Добрий вечір! Нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Ми продаємо нову сертифіковану техніку з гарантією від виробника. У разі некоректної роботи техніки у гарантійний термін потрібно звернутися до уповноваженого сервісу бренду задля діагностики та гарантійного ремонту, якщо є заводській брак, то сервіс надасть офіційний висновок про наявність істотного недоліку за яким можна буде обміняти товар або повернути кошти. Якщо у Вас лишились питання, з якими ми можемо допомогти напишіть нам, будь ласка, на нашу електронну пошту: [email protected].
Повернення товару в 14 днів якщо він не користувався та без дефектів. Якщо виник дефект--то в СЦ на гарантійний ремонт. Якщо брак--то СЦ виробника дасть вам заключення для обміну в магазині. Що не так??
Отказываются менять бракованый Apple - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353