Відгук про Фокстрот за адресою Павлоград, ул.Шевченко, 118 21 вересня 2019р. ми з чоловіком оформили у магазині "Фокстрот" за адресою:м.Павлоград,вул.Шевченка,118 мобільний телефон Samsung A30 у розстрочку (без первого внеску).Оформелення було на ім'я чоловіка,а телефон для мене.В магазині фахівцем з налаштувань на телефон було наклеяне захисне скло (вартістю 299,90). Консультант магазину не попередив нас,коли пропонував встановити на телефон пакет налаштувань,що це платна послуга, яка коштує 249 грн. та що з цим пакетом йде автоматично ще один пакет налаштувань,за який ми переплатили 380 грн. Також при оформленні телефону не було консультантом зазначено,що ще за те щоб мені налаштували телефон ми маємо оплатити ще 70 грн. та 99 грн. за поклейку захисного скла, за що мене також не було попереджено, що ця послуга сплачується окремо.З усими цими послугами ми були ознайомлені з товарного чеку, після того, як вже був оформлений договір на надання кредиту у розстрочку. Також вже при оформленні договору про надання кредиту, фахівець магазину "Фокстрот" по кредитним платежам не повідомила нам,що ми можемо відмовитись від сплати комісії за смс-інформування (вартість 360 грн.) або ж відмовитись від кредиту, або запропонувати мені інший варіант оплати. Внаслідок чого ми маємо переплачувати ще 360 грн. Вдома, зрозумівши, що через некомпетентність консультантів магазину ми маємо переплатити 1460 грн.,я звернулась в 14-ти денний строк,як вимагає того закон України «Про захист прав споживачів» та попросили зробити повернення товару.Сервіс-менеджер магазину зробив перевірку телефону, ніяких недоліків виявлено не було, телефон має належну якість та свій первоначальний товарний вид.Але нам було відмовлено у поверненні товару і розірванні договору,аргументуючи тим,що вони можуть повернути кошти нам тільки за телефон та чохол,а всі інші налаштування які залишаться в телефоні та за які нас було проконсультовано некоректно маємо сплатити ми, тому договір нам не можуть розірвати. Захисне скло, яке залишається на телефоні теж маємо оплатити ми. 30-го вересня коли ми звернулись, щоб повернути товар, в магазині не було їхнього сервіс-менеджера, тому нам сказали приїхати наступного дня. Ми приїхали, 01.10.2019 р. сервіс-менеджер все подивився та дав згоду на повернення, але в магазині не було спеціаліста по оформленню кредиту, тому нам сказали приїхати ще через день, все це за власні кошти. Ми 03.10 знов відвідали магазин але нам відмовили у розірванні договору. Велике прохання розібратись в даній ситуації.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные,чтобы мы смогли с Вами связаться .
Ужасное обслуживание - Відгуки про Фокстрот
Вдома, зрозумівши, що через некомпетентність консультантів магазину ми маємо переплатити 1460 грн.,я звернулась в 14-ти денний строк,як вимагає того закон України «Про захист прав споживачів» та попросили зробити повернення товару.Сервіс-менеджер магазину зробив перевірку телефону, ніяких недоліків виявлено не було, телефон має належну якість та свій первоначальний товарний вид.Але нам було відмовлено у поверненні товару і розірванні договору,аргументуючи тим,що вони можуть повернути кошти нам тільки за телефон та чохол,а всі інші налаштування які залишаться в телефоні та за які нас було проконсультовано некоректно маємо сплатити ми, тому договір нам не можуть розірвати. Захисне скло, яке залишається на телефоні теж маємо оплатити ми. 30-го вересня коли ми звернулись, щоб повернути товар, в магазині не було їхнього сервіс-менеджера, тому нам сказали приїхати наступного дня. Ми приїхали, 01.10.2019 р. сервіс-менеджер все подивився та дав згоду на повернення, але в магазині не було спеціаліста по оформленню кредиту, тому нам сказали приїхати ще через день, все це за власні кошти. Ми 03.10 знов відвідали магазин але нам відмовили у розірванні договору. Велике прохання розібратись в даній ситуації.
відгук
Коментарі до відгуку
Благодарим Вас за отзыв.
Приносим искренние извинения за причиненные Вам неудобства.
Для того чтобы мы могли разобраться в данной ситуации, просьба направить данное обращение на адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные,чтобы мы смогли с Вами связаться .
Спасибо.
С уважением, Андрей
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353