Гость Отзыв написан 25 января, 2022 год18 просмотров
Добрий день,в нас виникла така проблема 23.12.21 року ми придбали телевізор Samsung QE55Q60AAUXUA приблизно 29400грн,в магазині Фокстрот м.Львів вул.Кульпарківська 226А ТЦ"Вікторія Гарденс" 26.12.21р.ми підключили телевізор і побачили незначні мерехтіння з одної стророни,я зразу написала до консультанта магазину Назара,він сказав зняти відео,після того сказав зняти плівку,там під плівкою дві полоси знизу і потьоки до половини телевізора я теж скинула йому відео,він сказав виключити телевізор і включити через 2год.я так зробила після того як включила він замерехтів і виключився,сказав привезти в магазин.до години часу чоловік привіз в магазин коробка суха,ні рідини ні потертостей на телевізорі не було є акт як прийняла його керівник магазину. 31.12.21р.перетелефонували з магазину що експертиза показала в середині рідина та окись,значить винні ми щось пролили.то значить наші проблеми. 11.01.22р.я звернулася з заявою на проведення незалежної державної експертизи,вони провели її знову в СЦ але в м.Луцьк,вже написали рідина на задній частині панелі та шлейфі,ми не згідні з такими експертизами так як ч.4ст.17 ЗУ"Про захист прав споживачів"передбачено обовязок продавця повести незалежну державну експертизу. 21.01.22 року я звернулася з заявою все таки провести незалежну державну експертизу,магазин відмовив. Дуже прошу допомогти нам вийти з цієї ситуації,так як ми нічого не проливали,а магазин перекладає винну на нас. Всі копії документів можу надати.дякую
Доброго дня! Приносимо вибачення за непорозуміння, яке сталося. Ваше питання знаходиться в роботі, ми детально розглянемо всі подробиці та надамо Вам висновок.
Клієнт для них ніхто - Отзывы о Фокстрот
23.12.21 року ми придбали телевізор Samsung QE55Q60AAUXUA приблизно 29400грн,в магазині Фокстрот м.Львів вул.Кульпарківська 226А ТЦ"Вікторія Гарденс"
26.12.21р.ми підключили телевізор і побачили незначні мерехтіння з одної стророни,я зразу написала до консультанта магазину Назара,він сказав зняти відео,після того сказав зняти плівку,там під плівкою дві полоси знизу і потьоки до половини телевізора я теж скинула йому відео,він сказав виключити телевізор і включити через 2год.я так зробила після того як включила він замерехтів і виключився,сказав привезти в магазин.до години часу чоловік привіз в магазин коробка суха,ні рідини ні потертостей на телевізорі не було є акт як прийняла його керівник магазину.
31.12.21р.перетелефонували з магазину що експертиза показала в середині рідина та окись,значить винні ми щось пролили.то значить наші проблеми.
11.01.22р.я звернулася з заявою на проведення незалежної державної експертизи,вони провели її знову в СЦ але в м.Луцьк,вже написали рідина на задній частині панелі та шлейфі,ми не згідні з такими експертизами так як ч.4ст.17 ЗУ"Про захист прав споживачів"передбачено обовязок продавця повести незалежну державну експертизу.
21.01.22 року я звернулася з заявою все таки провести незалежну державну експертизу,магазин відмовив.
Дуже прошу допомогти нам вийти з цієї ситуації,так як ми нічого не проливали,а магазин перекладає винну на нас.
Всі копії документів можу надати.дякую
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353