Замовив смарт годинник 9.08.2021р. Замовлення було прийнято. Посилка мала прийти 11.08.2921р. Телефоную на гарячу лінію Фокстрот кажуть, вона відправлена, але не знає де вона є( посилка). Через 2 години зателефонували з логістичного центру Фокстрот, сказали, що на сайт не розраховував точну дату прибуття. Прийде 13.08.2021р. Я розчарований, у майбутньому не буду замовляти інтернет-замовлення. Так як розраховую на одну дату а не через 2 дні.
Переваги:
Хоча б оформили замовлення добре
Недоліки:
Немає гарантії, що товар прийде на заплановану Вами дату, як не через 2 дні або більше. Як не подзвонивши на гарячу лінію, то напевно так б не було товару, або прийшов б невідомо коли.
Добрий вечір! Приносимо щирі вибачення за складені незручності та довге очікування. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Замовлення через сайт ! - Відгуки про Фокстрот
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353