Замовляла на цьому сайті крем Paula's Choice - 5% Vitamin C Sheer Moisturizer SPF50 - Зволожувальний сонцезахисний крем з вітаміном С (15 мл. Хоча дата виробництва була ок, але крем мав запах старого, зіпсованого. Раніше користувалась ним, але запах у нього був нормальний! Тим більше крем що був замовлений на Cosibella був без захисної плівки. Коли написала їм відгук... Читати відгук Замовляла на цьому сайті крем Paula's Choice - 5% Vitamin C Sheer Moisturizer SPF50 - Зволожувальний сонцезахисний крем з вітаміном С (15 мл. Хоча дата виробництва була ок, але крем мав запах старого, зіпсованого. Раніше користувалась ним, але запах у нього був нормальний! Тим більше крем що був замовлений на Cosibella був без захисної плівки. Коли написала їм відгук на сайті, то мій коментар видалили і написали на емейл, що товар був належного стану і виробник не ставить захисну плівку на свою продукцію. Хоча хто знає цього виробника, то знають що він ставить захисну плівку на свою прод.!
Добрий день, Тамаро. Дякуємо за ваш відгук і за звернення щодо ситуації з кремом Paula's Choice - 5% Vitamin C Sheer Moisturizer SPF50.
Ми поважаємо ваше ставлення до якості продукту і хочемо ще раз підкреслити, що наша компанія завжди надає оригінальні та сертифіковані товари. Всі продукти, які ми продаємо, поставляються через офіційних дистриб'юторів і пройшли реєстрацію відповідно до європейських стандартів. Продукція, яку ви отримали, була справжньою, і ми вже запропонували вам заміну продукту за вашим запитом, оскільки ми прагнемо забезпечити максимальну задоволеність наших клієнтів.
Щодо відгуків, хочемо пояснити, що система автоматично видаляє відгуки, які не відповідають категорії чи об'єму товару. Це не є свідомим видаленням відгуків і ми завжди готові переглянути кожен випадок індивідуально.
Що стосується упаковки, то ми хочемо зауважити, що на мініатюрні версії кремів від цього виробника дійсно не завжди наноситься захисна плівка, і це є звичайною практикою для багатьох виробників. Це не є ознакою підробки чи зіпсованості товару.
Нам дуже шкода, що виникло непорозуміння з вашим замовленням. Дякуємо за терпіння та розуміння.
Якщо виникнуть додаткові питання, ми завжди готові допомогти. Гарного вам дня
Була прикро вражена, що магазин анулював бонуси. Я наповнювала кошик, нічого ще не купляла, і переглядала свій профіль, але не поставила галочку, що ознайомлена з програмою лояльності. Це якись сюр і свідчить про дріб'язковість. В жодному європейському чи американському магазині такого дива не зустрічала. Так що будьте обережні. А магазинг вітаю з ще одним відгуком і моїми 64 грн.
Добрий день, Наталіє, дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація і ми дуже перепрошуємо за ці незручності. На сайті дійсно була технічна помилка пов'язана з програмою лояльності. Бонуси не мали б видалятись, але, на жаль, система автоматично їх списувала, якщо клієнт відмовлявся від участі в програмі лояльності. Зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки, в таких ситуаціях ми повертаємо всі списані пункти. Служба підтримки клієнтів Тел. +380 914818860 Email: [email protected] Пн-Пт: 9:00-17:00 Дякуємо за розуміння та бажаємо вам гарого дня 🌸
Заказ был отправлен вовремя. Но на этом плюсы заканчиваются. Товар просрочен на целый год. Сегодня февраль 2025, срок действия товара февраль и март 2024 года. Больше слов нет.
Добрий день, Ольго. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми хочемо розібратися в цьому питанні якомога швидше. Просимо вас зв’язатися з нашою службою підтримки та надіслати фото товару із зазначеним терміном придатності. Ми перевіримо цю інформацію та запропонуємо рішення. Тел. +380914818860 або Email: shop@cosibella. com. ua Ми цінуємо довіру наших клієнтів і завжди прагнемо, щоб кожне замовлення відповідало очікуванням. Вибачаємося за незручності та сподіваємося на ваше розуміння. Будемо чекати на ваше повідомлення. Бажаємо вам вдалого дня 🤍
Придбала в даному магазині гель для вмивання від Medik8. Як взяла в руки одразу відчула, що пакування занадто тоненьке і дешеве. Потім подивилась на саме пакування, QR код, текст з обʼємом також відрізнялись. Написала в магазин, мене запевнили що все оригінальне і проходить перевірку, вже поспілкувавшись з ними зрозуміла, що це звичайний скрипт який просто копіюють і вставляють, щоб людина... Читати відгук Придбала в даному магазині гель для вмивання від Medik8. Як взяла в руки одразу відчула, що пакування занадто тоненьке і дешеве. Потім подивилась на саме пакування, QR код, текст з обʼємом також відрізнялись. Написала в магазин, мене запевнили що все оригінальне і проходить перевірку, вже поспілкувавшись з ними зрозуміла, що це звичайний скрипт який просто копіюють і вставляють, щоб людина від…. Коли відкрила його, стало ще гірше, текстура, запах теж інші. Скинула їм фото порівняння цього гелю з усіх просторів інтернету, бо вони запевняли, що це лише мій такий, тепер ігнорують. Жах а не магазин, не раджу цей магазин, заплатите кошти за неякісну косметику, а потім ще й не будуть вам відповідати!
Дякуємо за ваш відгук та фото і вибачте за можливі незручності, які вам довелося пережити. Ми цінуємо ваші коментарі та розуміємо ваше занепокоєння щодо придбаного товару.
Як ми вже раніше повідомляли, всі товари на нашому сайті є оригінальними та проходять перевірку якості перед відправленням. Проте, ми, на жаль, не можемо гарантувати абсолютну відповідність продукції кожному зразку, представленому в інтернеті, через те, що виробники можуть змінювати упаковку або дизайн товару без попередження.
Ми завжди відкриті до діалогу і готові вирішувати подібні питання. Якщо у вас залишилися додаткові запитання або потребуєте подальшої допомоги, просимо звернутися до нас ще раз, і ми зробимо все можливе, щоб знайти рішення, яке вас влаштує. Контактні дані служби підтримки клієнтів Тел. +380914818860 або Email: shop@cosibella. com. ua
За баллы побуждают клиентов писать только хорошие отзывы, и много чудесных девушек на это ведутся что очень прискорбно . Написала реальные отзывы , но модератор их не пропустил , ну конечно зачем . Основная накрутка конечно на своем бренде , который как вода
Переваги:
быстро отправляют
Недоліки:
накрутка отзывов , продажа не качесвенной продукции
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїми думками.
Хочемо пояснити, що всі відгуки на нашому сайті публікуються лише на основі реальних покупок. Якщо ви не робили покупку в нашому магазині, відгук не може бути опублікований. Якщо ж виникає проблема з нашої сторони, ми завжди спершу контактуємо з клієнтом, щоб виправити ситуацію.
Що стосується відгуків про продукти, ми завжди публікуємо їх, незалежно від того, позитивні вони чи ні, оскільки нам важливо знати реальні враження наших клієнтів. Ми прагнемо забезпечити прозорість і чесність у всіх відгуках на нашому сайті.
Вся продукція на нашому сайті є оригінальною та поставляється безпосередньо з Євросоюзу, оскільки наш склад розташований у Польщі. Відповідно до Регламенту Європейського Парламенту та Ради № 1223/2009, усі товари перед надходженням на ринок проходять реєстрацію на порталі CPNP (Cosmetic Product Notification Portal). Ця реєстрація підтверджує високу якість продукції та її безпеку для споживачів у Європейському співтоваристві.
Якщо у вас є конкретні питання або проблеми, ми завжди готові допомогти. Зв'яжіться з нами, і ми зробимо все можливе, щоб розібратися в ситуації.
Сьогодні отримала перший заказ. Один з кремів у ньому прийшов зі строком придатності, який вийшов минулого місяця! При отримати перевірити не дали, сказали, що все одно повертати через доставку неможна, тільки через сайт! Написала на сайт і на мейл, але відповідь буде, так розумію, в понеділок. Хотілося б повернути гроші. І якщо потрібно відіслати товар, то не за мій рахунок,... Читати відгук Сьогодні отримала перший заказ. Один з кремів у ньому прийшов зі строком придатності, який вийшов минулого місяця! При отримати перевірити не дали, сказали, що все одно повертати через доставку неможна, тільки через сайт! Написала на сайт і на мейл, але відповідь буде, так розумію, в понеділок. Хотілося б повернути гроші. І якщо потрібно відіслати товар, то не за мій рахунок, а ща рахунок магазину. Дуже неприємно, невже той, хто пакував, не бачив, що крем до лютого!!!
Можливо, є непоганий вибір косметики з догляду, але щоразу, не залежно від браузеру чи девайсу, на сайті російська мова. Тобто щоразу треба витратити час на зміну мови. Але чи потрібно цим займатись наприкінці 2023?
Добрий день, дякуємо за ваш зворотний зв'язок. Мова сайту визначається мовою інтерфейсу вашого Google акаунта, налаштуваннями браузера, мовою пошукових запитів та мовою відеоматеріалів, що ви переглядаєте. Саме тому сайт відображається українською або російською мовами відповідно. Сайт Cosibella.com.ua забезпечений україномовним інтерфейсом котрий завантажується за замовчуванням. Для розв'язання даної проблеми наш відділ ІТ радить спробувати видалити збережені cookies, щоб змінити налаштування. Якщо у Вас залишились питання, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу обслуговування клієнтів Тел. +380914818860 або Email: [email protected]. ua. Ми з радістю допоможемо у розв'язанні цього питання. Гарного вам дня
Вчора, 18.07.2023р, отримала замовлення з сайту cosibella на НП. Подивитись термін придатності продукту на пошті не мала можливості, був відсутній моб. інтернет. При підключенні інтернету перевірка по батчу коду видає «помилка». Яка дата випуску та термін придатності продукту? Є сумніви в оригінальності даної продукції на сайті cosibella. Для мене це дуже важливо, так як маю чутливу шкіру.... Читати відгук Вчора, 18.07.2023р, отримала замовлення з сайту cosibella на НП. Подивитись термін придатності продукту на пошті не мала можливості, був відсутній моб. інтернет. При підключенні інтернету перевірка по батчу коду видає «помилка». Яка дата випуску та термін придатності продукту? Є сумніви в оригінальності даної продукції на сайті cosibella. Для мене це дуже важливо, так як маю чутливу шкіру. Фото з батч кодом додала. Чекаю на відповідь.
Вся продукція на нашому сайті оригінальна. Наш склад знаходиться у Польщі, тому вся продукція доставляється з Євросоюзу. Відповідно до чинного Європейського законодавства, якщо товар зберігається в закритому вигляді більше 30 місяців, то виробник може не вказувати дату виготовлення, а тільки номер партії і термін зберігання після відкриття (PAO). Зазначений строк наноситься безпосередньо на товар або упаковку у вигляді значка із зображенням відкритої баночки, всередині якої написано число, що означає кількість місяців для використання продукту. Продукт можна використовувати протягом зазначеного терміну після відкриття.
Інформуємо вас, що вся продукція на нашому сайті є оригінальною. Cosibella.com.ua є офіційним представником косметики The Ordinary в Україні. Підтвердження ви зможете знайти на офіційному сайті виробника deciem.com. Перейшовши за посиланням, на карті світу виберіть бренд The Ordinary і натисніть на Україну.
Якщо у вас виникають додаткові питання, ми з радістю надамо вам відповідь. Для оперативного зв'язку з відділом обслуговування клієнтів ви можете зателефонувати нам +380914818860 або написати Email: [email protected].
Замовила крем об’ємом 50 мл, а прийшов 40 мл. Телефонувала і писала на контактні номери в день отримання посилки в п’ятницю. Отримала зворотній зв’язок в понеділок. Пропонують повернення товару і коштів, але тоді я втрачаю 200 грн тільки за доставку і подвійну конвертацію. Більше купувати на Cosibella не буду і нікому не раджу.
Дякуємо за ваш відгук. У ситуації з вашим замовленням виробник змінив об'єм і оновив пакування даного засобу. На жаль, на нашому українському сайті ми не встигли оновити фото й опис продукту, тому інформація на сайті була не актуальною. Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua приносимо вибачення за дану помилку. Після вашого звернення, ми одразу відредагували інформацію на сайті. Ваш запит в месенджерах ми отримали в Понеділок, в цей день і надали вам відповідь.
В якості вибачення, ми запропонували вам повернення коштів за ваше замовлення (вартість засобу+доставки). На жаль, ми не маємо можливості повернути вам переплату за подвійну конвертацію, оскільки даних коштів наш магазин не отримує. Подвійна конвертація - це умова банку клієнта для підтвердження платежу на закордонний рахунок. Наш сайт та міжнародна платіжна система PayU не стягують жодної комісії, за оплату замовлення ми отримуємо тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Також ми запропонували вам промокод на 10% знижки на будь-яке наступне замовлення, який наразі є активним.
Ми щиро засмучені, що з вашим замовленням виникла подібна ситуація. Ми завжди намагаємося оперативно розв'язувати будь-яку проблему і допомогти кожному нашому клієнту.
Ви ніколи не дізнаєтесь скільки на справді буде коштувати ваше замовлення. Я, наприклад, замовляючи на 1798 грн заплатила - 2158 грн. Різниця - 368 грн. Це нормально? Ні. Клієнт має знати кінцеву суму свого замовлення. Ніяких позитивних вражень від своєї покупки я не отримала, а навіть навпаки. Таке враження, що стала жертвою шахраїв. Це остання покупка на данному сайті🤬
Дякуємо вам за зворотний зв'язок, нам важлива думка кожного нашого клієнта.
Оплата картою на сайті здійснюється на польський рахунок. Дана інформація є на нашому сайті, у розділі «Оплата та Доставка». Оскільки, оплата зараховується на іноземний рахунок - деякі банки можуть не «пропускати» платіж без увімкнення функції подвійної конвертації. А у разі її підключення можуть знятися додаткові кошти. Попередження про подвійну конвертацію є на нашому сайті у розділі «Оплата та Доставка» та у кошику при формуванні замовлення.
Подвійна конвертація - це умова банку клієнта для підтвердження платежу на закордонний рахунок. Наш сайт та міжнародна платіжна система PayU не стягують жодної комісії, тому радимо спочатку спробувати здійснити оплату без подвійної конвертації й включати дану функцію лише у разі вимоги банку. На жаль, у нас немає інформації про суму переплати за конвертування валюти, оскільки вона залежить від актуального курсу валюти банка. За оплату замовлення ми отримуємо тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Наразі ми також поновили доставку з післяплатою на Новій Пошті. Клієнт може переглянути та перевірити посилку на відділенні, а потім її оплатити готівкою чи картою. Жодної додаткової комісії за післяплату немає, ви сплачуєте тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Кожний клієнт перед покупкою може ознайомитися з актуальними умовами доставки на нашому сайті та почитати відгуки про нас на сторінці в Інстаграм. Якщо у вас виникають додаткові питання, ми завжди з радістю надамо вам відповідь.
Різниця між замовленням і суммою, яку намагалися зняти з картки після подвійної конвертації - 117 грн. Підтримка на пошту не відповідає зовсім, в телеграм відповіли через добу і знову зникли на добу. Правила, які вони самі ж написали на своєму сайті зазначають : 5.5. Оплата Товару здійснюється Покупцем готівкою при отриманні Замовлення у сумі, що відповідає сумі Замовлення,... Читати відгук Різниця між замовленням і суммою, яку намагалися зняти з картки після подвійної конвертації - 117 грн. Підтримка на пошту не відповідає зовсім, в телеграм відповіли через добу і знову зникли на добу. Правила, які вони самі ж написали на своєму сайті зазначають : 5.5. Оплата Товару здійснюється Покупцем готівкою при отриманні Замовлення у сумі, що відповідає сумі Замовлення, вказаній на Сайті з урахуванням знижок.
Більше замовлення робити не буду ніколи З такою підтримкою і байдужістю до клієнта майбутнього в них немає ..
Оплату на сайті можна здійснити на польський рахунок. Дана інформація зазначена на нашому сайті, у розділі «Оплата та Доставка». Оскільки, оплата зараховується на іноземний рахунок - деякі банки можуть не «пропускати» платіж без увімкнення функції подвійної конвертації. А у разі її підключення можуть знятися додаткові кошти. Попередження про подвійну конвертацію є на нашому сайті у розділі «Оплата та Доставка» та у кошику при формуванні замовлення.
Наразі ми також поновили доставку з післяплатою на Новій Пошті. Клієнт може переглянути та перевірити посилку на відділенні, потім її оплатити готівкою чи картою. Жодної додаткової комісії за післяплату немає, ви сплачуєте тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Всім клієнтам ми відповідаємо по черзі у робочі години (Пн-Пт: 9:00-16:00). Через велику кількість запитів на консультацію, тривалість відповіді на питання може збільшуватися. Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua приносимо вибачення за тривале очікування на відповідь.
Наразі, для оперативного зв'язку з відділом обслуговування клієнтів ви можете зателефонувати нам +380914818860 або написати у чат на сайті. Ми завжди з радістю готові надати відповідь на ваші питання і допомогти розв'язати проблему із замовленням.
1. Будьте готові що перед оплатою, доведеться тризвонити в свій банк та просити відключити блокування на подвійну конвертацію. 2. Будьте готові до того, що сума вашого замовлення збільшиться приблизно на 12% через подвійну конвертацію. Чому відразу не виставити рахунок у євро чи злотах - не розумію, в такому випадку ми платили б лише за одну конвертацію. 3. Будьте... Читати відгук 1. Будьте готові що перед оплатою, доведеться тризвонити в свій банк та просити відключити блокування на подвійну конвертацію. 2. Будьте готові до того, що сума вашого замовлення збільшиться приблизно на 12% через подвійну конвертацію. Чому відразу не виставити рахунок у євро чи злотах - не розумію, в такому випадку ми платили б лише за одну конвертацію. 3. Будьте готові до жахливого обслуговування. Співробітники сайту не відповідають більше ніж добу.
В підсумку я так замовлення і не зробила. Задовбалась розбиратись з цим усим. Відключила подвійну конвертацію, але банк всеодно блокує платежі через їхню платіжну систему. Плюс до того почитала інші відгуки - не готова чекати замовлення 19 днів. Краще переплачу, але замовлю без проблем по Україні і з гарним обслуговуванням.
Добрий день, дякуємо за ваш відгук, для нас важлива думка кожного нашого клієнта.
Оплата на сайті здійснюється на польський рахунок. Дана інформація вказана на нашому сайті, у розділі «Оплата та Доставка». Оскільки, оплата проходить на іноземний рахунок - деякі банки можуть не «пропускати» оплату без подвійної конвертації. Якщо ви дозволите подвійну конвертацію, то може зніматися більша сума. Але це не наш магазин стягує комісію і не платіжна система PayU. А саме банк, яким ви обслуговуєтеся, конвертує валюту, відповідно до їхнього курсу. Тому ми не знаємо, якою саме буде сума переплати й не можемо вказати цю інформацію при оформленні замовлення на сайті. Ми радимо спочатку спробувати здійснити оплату без подвійної конвертації та включати її лише у разі вимоги банку.
Наразі ми поновили доставку з оплатою при отриманні на Новій Пошті. Ви можете переглянути та перевірити посилку на відділенні, потім її оплатити картою або готівкою. Ніякої додаткової комісії за післяплату немає, ви сплачуєте тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Склад нашого магазину знаходиться у Польщі, тому всі посилки відправляються з Варшави кур'єрською службою Meest Express. Орієнтовно доставка займає 9-12 робочих днів (не рахуючи вихідні: субота та неділя, державні свята України та Польщі). На жаль, іноді виникають затримки на митному кордоні, через що термін доставки подовжується. В такому разі, ми інформуємо клієнтів про затримки й змінюємо інформацію на сайті.
Всім клієнтам ми відповідаємо по черзі у робочі години (Пн-Пт: 9:00-16:00). Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua приносимо вибачення за тривале очікування на відповідь. Іноді, коли ми отримуємо велику кількість запитів від клієнтів, нам потрібно більше часу на те, щоб надати всім інформацію. Ми завжди з радістю готові відповісти на ваші питання і допомогти розв'язати проблему із замовленням.
Як жаль, що не прочитала відгуки до покупки. Тому що сайт cosibella.com.ua категорично розчарував. Перш за все: подвійна конвертація. Справа в тому, що cosibella приймає оплату не в український банк, а в польський. І щоб заплатити за вашу косметику банк змушений провести конвертацію: гривню перевести в злоті за своїм курсом. Без цього з гривневої карти не оплатити замовлення 💩... Читати відгук Як жаль, що не прочитала відгуки до покупки. Тому що сайт cosibella.com.ua категорично розчарував.
Перш за все: подвійна конвертація. Справа в тому, що cosibella приймає оплату не в український банк, а в польський. І щоб заплатити за вашу косметику банк змушений провести конвертацію: гривню перевести в злоті за своїм курсом. Без цього з гривневої карти не оплатити замовлення 💩 мінус такої операції в тому, що ви завжди заплатити більше, ніж повинні. Але от cosibella не згадує про це при оформленні замовлення. І про конвертацію дізнаєшся лише тоді, коли гроші вже в них. В моєму випадку замість 818 грн я заплатила 871 грн. Ціни на цьому сайті справді нижчі, ніж в інших магазинах на декілька грн. Але якщо врахувати конвертацію, то на будь-якому іншому сайті вийшло б дешевше на 20-30 грн. Тепер щодо доставки. Замовлення було зроблено в 11 ранку 05 травня 2022. Сьогодні 19 травня і посилка лише прийшла на пошту. Звісно в цьому звинувачувати потрібно службу доставки , АЛЕ питання до працівників Cosibella: чому на сайті і в соц мережах ви пишете про доставку 7-10 робочих днів, якщо по факту пройшло майже 20? Ну навіщо брехати покупцям? Особливо враховуючи ситуацію в країні, коли сьогодні ти в одному місті, а завтра можеш бути в іншому кутку світу. На сайті завідомо розміщена неправдива інформація, бо якщо б вони писали про доставку 19 днів, то ніхто не купував би. Працівники сайту точно знають про те, що доставка понад 2 тижні, адже мій відгук не перший де це згадано. І до речі, в цей же час я робила 4 замовлення на інших сайтах. Замовлення по новій пошті в межах України були доставлені протягом 2-3 днів.
І тепер найголовніше - все вищезгадане можна було б пробачити в час війни, якби не байдужість працівників. Мої повідомлення в інстаграмі ігнорували годинами. А коли все ж таки відповіли - відповідь їх були шаблонами. Ніякої орієнтації на клієнта. Ніхто не просив вибачення за затримку і навіть не намагався допомогти в моїй розгубленості. Тільки шаблонні "посилка буде доставлена протягом 10 робочих днів...".
Цей магазин це повне розчарування. Таке враження що своїх клієнтів вони не цінують взагалі. Переплачені кошти і витрачені нерви. Категорично не рекомендував, дівчата. І більше ніколи купувати тут не буду. В Україні є багато інших класних магазинів з чудовою службою підтримки і швидкою доставкою, навідмінно від Cosibella.com.ua
Переваги:
Ніяких
Недоліки:
Довга доставка, переплата через конвертацію, служба підтримки не допомагає.
Дякуємо вам за зворотній зв'язок, нам важлива думка кожного клієнта.
Оплату на сайті можна здійснити на польський рахунок. Дана інформація зазначена на нашому сайті, у розділі «Оплата та Доставка». Оскільки, оплата зараховується на іноземний рахунок - деякі банки можуть не «пропускати» платіж без увімкнення функції подвійної конвертації. А у разі її підключення можуть знятися додаткові кошти. Попередження про подвійну конвертацію є на нашому сайті у розділі «Оплата та Доставка» та у кошику при формуванні замовлення. Наразі ми поновили доставку з післяплатою на Новій Пошті. Клієнт може переглянути та перевірити посилку на відділенні, потім її оплатити. Жодної додаткової комісії за післяплату немає, ви сплачуєте тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Усі наші посилки доставляються з Варшави протягом 9-12 робочих днів (робочі дні рахуються від понеділка по п’ятницю, окрім святкових днів Польщі та України). На жаль, у зв’язку із ситуацією в Україні іноді виникають затримки, про які ми інформуємо клієнтів. Ми постійно комунікуємо зі службою доставки, щоб бути у курсі ситуації на митниці й надавати нашим клієнтам тільки актуальну інформацію, щодо терміну доставки.
Нам дуже прикро, що ви отримали негативний досвід шопінгу на нашому сайті. Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua приносимо вибачення за дану ситуацію. Ми відповідаємо всім клієнтам по черзі й намагаємося допомогти так швидко, наскільки це можливо. В якості вибачень маємо для вас маленький бонус. Зв’яжіться, будь ласка, з нами:. +380914818860 за більш детальною інформацією.
Cosibella.com.ua інтернет-магазин косметики
Познайомтеся з магазином Cosibella! Простір оригінальної косметики світових брендів, в тому числі американських, європейських та корейських. Приєднуйтесь до нас, тому що: * В нашій команді працюють косметологи, які проводять безкоштовні консультації та підбирають догляд. * Менеджери та косметологи на зв'язку з вами: по телефону, в чаті або соцмережах. * Ми... детальніше
Зіпсований товар! Видаляють коментарі!
Дякуємо за ваш відгук і за звернення щодо ситуації з кремом Paula's Choice - 5% Vitamin C Sheer Moisturizer SPF50.
Ми поважаємо ваше ставлення до якості продукту і хочемо ще раз підкреслити, що наша компанія завжди надає оригінальні та сертифіковані товари. Всі продукти, які ми продаємо, поставляються через офіційних дистриб'юторів і пройшли реєстрацію відповідно до європейських стандартів. Продукція, яку ви отримали, була справжньою, і ми вже запропонували вам заміну продукту за вашим запитом, оскільки ми прагнемо забезпечити максимальну задоволеність наших клієнтів.
Щодо відгуків, хочемо пояснити, що система автоматично видаляє відгуки, які не відповідають категорії чи об'єму товару. Це не є свідомим видаленням відгуків і ми завжди готові переглянути кожен випадок індивідуально.
Що стосується упаковки, то ми хочемо зауважити, що на мініатюрні версії кремів від цього виробника дійсно не завжди наноситься захисна плівка, і це є звичайною практикою для багатьох виробників. Це не є ознакою підробки чи зіпсованості товару.
Нам дуже шкода, що виникло непорозуміння з вашим замовленням.
Дякуємо за терпіння та розуміння.
Якщо виникнуть додаткові питання, ми завжди готові допомогти.
Гарного вам дня
анульовують бонуси
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація і ми дуже перепрошуємо за ці незручності. На сайті дійсно була технічна помилка пов'язана з програмою лояльності. Бонуси не мали б видалятись, але, на жаль, система автоматично їх списувала, якщо клієнт відмовлявся від участі в програмі лояльності.
Зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки, в таких ситуаціях ми повертаємо всі списані пункти.
Служба підтримки клієнтів
Тел. +380 914818860
Email: [email protected]
Пн-Пт: 9:00-17:00
Дякуємо за розуміння та бажаємо вам гарого дня 🌸
Просрочен товар на целый год.
Товар просрочен на целый год. Сегодня февраль 2025, срок действия товара февраль и март 2024 года. Больше слов нет.
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми хочемо розібратися в цьому питанні якомога швидше.
Просимо вас зв’язатися з нашою службою підтримки та надіслати фото товару із зазначеним терміном придатності. Ми перевіримо цю інформацію та запропонуємо рішення.
Тел. +380914818860 або Email: shop@cosibella. com. ua
Ми цінуємо довіру наших клієнтів і завжди прагнемо, щоб кожне замовлення відповідало очікуванням. Вибачаємося за незручності та сподіваємося на ваше розуміння.
Будемо чекати на ваше повідомлення.
Бажаємо вам вдалого дня 🤍
Продають підробки
Дякуємо за ваш відгук та фото і вибачте за можливі незручності, які вам довелося пережити. Ми цінуємо ваші коментарі та розуміємо ваше занепокоєння щодо придбаного товару.
Як ми вже раніше повідомляли, всі товари на нашому сайті є оригінальними та проходять перевірку якості перед відправленням. Проте, ми, на жаль, не можемо гарантувати абсолютну відповідність продукції кожному зразку, представленому в інтернеті, через те, що виробники можуть змінювати упаковку або дизайн товару без попередження.
Ми завжди відкриті до діалогу і готові вирішувати подібні питання. Якщо у вас залишилися додаткові запитання або потребуєте подальшої допомоги, просимо звернутися до нас ще раз, і ми зробимо все можливе, щоб знайти рішення, яке вас влаштує.
Контактні дані служби підтримки клієнтів
Тел. +380914818860 або Email: shop@cosibella. com. ua
Гарного вам дня
Накрутка отзывов
Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своїми думками.
Хочемо пояснити, що всі відгуки на нашому сайті публікуються лише на основі реальних покупок. Якщо ви не робили покупку в нашому магазині, відгук не може бути опублікований. Якщо ж виникає проблема з нашої сторони, ми завжди спершу контактуємо з клієнтом, щоб виправити ситуацію.
Що стосується відгуків про продукти, ми завжди публікуємо їх, незалежно від того, позитивні вони чи ні, оскільки нам важливо знати реальні враження наших клієнтів. Ми прагнемо забезпечити прозорість і чесність у всіх відгуках на нашому сайті.
Вся продукція на нашому сайті є оригінальною та поставляється безпосередньо з Євросоюзу, оскільки наш склад розташований у Польщі. Відповідно до Регламенту Європейського Парламенту та Ради № 1223/2009, усі товари перед надходженням на ринок проходять реєстрацію на порталі CPNP (Cosmetic Product Notification Portal). Ця реєстрація підтверджує високу якість продукції та її безпеку для споживачів у Європейському співтоваристві.
Якщо у вас є конкретні питання або проблеми, ми завжди готові допомогти. Зв'яжіться з нами, і ми зробимо все можливе, щоб розібратися в ситуації.
Телефон: +380 914818860
Email: [email protected]
Гарного дня
У крема вийшов строк придатності!
Один з кремів у ньому прийшов зі строком придатності, який вийшов минулого місяця!
При отримати перевірити не дали, сказали, що все одно повертати через доставку неможна, тільки через сайт!
Написала на сайт і на мейл, але відповідь буде, так розумію, в понеділок.
Хотілося б повернути гроші. І якщо потрібно відіслати товар, то не за мій рахунок,... Читати відгук Сьогодні отримала перший заказ.
Один з кремів у ньому прийшов зі строком придатності, який вийшов минулого місяця!
При отримати перевірити не дали, сказали, що все одно повертати через доставку неможна, тільки через сайт!
Написала на сайт і на мейл, але відповідь буде, так розумію, в понеділок.
Хотілося б повернути гроші. І якщо потрібно відіслати товар, то не за мій рахунок, а ща рахунок магазину.
Дуже неприємно, невже той, хто пакував, не бачив, що крем до лютого!!!
Російськомовний сайт за замовчуванням
Мова сайту визначається мовою інтерфейсу вашого Google акаунта, налаштуваннями браузера, мовою пошукових запитів та мовою відеоматеріалів, що ви переглядаєте. Саме тому сайт відображається українською або російською мовами відповідно.
Сайт Cosibella.com.ua забезпечений україномовним інтерфейсом котрий завантажується за замовчуванням. Для розв'язання даної проблеми наш відділ ІТ радить спробувати видалити збережені cookies, щоб змінити налаштування.
Якщо у Вас залишились питання, будь ласка, звертайтесь до нашого відділу обслуговування клієнтів Тел. +380914818860 або Email: [email protected]. ua. Ми з радістю допоможемо у розв'язанні цього питання.
Гарного вам дня
Продукція оригінальна? Не бʼється батч код.
Вчора, 18.07.2023р, отримала замовлення з сайту cosibella на НП. Подивитись термін придатності продукту на пошті не мала можливості, був відсутній моб. інтернет. При підключенні інтернету перевірка по батчу коду видає «помилка». Яка дата випуску та термін придатності продукту? Є сумніви в оригінальності даної продукції на сайті cosibella. Для мене це дуже важливо, так як маю чутливу шкіру.... Читати відгук
Вчора, 18.07.2023р, отримала замовлення з сайту cosibella на НП. Подивитись термін придатності продукту на пошті не мала можливості, був відсутній моб. інтернет. При підключенні інтернету перевірка по батчу коду видає «помилка». Яка дата випуску та термін придатності продукту? Є сумніви в оригінальності даної продукції на сайті cosibella. Для мене це дуже важливо, так як маю чутливу шкіру. Фото з батч кодом додала. Чекаю на відповідь.
Дякуємо вам за фото та звернення.
Вся продукція на нашому сайті оригінальна. Наш склад знаходиться у Польщі, тому вся продукція доставляється з Євросоюзу. Відповідно до чинного Європейського законодавства, якщо товар зберігається в закритому вигляді більше 30 місяців, то виробник може не вказувати дату виготовлення, а тільки номер партії і термін зберігання після відкриття (PAO). Зазначений строк наноситься безпосередньо на товар або упаковку у вигляді значка із зображенням відкритої баночки, всередині якої написано число, що означає кількість місяців для використання продукту. Продукт можна використовувати протягом зазначеного терміну після відкриття.
Інформуємо вас, що вся продукція на нашому сайті є оригінальною. Cosibella.com.ua є офіційним представником косметики The Ordinary в Україні. Підтвердження ви зможете знайти на офіційному сайті виробника deciem.com. Перейшовши за посиланням, на карті світу виберіть бренд The Ordinary і натисніть на Україну.
Якщо у вас виникають додаткові питання, ми з радістю надамо вам відповідь. Для оперативного зв'язку з відділом обслуговування клієнтів ви можете зателефонувати нам +380914818860 або написати Email: [email protected].
Прийшов не той товар
Телефонувала і писала на контактні номери в день отримання посилки в п’ятницю. Отримала зворотній зв’язок в понеділок.
Пропонують повернення товару і коштів, але тоді я втрачаю 200 грн тільки за доставку і подвійну конвертацію.
Більше купувати на Cosibella не буду і нікому не раджу.
Дякуємо за ваш відгук. У ситуації з вашим замовленням виробник змінив об'єм і оновив пакування даного засобу. На жаль, на нашому українському сайті ми не встигли оновити фото й опис продукту, тому інформація на сайті була не актуальною. Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua приносимо вибачення за дану помилку. Після вашого звернення, ми одразу відредагували інформацію на сайті. Ваш запит в месенджерах ми отримали в Понеділок, в цей день і надали вам відповідь.
В якості вибачення, ми запропонували вам повернення коштів за ваше замовлення (вартість засобу+доставки). На жаль, ми не маємо можливості повернути вам переплату за подвійну конвертацію, оскільки даних коштів наш магазин не отримує. Подвійна конвертація - це умова банку клієнта для підтвердження платежу на закордонний рахунок. Наш сайт та міжнародна платіжна система PayU не стягують жодної комісії, за оплату замовлення ми отримуємо тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Також ми запропонували вам промокод на 10% знижки на будь-яке наступне замовлення, який наразі є активним.
Ми щиро засмучені, що з вашим замовленням виникла подібна ситуація. Ми завжди намагаємося оперативно розв'язувати будь-яку проблему і допомогти кожному нашому клієнту.
Гарного та спокійного вам дня.
Не рекомендую!
Ніяких позитивних вражень від своєї покупки я не отримала, а навіть навпаки. Таке враження, що стала жертвою шахраїв. Це остання покупка на данному сайті🤬
Дякуємо вам за зворотний зв'язок, нам важлива думка кожного нашого клієнта.
Оплата картою на сайті здійснюється на польський рахунок. Дана інформація є на нашому сайті, у розділі «Оплата та Доставка». Оскільки, оплата зараховується на іноземний рахунок - деякі банки можуть не «пропускати» платіж без увімкнення функції подвійної конвертації. А у разі її підключення можуть знятися додаткові кошти. Попередження про подвійну конвертацію є на нашому сайті у розділі «Оплата та Доставка» та у кошику при формуванні замовлення.
Подвійна конвертація - це умова банку клієнта для підтвердження платежу на закордонний рахунок. Наш сайт та міжнародна платіжна система PayU не стягують жодної комісії, тому радимо спочатку спробувати здійснити оплату без подвійної конвертації й включати дану функцію лише у разі вимоги банку. На жаль, у нас немає інформації про суму переплати за конвертування валюти, оскільки вона залежить від актуального курсу валюти банка. За оплату замовлення ми отримуємо тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Наразі ми також поновили доставку з післяплатою на Новій Пошті. Клієнт може переглянути та перевірити посилку на відділенні, а потім її оплатити готівкою чи картою. Жодної додаткової комісії за післяплату немає, ви сплачуєте тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Кожний клієнт перед покупкою може ознайомитися з актуальними умовами доставки на нашому сайті та почитати відгуки про нас на сторінці в Інстаграм. Якщо у вас виникають додаткові питання, ми завжди з радістю надамо вам відповідь.
Служба підтримки це жах
Підтримка на пошту не відповідає зовсім, в телеграм відповіли через добу і знову зникли на добу.
Правила, які вони самі ж написали на своєму сайті зазначають :
5.5. Оплата Товару здійснюється Покупцем готівкою при отриманні Замовлення у сумі, що відповідає сумі Замовлення,... Читати відгук Різниця між замовленням і суммою, яку намагалися зняти з картки після подвійної конвертації - 117 грн.
Підтримка на пошту не відповідає зовсім, в телеграм відповіли через добу і знову зникли на добу.
Правила, які вони самі ж написали на своєму сайті зазначають :
5.5. Оплата Товару здійснюється Покупцем готівкою при отриманні Замовлення у сумі, що відповідає сумі Замовлення, вказаній на Сайті з урахуванням знижок.
Більше замовлення робити не буду ніколи
З такою підтримкою і байдужістю до клієнта майбутнього в них немає ..
Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
Оплату на сайті можна здійснити на польський рахунок. Дана інформація зазначена на нашому сайті, у розділі «Оплата та Доставка». Оскільки, оплата зараховується на іноземний рахунок - деякі банки можуть не «пропускати» платіж без увімкнення функції подвійної конвертації. А у разі її підключення можуть знятися додаткові кошти. Попередження про подвійну конвертацію є на нашому сайті у розділі «Оплата та Доставка» та у кошику при формуванні замовлення.
Наразі ми також поновили доставку з післяплатою на Новій Пошті. Клієнт може переглянути та перевірити посилку на відділенні, потім її оплатити готівкою чи картою. Жодної додаткової комісії за післяплату немає, ви сплачуєте тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Всім клієнтам ми відповідаємо по черзі у робочі години (Пн-Пт: 9:00-16:00). Через велику кількість запитів на консультацію, тривалість відповіді на питання може збільшуватися. Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua приносимо вибачення за тривале очікування на відповідь.
Наразі, для оперативного зв'язку з відділом обслуговування клієнтів ви можете зателефонувати нам +380914818860 або написати у чат на сайті. Ми завжди з радістю готові надати відповідь на ваші питання і допомогти розв'язати проблему із замовленням.
Жахливе обслуговування
2. Будьте готові до того, що сума вашого замовлення збільшиться приблизно на 12% через подвійну конвертацію. Чому відразу не виставити рахунок у євро чи злотах - не розумію, в такому випадку ми платили б лише за одну конвертацію.
3. Будьте... Читати відгук 1. Будьте готові що перед оплатою, доведеться тризвонити в свій банк та просити відключити блокування на подвійну конвертацію.
2. Будьте готові до того, що сума вашого замовлення збільшиться приблизно на 12% через подвійну конвертацію. Чому відразу не виставити рахунок у євро чи злотах - не розумію, в такому випадку ми платили б лише за одну конвертацію.
3. Будьте готові до жахливого обслуговування. Співробітники сайту не відповідають більше ніж добу.
В підсумку я так замовлення і не зробила.
Задовбалась розбиратись з цим усим. Відключила подвійну конвертацію, але банк всеодно блокує платежі через їхню платіжну систему.
Плюс до того почитала інші відгуки - не готова чекати замовлення 19 днів.
Краще переплачу, але замовлю без проблем по Україні і з гарним обслуговуванням.
дякуємо за ваш відгук, для нас важлива думка кожного нашого клієнта.
Оплата на сайті здійснюється на польський рахунок. Дана інформація вказана на нашому сайті, у розділі «Оплата та Доставка». Оскільки, оплата проходить на іноземний рахунок - деякі банки можуть не «пропускати» оплату без подвійної конвертації. Якщо ви дозволите подвійну конвертацію, то може зніматися більша сума. Але це не наш магазин стягує комісію і не платіжна система PayU. А саме банк, яким ви обслуговуєтеся, конвертує валюту, відповідно до їхнього курсу. Тому ми не знаємо, якою саме буде сума переплати й не можемо вказати цю інформацію при оформленні замовлення на сайті. Ми радимо спочатку спробувати здійснити оплату без подвійної конвертації та включати її лише у разі вимоги банку.
Наразі ми поновили доставку з оплатою при отриманні на Новій Пошті. Ви можете переглянути та перевірити посилку на відділенні, потім її оплатити картою або готівкою. Ніякої додаткової комісії за післяплату немає, ви сплачуєте тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Склад нашого магазину знаходиться у Польщі, тому всі посилки відправляються з Варшави кур'єрською службою Meest Express. Орієнтовно доставка займає 9-12 робочих днів (не рахуючи вихідні: субота та неділя, державні свята України та Польщі). На жаль, іноді виникають затримки на митному кордоні, через що термін доставки подовжується. В такому разі, ми інформуємо клієнтів про затримки й змінюємо інформацію на сайті.
Всім клієнтам ми відповідаємо по черзі у робочі години (Пн-Пт: 9:00-16:00). Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua приносимо вибачення за тривале очікування на відповідь. Іноді, коли ми отримуємо велику кількість запитів від клієнтів, нам потрібно більше часу на те, щоб надати всім інформацію. Ми завжди з радістю готові відповісти на ваші питання і допомогти розв'язати проблему із замовленням.
Категорично не рекомендую.
Перш за все: подвійна конвертація. Справа в тому, що cosibella приймає оплату не в український банк, а в польський. І щоб заплатити за вашу косметику банк змушений провести конвертацію: гривню перевести в злоті за своїм курсом. Без цього з гривневої карти не оплатити замовлення 💩... Читати відгук Як жаль, що не прочитала відгуки до покупки. Тому що сайт cosibella.com.ua категорично розчарував.
Перш за все: подвійна конвертація. Справа в тому, що cosibella приймає оплату не в український банк, а в польський. І щоб заплатити за вашу косметику банк змушений провести конвертацію: гривню перевести в злоті за своїм курсом. Без цього з гривневої карти не оплатити замовлення 💩 мінус такої операції в тому, що ви завжди заплатити більше, ніж повинні.
Але от cosibella не згадує про це при оформленні замовлення. І про конвертацію дізнаєшся лише тоді, коли гроші вже в них. В моєму випадку замість 818 грн я заплатила 871 грн. Ціни на цьому сайті справді нижчі, ніж в інших магазинах на декілька грн. Але якщо врахувати конвертацію, то на будь-якому іншому сайті вийшло б дешевше на 20-30 грн.
Тепер щодо доставки. Замовлення було зроблено в 11 ранку 05 травня 2022. Сьогодні 19 травня і посилка лише прийшла на пошту. Звісно в цьому звинувачувати потрібно службу доставки , АЛЕ питання до працівників Cosibella: чому на сайті і в соц мережах ви пишете про доставку 7-10 робочих днів, якщо по факту пройшло майже 20? Ну навіщо брехати покупцям? Особливо враховуючи ситуацію в країні, коли сьогодні ти в одному місті, а завтра можеш бути в іншому кутку світу. На сайті завідомо розміщена неправдива інформація, бо якщо б вони писали про доставку 19 днів, то ніхто не купував би. Працівники сайту точно знають про те, що доставка понад 2 тижні, адже мій відгук не перший де це згадано.
І до речі, в цей же час я робила 4 замовлення на інших сайтах. Замовлення по новій пошті в межах України були доставлені протягом 2-3 днів.
І тепер найголовніше - все вищезгадане можна було б пробачити в час війни, якби не байдужість працівників.
Мої повідомлення в інстаграмі ігнорували годинами. А коли все ж таки відповіли - відповідь їх були шаблонами. Ніякої орієнтації на клієнта. Ніхто не просив вибачення за затримку і навіть не намагався допомогти в моїй розгубленості. Тільки шаблонні "посилка буде доставлена протягом 10 робочих днів...".
Цей магазин це повне розчарування. Таке враження що своїх клієнтів вони не цінують взагалі.
Переплачені кошти і витрачені нерви. Категорично не рекомендував, дівчата. І більше ніколи купувати тут не буду.
В Україні є багато інших класних магазинів з чудовою службою підтримки і швидкою доставкою, навідмінно від Cosibella.com.ua
Дякуємо вам за зворотній зв'язок, нам важлива думка кожного клієнта.
Оплату на сайті можна здійснити на польський рахунок. Дана інформація зазначена на нашому сайті, у розділі «Оплата та Доставка». Оскільки, оплата зараховується на іноземний рахунок - деякі банки можуть не «пропускати» платіж без увімкнення функції подвійної конвертації. А у разі її підключення можуть знятися додаткові кошти. Попередження про подвійну конвертацію є на нашому сайті у розділі «Оплата та Доставка» та у кошику при формуванні замовлення. Наразі ми поновили доставку з післяплатою на Новій Пошті. Клієнт може переглянути та перевірити посилку на відділенні, потім її оплатити. Жодної додаткової комісії за післяплату немає, ви сплачуєте тільки загальну вартість замовлення (суму вказану на сайті).
Усі наші посилки доставляються з Варшави протягом 9-12 робочих днів (робочі дні рахуються від понеділка по п’ятницю, окрім святкових днів Польщі та України). На жаль, у зв’язку із ситуацією в Україні іноді виникають затримки, про які ми інформуємо клієнтів. Ми постійно комунікуємо зі службою доставки, щоб бути у курсі ситуації на митниці й надавати нашим клієнтам тільки актуальну інформацію, щодо терміну доставки.
Нам дуже прикро, що ви отримали негативний досвід шопінгу на нашому сайті.
Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua приносимо вибачення за дану ситуацію. Ми відповідаємо всім клієнтам по черзі й намагаємося допомогти так швидко, наскільки це можливо. В якості вибачень маємо для вас маленький бонус. Зв’яжіться, будь ласка, з нами:. +380914818860 за більш детальною інформацією.