в ноябре 2020 купила наушники, в октябре 2021 левый перестал заряжаться, принесла по гарантии - приняли, починили, все работает. 4 потому-что по акту я сдала технику 30.10, а в сервисный центр опа попала только 10,11, как по мне это немного многовато, учитывая что время установленное законодательством 2 недели на ремонт. По итогу я получила наушники 27.11, после напоминания о себе, но все работает и это хорошо
Вітаємо! Перш за все дякуємо за гарну оцінку та Ваш відгук. Нам важлива Ваша думка! Та приносимо вибачення за завдані незручності та очікування, терміни ремонту узгоджуються з сервісом при передачі техніки на гарантійне обслуговування та, на жаль, інколи ремонт можете зайняти трішки більше часу, при умові, що сервісному центру після диагностики техніки необхідно буде замовляти деталі для усунення недоліку. Якщо у Вас лишились питання, з якими ми можемо допомогти напишіть нам на пошту [email protected].
гарантийный ремонт - Відгуки про Фокстрот
4 потому-что по акту я сдала технику 30.10, а в сервисный центр опа попала только 10,11, как по мне это немного многовато, учитывая что время установленное законодательством 2 недели на ремонт. По итогу я получила наушники 27.11, после напоминания о себе, но все работает и это хорошо
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353