Добрий день,в нас виникла така проблема 23.12.21 року ми придбали телевізор Samsung QE55Q60AAUXUA приблизно 29400грн,в магазині Фокстрот м.Львів вул.Кульпарківська 226А ТЦ"Вікторія Гарденс" 26.12.21р.ми підключили телевізор і побачили незначні мерехтіння з одної стророни,я зразу написала до консультанта магазину Назара,він сказав зняти відео,після того сказав зняти плівку,там під плівкою дві полоси знизу і потьоки до половини телевізора я теж скинула йому відео,він сказав виключити телевізор і включити через 2год.я так зробила після того як включила він замерехтів і виключився,сказав привезти в магазин.до години часу чоловік привіз в магазин коробка суха,ні рідини ні потертостей на телевізорі не було є акт як прийняла його керівник магазину. 31.12.21р.перетелефонували з магазину що експертиза показала в середині рідина та окись,значить винні ми щось пролили.то значить наші проблеми. 11.01.22р.я звернулася з заявою на проведення незалежної державної експертизи,вони провели її знову в СЦ але в м.Луцьк,вже написали рідина на задній частині панелі та шлейфі,ми не згідні з такими експертизами так як ч.4ст.17 ЗУ"Про захист прав споживачів"передбачено обовязок продавця повести незалежну державну експертизу. 21.01.22 року я звернулася з заявою все таки провести незалежну державну експертизу,магазин відмовив. Дуже прошу допомогти нам вийти з цієї ситуації,так як ми нічого не проливали,а магазин перекладає винну на нас. Всі копії документів можу надати.дякую
Доброго дня! Приносимо вибачення за непорозуміння, яке сталося. Ваше питання знаходиться в роботі, ми детально розглянемо всі подробиці та надамо Вам висновок.
Клієнт для них ніхто - Відгуки про Фокстрот
23.12.21 року ми придбали телевізор Samsung QE55Q60AAUXUA приблизно 29400грн,в магазині Фокстрот м.Львів вул.Кульпарківська 226А ТЦ"Вікторія Гарденс"
26.12.21р.ми підключили телевізор і побачили незначні мерехтіння з одної стророни,я зразу написала до консультанта магазину Назара,він сказав зняти відео,після того сказав зняти плівку,там під плівкою дві полоси знизу і потьоки до половини телевізора я теж скинула йому відео,він сказав виключити телевізор і включити через 2год.я так зробила після того як включила він замерехтів і виключився,сказав привезти в магазин.до години часу чоловік привіз в магазин коробка суха,ні рідини ні потертостей на телевізорі не було є акт як прийняла його керівник магазину.
31.12.21р.перетелефонували з магазину що експертиза показала в середині рідина та окись,значить винні ми щось пролили.то значить наші проблеми.
11.01.22р.я звернулася з заявою на проведення незалежної державної експертизи,вони провели її знову в СЦ але в м.Луцьк,вже написали рідина на задній частині панелі та шлейфі,ми не згідні з такими експертизами так як ч.4ст.17 ЗУ"Про захист прав споживачів"передбачено обовязок продавця повести незалежну державну експертизу.
21.01.22 року я звернулася з заявою все таки провести незалежну державну експертизу,магазин відмовив.
Дуже прошу допомогти нам вийти з цієї ситуації,так як ми нічого не проливали,а магазин перекладає винну на нас.
Всі копії документів можу надати.дякую
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353