Ростислав. Отзыв написан 11 августа, 2021 год3 просмотра
Замовив смарт годинник 9.08.2021р. Замовлення було прийнято. Посилка мала прийти 11.08.2921р. Телефоную на гарячу лінію Фокстрот кажуть, вона відправлена, але не знає де вона є( посилка). Через 2 години зателефонували з логістичного центру Фокстрот, сказали, що на сайт не розраховував точну дату прибуття. Прийде 13.08.2021р. Я розчарований, у майбутньому не буду замовляти інтернет-замовлення. Так як розраховую на одну дату а не через 2 дні.
Достоинства:
Хоча б оформили замовлення добре
Недостатки:
Немає гарантії, що товар прийде на заплановану Вами дату, як не через 2 дні або більше. Як не подзвонивши на гарячу лінію, то напевно так б не було товару, або прийшов б невідомо коли.
Добрий вечір! Приносимо щирі вибачення за складені незручності та довге очікування. Для того, щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та допомогти, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для зворотного зв'язку.
Замовлення через сайт ! - Отзывы о Фокстрот
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353