В замовленні виявився просрочений продукт,аж 2019 року виготовлення,зараз нахвилиночку 2025.я думала польска фірма буде серйознішою.написала в підтримку,чекаю результат.осад залишився.чи замовлю ще не знаю,бо інші продукти,зокрема Скін Тра,без захисного пакування.чи відкривав хто,невідомо
Добрий день, дякуємо за ваш відгук. Ми серйозно ставимося до якості продукції, і ваш випадок не є стандартним. Ми сподіваємось, що ви вже вирішили це питання через службу підтримки. Якщо раптом, ви ще не отримали відповідь, сконтактуйтесь, будь ласка, з нами повторно - ми завжди готові допомогти. Служба підтримки клієнтів Тел. +380 914818860 Email: [email protected]
Щодо питання про упаковку, то ми хочемо зазначити, що багато брендів, зокрема SkinTra, вже не використовують захисні плівки через екологічні причини. Це стало частиною їхнього зусилля зменшити вплив на навколишнє середовище. Однак ми розуміємо ваше занепокоєння щодо безпеки продуктів, і ми завжди прагнемо співпрацювати з брендами, які відповідають найвищим стандартам якості.
Ми завжди готові допомогти вам вирішити будь-які питання. Дякуємо за розуміння та терпіння. Бажаємо вам гарного дня 💫
Писала відгук про подарунки,ще хотіла б добавити про чек.В посылку не вкладають чек.Товар їде з за кордону,зараз зміни на таможні,мені зателефонувати з НП і попросили зробити посилання на кожну одиницю товара окремо на mail вказаний.Якщо цього не зробили протягом місяця,товар вертається постачальнику.Така собі перспектива.Це зайняло трохи часу.Знов минус.
Добрий день, Олено. Дякуємо за ваш відгук і зауваження — ми дуже цінуємо вашу увагу до деталей. Хочемо зазначити, що відповідно до наших стандартів, чек на товар ми надсилаємо електронною поштою, щоб зберегти його в зручному для клієнтів форматі. Це дозволяє мати документ у будь-який час без ризику його втрати. Щодо змін на митниці, розуміємо, що це могло створити додаткові незручності, і ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації вирішувалися якомога швидше та простіше для наших клієнтів. Якщо у вас виникне подібна ситуація в майбутньому, будь ласка, зверніться до нас, і ми допоможемо вирішити це питання разом із перевізником. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння. Ми завжди готові допомогти, щоб ваші покупки були максимально комфортними. Бажаємо гарного дня, бережіть себе 🌸
Добрий день, замовляла гідрогелеві масочки , коли вілкрила посилочку в коробці знайшла відкритий надірваний пробник крему, було дуже неприємно. з масками все добре.
Добрий день, Анно, дякуємо за ваш відгук та вибір нашого магазину. Нам дуже прикро, що пробник крему був пошкоджений. Це могло статися через виробничий брак або пошкодження під час транспортування.
Хочемо зазначити, що наші працівники завжди пакують продукцію так, як отримують її від виробника, і ретельно перевіряють товари перед відправкою.
Нагадуємо про важливість перевірки замовлення при отриманні у відділенні Міст Пошти або Нової Пошти, щоб переконатися у цілісності пакування та товарів. Якщо ви помітили пошкодження, ви завжди можете відмовитись від отримання
Ми вже працюємо над покращенням процесу пакування, щоб мінімізувати подібні випадки в майбутньому. Ваша думка важлива для нас, і ми робимо все можливе, щоб забезпечити максимально якісний сервіс.
Дякуємо за Ваш відгук і вибір нашого магазину. Нам дуже прикро, що одна з сироваток пошкодилася під час доставки. Ми розуміємо, як важливо отримувати замовлення в належному стані, і вже працюємо над тим, щоб покращити упаковку для ще більшої безпеки товарів.
Просимо зв'язатися з нашою службою підтримки, щоб ми могли вирішити цю ситуацію якнайшвидше за контактними даними: Тел. +380 914818860 Email: [email protected]
Дякуємо за Ваше розуміння і довіру. Бажаємо гарного дня.
Дорого дня! Замовляла на сайті spf крем та кислотний "кровавий" пілінг для обличчя. Пляшка пошкоджена, трішки потекло, прикріплю фото. Посилку я забрала і оплатила, але було неприємно. Дякую!
Приносимо вибачення за ситуацію з вашим замовленням. Ми є офіційним представником косметики The Ordinary в Україні. На складі продукти не відкриваються і пакуються в тому вигляді, в якому ми отримуємо їх від виробника. Скоріш за все продукт був пошкоджений при транспортуванні. У разі виникнення подібних ситуацій, ми завжди робимо все можливе, щоб якнайшвидше розв'язати проблему (формуємо нове замовлення, звичайно ж з доставкою за наш рахунок; надаємо 10% знижки на наступне замовлення, якщо клієнт приймає рішення використовувати даний засіб).
Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua перепрошуємо за дану ситуацію. Для вирішення проблеми із замовленням, зв’яжіться з нами, будь ласка, +380914818860, коли вам буде зручно.
Cosibella.com.ua інтернет-магазин косметики
Познайомтеся з магазином Cosibella! Простір оригінальної косметики світових брендів, в тому числі американських, європейських та корейських. Приєднуйтесь до нас, тому що: * В нашій команді працюють косметологи, які проводять безкоштовні консультації та підбирають догляд. * Менеджери та косметологи на зв'язку з вами: по телефону, в чаті або соцмережах. * Ми... детальніше
Прострочений товар
Ми серйозно ставимося до якості продукції, і ваш випадок не є стандартним. Ми сподіваємось, що ви вже вирішили це питання через службу підтримки. Якщо раптом, ви ще не отримали відповідь, сконтактуйтесь, будь ласка, з нами повторно - ми завжди готові допомогти.
Служба підтримки клієнтів
Тел. +380 914818860
Email: [email protected]
Щодо питання про упаковку, то ми хочемо зазначити, що багато брендів, зокрема SkinTra, вже не використовують захисні плівки через екологічні причини. Це стало частиною їхнього зусилля зменшити вплив на навколишнє середовище. Однак ми розуміємо ваше занепокоєння щодо безпеки продуктів, і ми завжди прагнемо співпрацювати з брендами, які відповідають найвищим стандартам якості.
Ми завжди готові допомогти вам вирішити будь-які питання.
Дякуємо за розуміння та терпіння. Бажаємо вам гарного дня 💫
Чек на товар в посилці
Дякуємо за ваш відгук і зауваження — ми дуже цінуємо вашу увагу до деталей. Хочемо зазначити, що відповідно до наших стандартів, чек на товар ми надсилаємо електронною поштою, щоб зберегти його в зручному для клієнтів форматі. Це дозволяє мати документ у будь-який час без ризику його втрати.
Щодо змін на митниці, розуміємо, що це могло створити додаткові незручності, і ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації вирішувалися якомога швидше та простіше для наших клієнтів. Якщо у вас виникне подібна ситуація в майбутньому, будь ласка, зверніться до нас, і ми допоможемо вирішити це питання разом із перевізником.
Дякуємо за ваше терпіння та розуміння. Ми завжди готові допомогти, щоб ваші покупки були максимально комфортними.
Бажаємо гарного дня, бережіть себе 🌸
надірваний пробник
з масками все добре.
Хочемо зазначити, що наші працівники завжди пакують продукцію так, як отримують її від виробника, і ретельно перевіряють товари перед відправкою.
Нагадуємо про важливість перевірки замовлення при отриманні у відділенні Міст Пошти або Нової Пошти, щоб переконатися у цілісності пакування та товарів. Якщо ви помітили пошкодження, ви завжди можете відмовитись від отримання
Ми вже працюємо над покращенням процесу пакування, щоб мінімізувати подібні випадки в майбутньому.
Ваша думка важлива для нас, і ми робимо все можливе, щоб забезпечити максимально якісний сервіс.
Дякуємо за вашу довіру та бажаємо гарного дня! 😊
Упаковка не очень
Дякуємо за Ваш відгук і вибір нашого магазину. Нам дуже прикро, що одна з сироваток пошкодилася під час доставки. Ми розуміємо, як важливо отримувати замовлення в належному стані, і вже працюємо над тим, щоб покращити упаковку для ще більшої безпеки товарів.
Просимо зв'язатися з нашою службою підтримки, щоб ми могли вирішити цю ситуацію якнайшвидше за контактними даними:
Тел. +380 914818860
Email: [email protected]
Дякуємо за Ваше розуміння і довіру.
Бажаємо гарного дня.
Не задоволена
Замовляла на сайті spf крем та кислотний "кровавий" пілінг для обличчя. Пляшка пошкоджена, трішки потекло, прикріплю фото.
Посилку я забрала і оплатила, але було неприємно. Дякую!
Приносимо вибачення за ситуацію з вашим замовленням.
Ми є офіційним представником косметики The Ordinary в Україні. На складі продукти не відкриваються і пакуються в тому вигляді, в якому ми отримуємо їх від виробника. Скоріш за все продукт був пошкоджений при транспортуванні. У разі виникнення подібних ситуацій, ми завжди робимо все можливе, щоб якнайшвидше розв'язати проблему (формуємо нове замовлення, звичайно ж з доставкою за наш рахунок; надаємо 10% знижки на наступне замовлення, якщо клієнт приймає рішення використовувати даний засіб).
Я, Вікторія - менеджер відділу обслуговування клієнтів та уся наша команда Cosibella.com.ua перепрошуємо за дану ситуацію. Для вирішення проблеми із замовленням, зв’яжіться з нами, будь ласка, +380914818860, коли вам буде зручно.