEFAL SW701110 так як в моєму місті тільки в даній мережі залишився даний товар не з вітрини. Товар забрав, але чеку в традиційному вигляді не отримав, так як Фокстрот перейшов на так звані "електронні чеки". Вже вдома глянув що ж це за чек такий. І що ж я бачу? Вартість товару в чеку занижена на 450 гривень, натомість на вартість 449 гривень вказана якась незрозуміла програма, яку я не замовляв і мені за такий сюрприз в чеку ніхто і словом не обмовився. Зателефонував на гарячу лінію, описав ситуацію, сказали "ми можемо переробити чек як належить, але Вам доведеться знову відвідати магазин, що видав товар". Тому просто повернув товар в магазин, так як спонсорувати нечесну на руку мережу не маю жодного наміру. В магазині звичайно ж ніхто навіть не вибачився за цей інцидент. Не знаю що це було зі сторони магазину, чи якимось чином ухилення від сплати податків (вказана в чеку сума податку 391 гривня замість 559) чи введення в оману споживача (нагадаю продавець зобов'язаний надавати повну та достовірну інформацію щодо товарів та послуг), але сервіс у Фокстрот повний "лисець" ("лисець" це між іншим частка рекламного слогану компанії). Раніше вже обманювали з умовами надання послуги "Екстра сервіс". Компанію не рекомендую, так як роками вони не практикують ведення бізнесу на засадах чесності та добропорядності, практикують тільки ідею впарити товар чи послугу за будь-яку ціну!!!
А я товар принципово повернув, оскільки щоб переробити чек належним чином потрібно було ще раз прийти до магазину. Нахабність та бездарність персоналу Фокстрот терпіти не збираюсь. На гарячій лінії сказали що по вищезгаданому інциденту питання до дирекції конкретного магазину, в магазині ж ліплять ліпаки начебто система автоматично додає хрін знає які товари чи послуги в чеку. Репутація Фокстрот і так нижче плінтуса, але я зробив свій внесок у вигляді рекламацій на різних ресурсах. Гроші повернули по факту повернення товару. На карту гроші повертають тільки якщо товар оплачувався картою, якщо оплачувався готівкою то і повернення проводиться готівкою. Для оформлення повернення продавцю потрібні паспортні дані покупця. Якщо вимагають ще ідентифікаційний код - потрібно слати туди ж куди й "русский военный корабль".
Я возвращал, деньги вернули на карту банка. После смены названия, они уже не Дистрбьюшин а как то Рейталинг или как то так. Деньги возвращают только на карту, было это в декабре 2021 года.
Те, що фокстрот не дотримується норм чинного законодавства мене не дивує. Кошти мають бути повернені тим же способом, яким була зроблена оплата: на картку або готівкою. Якщо вартість товару була сплачена частково готівкою, частково карткою то і повернення проводиться тотожними сумами готівкою та на картку відповідно. На жаль реакції держпродспоживслужби на заяву про порушення ЗУ про ЗПП можна чекати місяць. Керівництво фокстрот про це прекрасно знає і цим користуються. Та й покупців готових до кінця грамотно відстоювати свої законні права небагато...
А вообще вы правы, в нашим магазинах ты изначально - ЛОХ для них и терпила. Потом ты должен доказать что ты знаешь закон, и свои права и если ты всё расскажешь как стих (все статьи), 50% магазинов начинают что то делать и как с тобой решать вопрос. А другая часть 50%, и дальше забивает на тебя (Стилус, Цитрус такие)
Полностью с вами согласен. Я смотрю вы знаете закон и мне бы с вами было интересно пообщаться по беспределу этому и вместо как то координировать обращения и что делать с этими мангазинами. Если вам не сложно напишите мне в Телеграмм - @frost1991
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
Ухиляються від сплати податків в повній мірі, порушують ЗУ про ЗПП - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353