Жахливий сервіс, дурять клієнтів - Відгуки про Фокстрот

Фокстрот
Відгук додано 30 червня, 2021 год 8 переглядів
Сервіс у фокстрота просто жах!
Зробили замовлення на телевізор, при цьому скориставшись пропозицією від сайту Летішопс (була повишена ставка кеш-беку 9%).
При переході з Летішопс на фокстрот було чітко написано, що кеш-бек з'явиться у власному кабінеті через 1 день після покупки. Але він не з'явився. Зробив контрольне замовлення з іншого аккаунту і о чудо!!! кеш-бек з'явився протягом 3 хвилин (очікування на зарахування кеш-беку), при цьому обрав оплату при отриманні. Перше замовлення сплатив карткою на сайті, видно розрахунок на те, що людина вже оплатила, забере телевізор з пошти з високою вирогідністю і фокстрот зіл'ється.
Вирішив, що треба вирішувати з "менеджерами" фокстроту дане питання.
"Ой, вибачте, менеджер на обіді", "ой вибачте, він зайнятий" і так по колу. Обіцяли через годину набрати, ніхто не набрав, потім ще через годину, потім через 20 хвилин. Коротше, менеджер набрав аж ввечері!!! Розмовляла дружина з ним, наголосила, що якщо очікування на нарахування кеш-беку не з'явиться у кабінеті користувача, то відправляти тв не потрібно! Менеджер сказав, що набере завтра і уточнить інформацію (чи відправляти тв, чи з'явилося очікування кешбеку у кабінеті користувача). Але ж наступного дня фокстрот спочатку відправив замовлення, а потім вони подзвонили уточнити питання!
Звичайно, що очікування нарахування на кеш-бек не з'явилося і менеджери почали розповідати, що воно появиться після того, як ми заберемо посилку на пошті, потім казали, що воно з'явиться протягом 60 днім. Так, зарахування повинно пройти протягом 60 днів, але те, що була зроблена покупка і статус "очікування нарахування кеш-беку" повинен з'явитися протягом 1 дня!
Цю інформацію фокстрот повинен передати Летішопс, підтвердити, що замовлення було створено, але вони цього не зробили.
Тепер для того, щоб повернути кошти треба відмовитись від посилки і ще очікувати кілька днів на повернення коштів! Такого нахабства в житті не бачили! Просто на рівному місці так дурити своїх же клієнтів. І ціна питання всього лише 800 грн.
Принципово не будемо забирати телевізор і будемо оформлювати повернення!!!! Просто витратили 2 дні, провесівши на телефоні!
Всім знайомим будемо радити купувати у конкурентів, ніж в фокстроті, це просто жах, такого не повинно бути! При такій великій конкуренції так поводити себе з клієнтами...далеко підете!
Номер замовлення 12943283

Переваги:
  1. немає
Недоліки:
  1. витрачений час
  2. обманюють клієнтів
  3. непрофесійність менеджерів




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 6 липня, 2021 год
Вітаємо! Приносимо щирі вибачення за непорозуміння та складені незручності. За Вашим зверненням cтворено запит на повернення товару. Докладемо максимум зусиль, щоб в майбутньому цього не повторилося.



З повагою, Алла

Фахівець по роботі з відгуків клієнтів

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Фокстрот
Всі відгуки

1.5 5
5125 відгуків / 873193 перегляда
Супермаркети електроніки
Интернет-магазин REWARD
Интернет-магазин REWARD

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
970 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
6993 відгука
Brain - компьютеры и гаджеты!
Brain - компьютеры и гаджеты!

Рейтинг: 1.8
235 відгуків
MTA.UA
MTA.UA

Рейтинг: 3.4
129 відгуків
Интернет-магазин FISHKI.ua
Интернет-магазин FISHKI.ua

Рейтинг: 2.4
143 відгука
Интернет-магазин - f.ua
Интернет-магазин - f.ua

Рейтинг: 1.7
160 відгуків
Интернет-магазин Trudovik
Интернет-магазин Trudovik

Рейтинг: 4.5
162 відгука
​Интернет-магазин Breezy
​Интернет-магазин Breezy

Рейтинг: 3.4
18 відгуків
Конфискат из Европы @mega_tekhnika
Конфискат из Европы @mega_tekhnika

Рейтинг: 1
16 відгуків