Відгук про Фокстрот за адресою Львів, ул. Княгини Ольги, 106 Купила сьогодні телевізор Samsung в Фокстроті. Дуже задоволена. Консультант Юрій дуже компетентно усе пояснив, порадив. Дуже хороший консультант, заодно купили і телефон. Дайте йому премію ! Щиро дякую.
Доброго дня! Щиро дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку роботи нашого консультанта Юрія Ми дуже раді, що Вам сподобався сервіс і Ви залишилися задоволені покупками. Ваші слова мотивують нас ставати ще кращими! Будемо раді знову бачити Вас у нашому магазині. 😊
З повагою, Юлія Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Львів, ул. Княгини Ольги, 106 Чудові фахівці, які чуйно ставляться до кожного клієнта - це Шуляков В,А і Бобуш В.А.Спокойно, професійно надали консультацію, порадили найкраще по ціні.Дякую.Порадили холодильник BEKO.Придбала в суботу , в неділю до 12.00 доставили.
Відгук про Фокстрот за адресою Львів, ул. Княгини Ольги, 106 Впарили сушарку Samsung яка по практичності повне лайно а коли написав усі + та - у відгуку сказали що не відповідає вимогам. Більше до цього магазину ні кроку ..
Переваги:
Нема
Недоліки:
Впарюють непотріб а реальний відгук залишити не реально.
Добрий день! Дуже шкода, що товар не виправдав Ваших очікувань. Ми завжди прагнемо, щоб кожен клієнт отримував лише позитивний досвід покупок в нашому магазині та нам важлива Ваша думка. Хочемо детальніше розібратися в ситуації, для цього прохання надіслати Ваше звернення з детальним описом ситуації про відгук на електронну пошту: [email protected], та вкажіть, будь ласка, Ваш номер на який здійснювали покупку для перевірки інформації та надання зворотнього зв'язку.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Львів, ул. Княгини Ольги, 106 Купляла телевізор, по програмі екстра сервіс оформила страхівку на суму 2000грн. Термін вийшов, ні нагадування абсолютно нічого не приходило. Термін використання 1 міс. Просто розвод на гроші!
Вітаємо! Дуже прикро що так сталося. Приносимо вибачення від імені компанії, за негативні емоції. Для того, щоб ми мали змогу розібратися у ситуації, прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані для надання зворотного зв'язку і уточнення всіх деталей.
З повагою, Дмитро Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Львів, ул. Княгини Ольги, 106 Нажаль обрати магазин Фокстрот для отримання перезамовлення iPhone 15 Pro Max було найгіршим рішенням. Моє замовлення 15205039 підтвердили, а у день видачі сказали що його не буде, і чекайте місяці на наступну партію (!). Хоча усім хто замовляв пізніше мене запропонували обмін на інший колір! Дякую АСБІС-УКРАЇНА за вибір таких "чудових" ритейлерів для оформлення передзамовлень на продукцію Apple! Магазин сам... Читати відгук Нажаль обрати магазин Фокстрот для отримання перезамовлення iPhone 15 Pro Max було найгіршим рішенням. Моє замовлення 15205039 підтвердили, а у день видачі сказали що його не буде, і чекайте місяці на наступну партію (!). Хоча усім хто замовляв пізніше мене запропонували обмін на інший колір! Дякую АСБІС-УКРАЇНА за вибір таких "чудових" ритейлерів для оформлення передзамовлень на продукцію Apple! Магазин сам особисто обирає кому та що видавати, і в пріоритеті по статистиці лише нові клієнти магазину Фокстрот. При спілкуванні з оператором мене навіть не хотіли почути!
Добрий день! Щиро перепрошуємо за отримані неприємні емоції та незручності від імені компанії. Ваш відгук зафіксовано та передано до відповідного відділу на розгляд.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Львів, ул. Княгини Ольги, 106 Заздалегідь зробив замовлення на дефіцитний товар. В день продажу Фокстрот просто видалив товар з сайту. Усі інші мережі залишили і додали можливість дізнатись, коли знову буде. У Фокстрот навіть не приїхало. Не гайте часу. В комфі краще.
Доброго дня! Приносимо щирі вибачення за завдані незручності! Хочемо розібратися та допомогти в даній ситуації, для цього прохання направити це звернення на адресу [email protected]
З повагою, Олександр Фахівець по роботі з клієнтами Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Львів, ул. Княгини Ольги, 106 Купила у Фокстроті телефон, отримала Новою Поштою. Перед замовлення уточнила у консультанта (наче відчувала): «якщо телефон не буде працювати, ви обміняєте на інший», на що отримала відповідь «всі телефони перед відправкою перевіряються, тому несправностей бути не може. Але, якщо така ситуація станеться-звичайно магазин зробить заміну». Ну, уточнивши цю інформацію, таки вирішили зробити замовлення, повністю оплативши товар перед відправкою. І... Читати відгук Купила у Фокстроті телефон, отримала Новою Поштою. Перед замовлення уточнила у консультанта (наче відчувала): «якщо телефон не буде працювати, ви обміняєте на інший», на що отримала відповідь «всі телефони перед відправкою перевіряються, тому несправностей бути не може. Але, якщо така ситуація станеться-звичайно магазин зробить заміну». Ну, уточнивши цю інформацію, таки вирішили зробити замовлення, повністю оплативши товар перед відправкою. І так, отримуємо товар... прийшов не той колір телефона, який ми замовляли. Але ми вирішили закрити на це очі. Покористувавшись телефоном один день він просто перестав вмикатися..не реагує ні на зарядку, ні на вмикання... телефон явно з браком. Телефонуємо у Фокстрот- і що ж нам кажуть? Що «ні про яку заміну не може йти і мови, звертайся у сервісний центр»... і надають номери телефону сервісного центру, але жоден з них не відповідає. І шо ж ми маємо? Гроші витратили, телефон не працює, консультанти відмовляються допомогти. У такий складний період війни, коли люди намагаються хоча б якось робити покупки, Фокстрот веде себе не чесно. Не рекомендую купувати у Фокстроті!
Доброго дня! Просимо вибачення за непорозуміння, нам дуже прикро, що сталася така ситуація. На жаль, процедура повернення товару, який був у використанні проводиться через надання акту на списання техніки від Авторизованого сервісного центру у разі виявлення істотного недоліку. Прохання направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваш контактний номер телефону для перевірки інформації та надання зворотного зв'язку.
З повагою, Алла Фахівець по роботі з відгуків клієнтів Компанія "Фокстрот. Техніка для дому" 0800 300 353
Відгук про Фокстрот за адресою Львів, ул. Княгини Ольги, 106 Купив дружині в фокстроті (на велику букву не заслуговують) скороварку-мультиварку 3 800 гр.Продавець провірив нагрівання тену.Ок ,все працює.В дома посідали за стіл з ложками та пустими мисками чекаєм ноу хау.З під кришки валить пара,кнопка спуску пари не працює.Правдами неправдами догутувала вечерю в духовці. Вранці їдемо в магазин,пояснюємо ситуацію,відповідь, завчена стаття:Согласно законодательства Украины «Закон по защите прав потребителей» ст.9 Права потребителя... Читати відгук Купив дружині в фокстроті (на велику букву не заслуговують) скороварку-мультиварку 3 800 гр.Продавець провірив нагрівання тену.Ок ,все працює.В дома посідали за стіл з ложками та пустими мисками чекаєм ноу хау.З під кришки валить пара,кнопка спуску пари не працює.Правдами неправдами догутувала вечерю в духовці. Вранці їдемо в магазин,пояснюємо ситуацію,відповідь, завчена стаття:Согласно законодательства Украины «Закон по защите прав потребителей» ст.9 Права потребителя при приобретении товара надлежащего качества, потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, не считая день покупки. Обмен товара надлежащего качества осуществляется, если он: · не использовался; На мій погляд продавці завідомо знали що товар бракований але все рівно продали бракований товар покупцю. Рекомендація покупцю:при покупці мультиварки чи скороварки або два в одному вимагайте приготувати суп а не тільки провірити тен ,бо потім ніц недокажете і поїдете в сервісний центр ремонтувати "нову річ".
Приносим извинения за доставленные неудобства. Просьба направить данное обращение на электронный адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер чека или заказа, чтобы мы могли разобраться.
С уважением, Виктория Специалист по работе с клиентами Компания "Фокстрот. Техника для дома" 0800 300 353 Показати 1 відповідь
Відмінне обслуговування
З повагою, Юлія
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Подяка за чудову роботу
З повагою, Ірина
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Не публікують реальні відгуки
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Розвод на програму екстра сервіс
З повагою, Дмитро
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Предзамовлення iPhone 15 Pro Max
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Не раджу Фокстрот.
В день продажу Фокстрот просто видалив товар з сайту. Усі інші мережі залишили і додали можливість дізнатись, коли знову буде. У Фокстрот навіть не приїхало.
Не гайте часу. В комфі краще.
З повагою, Олександр
Фахівець по роботі з клієнтами
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Залишилася без грошей і з бракованим товаром
І... Читати відгук Купила у Фокстроті телефон, отримала Новою Поштою. Перед замовлення уточнила у консультанта (наче відчувала): «якщо телефон не буде працювати, ви обміняєте на інший», на що отримала відповідь «всі телефони перед відправкою перевіряються, тому несправностей бути не може. Але, якщо така ситуація станеться-звичайно магазин зробить заміну». Ну, уточнивши цю інформацію, таки вирішили зробити замовлення, повністю оплативши товар перед відправкою.
І так, отримуємо товар... прийшов не той колір телефона, який ми замовляли. Але ми вирішили закрити на це очі.
Покористувавшись телефоном один день він просто перестав вмикатися..не реагує ні на зарядку, ні на вмикання... телефон явно з браком.
Телефонуємо у Фокстрот- і що ж нам кажуть? Що «ні про яку заміну не може йти і мови, звертайся у сервісний центр»... і надають номери телефону сервісного центру, але жоден з них не відповідає.
І шо ж ми маємо? Гроші витратили, телефон не працює, консультанти відмовляються допомогти.
У такий складний період війни, коли люди намагаються хоча б якось робити покупки, Фокстрот веде себе не чесно.
Не рекомендую купувати у Фокстроті!
З повагою, Алла
Фахівець по роботі з відгуків клієнтів
Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"
0800 300 353
Не рекомендую.
Вранці їдемо в магазин,пояснюємо ситуацію,відповідь, завчена стаття:Согласно законодательства Украины «Закон по защите прав потребителей» ст.9 Права потребителя... Читати відгук Купив дружині в фокстроті (на велику букву не заслуговують) скороварку-мультиварку 3 800 гр.Продавець провірив нагрівання тену.Ок ,все працює.В дома посідали за стіл з ложками та пустими мисками чекаєм ноу хау.З під кришки валить пара,кнопка спуску пари не працює.Правдами неправдами догутувала вечерю в духовці.
Вранці їдемо в магазин,пояснюємо ситуацію,відповідь, завчена стаття:Согласно законодательства Украины «Закон по защите прав потребителей» ст.9 Права потребителя при приобретении товара надлежащего качества, потребитель имеет право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней, не считая день покупки. Обмен товара надлежащего качества осуществляется, если он:
· не использовался;
На мій погляд продавці завідомо знали що товар бракований але все рівно продали бракований товар покупцю.
Рекомендація покупцю:при покупці мультиварки чи скороварки або два в одному вимагайте приготувати суп а не тільки провірити тен ,бо потім ніц недокажете і поїдете в сервісний центр ремонтувати "нову річ".
Благодарим Вас за отзыв.
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Просьба направить данное обращение на электронный адрес [email protected] и указать Ваши контактные данные, номер чека или заказа, чтобы мы могли разобраться.
С уважением, Виктория
Специалист по работе с клиентами
Компания "Фокстрот. Техника для дома"
0800 300 353 Показати 1 відповідь