Ухиляються від сплати податків в повній мірі, порушують ЗУ про ЗПП - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 23 березня, 2022 год 39 переглядів
 Відгук про Фокстрот за адресою Вінниця, 80, вулиця Келецька Мав намір придбати в даній мережі бутербродницю/вафельницю TEFAL SW701110 так як в моєму місті тільки в даній мережі залишився даний товар не з вітрини. Товар забрав, але чеку в традиційному вигляді не отримав, так як Фокстрот перейшов на так звані "електронні чеки". Вже вдома глянув що ж це за чек такий. І що ж я бачу? Вартість товару в чеку занижена на 450 гривень, натомість на вартість 449 гривень вказана якась незрозуміла програма, яку я не замовляв і мені за такий сюрприз в чеку ніхто і словом не обмовився. Зателефонував на гарячу лінію, описав ситуацію, сказали "ми можемо переробити чек як належить, але Вам доведеться знову відвідати магазин, що видав товар". Тому просто повернув товар в магазин, так як спонсорувати нечесну на руку мережу не маю жодного наміру. В магазині звичайно ж ніхто навіть не вибачився за цей інцидент. Не знаю що це було зі сторони магазину, чи якимось чином ухилення від сплати податків (вказана в чеку сума податку 391 гривня замість 559) чи введення в оману споживача (нагадаю продавець зобов'язаний надавати повну та достовірну інформацію щодо товарів та послуг), але сервіс у Фокстрот повний "лисець" ("лисець" це між іншим частка рекламного слогану компанії). Раніше вже обманювали з умовами надання послуги "Екстра сервіс". Компанію не рекомендую, так як роками вони не практикують ведення бізнесу на засадах чесності та добропорядності, практикують тільки ідею впарити товар чи послугу за будь-яку ціну!!! Фокстрот - Ухиляються від сплати податків в повній мірі, порушують ЗУ про ЗПП




Коментарі до відгуку

гость 24 березня, 2022 год
а вы попорубйте им товар вернуть )) скажут давай паспорт и ИНН, и деньги только на карту вернут спустя 3-7 дней. biggrin
Володимир 26 березня, 2022 год
А я товар принципово повернув, оскільки щоб переробити чек належним чином потрібно було ще раз прийти до магазину. Нахабність та бездарність персоналу Фокстрот терпіти не збираюсь. На гарячій лінії сказали що по вищезгаданому інциденту питання до дирекції конкретного магазину, в магазині ж ліплять ліпаки начебто система автоматично додає хрін знає які товари чи послуги в чеку. Репутація Фокстрот і так нижче плінтуса, але я зробив свій внесок у вигляді рекламацій на різних ресурсах. Гроші повернули по факту повернення товару. На карту гроші повертають тільки якщо товар оплачувався картою, якщо оплачувався готівкою то і повернення проводиться готівкою. Для оформлення повернення продавцю потрібні паспортні дані покупця. Якщо вимагають ще ідентифікаційний код - потрібно слати туди ж куди й "русский военный корабль".
bitbox91 31 березня, 2022 год
Я возвращал, деньги вернули на карту банка. После смены названия, они уже не Дистрбьюшин а как то Рейталинг или как то так. Деньги возвращают только на карту, было это в декабре 2021 года.
Володимир 1 квітня, 2022 год
Те, що фокстрот не дотримується норм чинного законодавства мене не дивує. Кошти мають бути повернені тим же способом, яким була зроблена оплата: на картку або готівкою. Якщо вартість товару була сплачена частково готівкою, частково карткою то і повернення проводиться тотожними сумами готівкою та на картку відповідно. На жаль реакції держпродспоживслужби на заяву про порушення ЗУ про ЗПП можна чекати місяць. Керівництво фокстрот про це прекрасно знає і цим користуються. Та й покупців готових до кінця грамотно відстоювати свої законні права небагато...
frost 5 квітня, 2022 год
А вообще вы правы, в нашим магазинах ты изначально - ЛОХ для них и терпила. Потом ты должен доказать что ты знаешь закон, и свои права и если ты всё расскажешь как стих (все статьи), 50% магазинов начинают что то делать и как с тобой решать вопрос. А другая часть 50%, и дальше забивает на тебя (Стилус, Цитрус такие)
frost 5 квітня, 2022 год
Полностью с вами согласен. Я смотрю вы знаете закон и мне бы с вами было интересно пообщаться по беспределу этому и вместо как то координировать обращения и что делать с этими мангазинами. Если вам не сложно напишите мне в Телеграмм - @frost1991
Відповідь представника Фокстрот 24 березня, 2022 год
Вітаємо! Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації, будь ласка, просимо надіслати це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.



З повагою, Юлія

Фахівець по роботі з відгуків клієнтів

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873230 переглядів
Супермаркети електроніки
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.3
19 відгуків
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків