Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Вирішив опублікувати свої негативні враження від витяжки, які відрізнялись від всіх відгуків по цій позиції. З'ясувалось, що Comfy даниц відгук не опублікував. Відтепер 0 довіри магазину стосовно відгуків на сайті. Крім того загалом не дуже висока компетентність продавців. Не думаю, що щось ще колись тут куплю.
Добрий день! Дякуємо за доповнення вашого відгуку, а також за те, що ділитесь реальними враженнями щодо придбаного товару.
Дня нас дуже важлива якісна консультація покупців як у роздрібних магазинах, так і будь-якими каналами звʼязку. Будемо раді, якщо завітаєте до нас наступного разу, а ми зробимо все можливе, аби було круто! 🚀❤️
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Сервіс на жахливому рівні. Необізнаність із продукцією та знанням елементарних правових документів. Сьогодні 10.09.2020 прийшов із довіреністю у магазин , що по вулиці Курчатова, 9 у м.Рівне, щоб забрати смартфон, оскільки купував по безготівці, мені відмовили у видачі, сказавши, що неправильно заповнена довіреність.Хоча все було заповнено згідно рахунку-фактури. Ненавиджу цей магазин. Не рекомендую!
Іван, хотілось би вибачитись за те, що при отриманні замовлення виникли такі незручності. В свою чергу, дуже важливо, щоб при отриманні замовлення по безготівковому розрахунку були правильно оформлені документи, тому що в наших інтересах надати вам товар як можна швидко та ви залишились задоволені придбанням. Напишіть, будь ласка, на нашу пошту: [email protected] дані про покупку (рахунок-фактуру, адресу магазину, назву вашого підприємства) та ми обов’язково допоможемо розібратися в цьому питанні.
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Доброго дня. Купивши чайник у вашому магазині м.Рівне, вул. Курчатова. Чайник Tefal, через місяць в середині чайника утворилася ржавчина, я звернувся в магазин з цією проблемою і мені сказали "а що ви хочете" хороший ваш сервіс. Який сервіс така і техніка. Що мені робити з цим чайникам? Мій виклик я впевнений що ніхто не зафіксував
Доброго дня! Вибачте за непорозуміння. Нам важливо зрозуміти що за дефект, що з чайником та як ми можемо цьому заподіяти. Будь ласка, напишіть дані покупки та надішліть фото чайника нам на нашу пошту [email protected] з номером відгуку 1219945. Дякуємо!
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Випадок 1. Купивши холодильника у вашому магазині, відомого виробника Samsung стикнувся з такою проблемою післч його місячної роботи він почав видавати голосні звуки по разів 5 на день, звук ніби хтось вдарив по ньому. Після звернення в магазин, мені порадили привезти холодильник на обмін. То це я заплатив кошти за товар, за його доставку і Ви хочете щоб я повернув... Читати відгук Випадок 1. Купивши холодильника у вашому магазині, відомого виробника Samsung стикнувся з такою проблемою післч його місячної роботи він почав видавати голосні звуки по разів 5 на день, звук ніби хтось вдарив по ньому. Після звернення в магазин, мені порадили привезти холодильник на обмін. То це я заплатив кошти за товар, за його доставку і Ви хочете щоб я повернув його вам за свій рахунок. Не рекомендую магазин Comfy. Випадок 2. Купляючи пральну машину також виробника Samsung під час монтажа виявилося, що прокладки яки ідуть на шланг, що подає воку одна з двох була бракована. Після чого я звернувся в магазин і там порадили зателефонувати на гарячу лінію, після чого зателефонувати в сервімний центер де мені повідомили, щоб замінити прокладку яка коштує 5грн потрібно завезти їм пральну машину або завезти на обнін товар який є на гарантії. НЕ РЕКОМЕНДУЮ Comfy.
Доброго дня, Vasyl! Готові прокоментувати обидва випадки, але, на жаль, не знаємо всіх обставин вашого звернення. Для уточнення деталей та більш аргументованої відповіді звертайтеся на [email protected].
Ви вказуєте, що товар був у використанні вже місяць, це означає що терміни повернення техніки в період 14 днів та всі обставини при яких мали б обмінювати техніку не узгоджені. Тому, вам мали запропонувати або ремонт, для цього потрібно б було звернутися на гарячу лінію виробника, або виїзд майстру знову ж таки після фіксації вашого звернення про ремонт товару. З приводу комплектації пральної машини, то комплектація може змінюватися виробником без попередження продавця. Якщо один з комплектуючих був неналежної якості, то з нашою допомогою ви б могли вирішити це питання, зафіксувавши відповідне звернення на нашій інформаційній лінії, чи в чаті. Будь ласка, повідомте номер вашого телефону, або номер вашої бонусної карти для того, щоб дізнатися докладніше про кожний з випадків. Спасибі.
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 покупали вытяжку, варочную панель, стиральную машиную и если ещё что-то понадобится, будем обращаться именно к Вам! Отличное обслуживание, доставка всегда вовремя, приятный сервис.
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Пришли в комфи покупать макбук. Уточнили за наличие: оказалось, что данная модель есть только в Днепре. Позвонили консультанты в Днепр, все уточнили, сказали что будет за 3 дня. Мы оформили рассрочку и заплатили предоплату. Сумма 54000. Через 3 дня приехали за ноутбуком, а прислали не ту модель, что надо. В свою сторону мы даже не услышали извинений за неприятную ситуацию.... Читати відгук Пришли в комфи покупать макбук. Уточнили за наличие: оказалось, что данная модель есть только в Днепре. Позвонили консультанты в Днепр, все уточнили, сказали что будет за 3 дня. Мы оформили рассрочку и заплатили предоплату. Сумма 54000. Через 3 дня приехали за ноутбуком, а прислали не ту модель, что надо. В свою сторону мы даже не услышали извинений за неприятную ситуацию. Обещали перезвонить нам на следующий день, когда выяснят, что произошло. День прошел — звонка нет. Второй день. Звоним сами. В ответ: этого ноутбука нет уже в наличии. Они его продали. ПРОДАЛИ НОУТБУК, ЗА КОТОРЫЙ УЖЕ БЫЛО ЗАПЛАЧЕНО!! Тупо потраченная неделя и зря оформленная рассрочка. Не рекомендую комфи!!!!
Добрый день! Благодарим вас за то, что написали этот отзыв. Нам очень жаль, что вам не удалось приобрести технику. Эта ситуация нетипична для нас и мы бы хотели тщательно проверить по каким причинам так произошло, проведем соответственную работу с сотрудниками, чтобы не допустить такого в будущем. Напишите, пожалуйста, нам на электронный адрес [email protected] с указанием otzyvua.net когда вы были в магазине, кто вас консультировал, фото вашего чека, или возможно номер бонусной карты. Ожидаем от вас сообщения, спасибо.
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Дуже розчарований цим магазином. Купив антену увечері. У магазині товар не оглядав, а там виявився пошкоджений шнур. На другий день поїхав у відрядження. Приїхав через 6 днів і вирішив обміняти. Так мені сказали: це ваша вина звертайтесь у сервісний центр..... Классс... Купуєш новий товар, а потім ідеш в сервісний центр, адже де ви бачили, щоб новий товар працював одразу... Читати відгук Дуже розчарований цим магазином. Купив антену увечері. У магазині товар не оглядав, а там виявився пошкоджений шнур. На другий день поїхав у відрядження. Приїхав через 6 днів і вирішив обміняти. Так мені сказали: це ваша вина звертайтесь у сервісний центр..... Классс... Купуєш новий товар, а потім ідеш в сервісний центр, адже де ви бачили, щоб новий товар працював одразу без ремонту? Ну просто мрія великих корпорацій... І ще консультувався по поводу цього то товар краще одразу повертати бо потім дуже багато проблем. Ну добре антену у супермаркеті можна перевірити, а як перевірити м'ясорубку для прикладу, носити з собою м'ясо. Мені дуже прикро з таким відношенням. Якщо маєте можливість то оминайте магазини Comfy.
Доброго дня! Руслане, дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у нашій з вами взаємодії виникло непорозуміння і ви залишились незадоволені ситуацією. Зрозумійте нас правильно, ми не мали на меті звинуватити вас у поломці, а лише констатували факт, що у нас відсутні підтвердження, що товар був з дефектом при продажу та не маємо гарантій, що цей дефект не виник під час користування приладом впродовж шести днів. Звернувшись до сервісного центру вашу антену буде полагоджено і ви зможете продовжити приємне користування. Зауважте, що у покупця є невід'ємне право ретельно оглянути товар перед покупкою, щоб у у подальшому не виникало подібних непорозумінь. Сподіваємось на ваше розуміння ситуації.
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Знав би раніше, то подивився б відгуки, які більше половина негативні (хоча на офіційному сайті один позитив, сміх, а мій негативний відгук вперто не дають в друк). Купив собі і мамі (27 грудня) в подарунок на Новий Рік телевізор на кухню. Підключив 31 грудня, а через три години зьявилася горизонтальна червона полоска (і я к на зло не в мене,... Читати відгук Знав би раніше, то подивився б відгуки, які більше половина негативні (хоча на офіційному сайті один позитив, сміх, а мій негативний відгук вперто не дають в друк). Купив собі і мамі (27 грудня) в подарунок на Новий Рік телевізор на кухню. Підключив 31 грудня, а через три години зьявилася горизонтальна червона полоска (і я к на зло не в мене, а у мами, подарунок получився). Приїхав до магазину, щоб згідно Закону Прав Споживачів (14 днів) мені обміняли його, проте.... Менеджери посміхаються тільки коли у вас гроші, а не товар на обмін )))) І тут почалося про товарний вид (хоча все в належному виді) і т. д. Я пояснював, що це дефект виробника і я його не привіз побитим чи ще якимось... Зрозумівши, що спортивши собі Новий Рік у мене не буде настрою на Різдво купив інший на Розетці, а цей здав на сервіс (сподіваюсь, що там хоча б полагодять). P. S. Шкода, що магазин таким чинном портить собі репутацію НАЗАВЖДИ!!! І не розуміє, що в пору інтернету люди скоріше обмінюються гірким досвідом.
Доброго дня, Віктор! Ми згодні, що на даному сайті багато негативних відгуків, але, як показує практика, коли покупці задоволені технікою, вони просто насолоджуються покупкою і рідко діляться своїми враженнями з іншими на форумах. В той же час, коли покупка не принесла бажаного задоволення, клієнт завжди намагається знайти вирішення ситуації через звернення до нас - в службу підтримки, в соціальні мережі або залишаючи повідомлення на подібних сайтах. На офіційному сайті нашої компанії публікуються виключно відгуки про техніку - позитивні або негативні, це не є важливим. Відгук має допомогти покупцеві обрати необхідний товар, спираючись на досвід людей, що вже придбали такий товар. Залишити відгук про нашу роботу та обслуговування клієнт завжди може в магазині або на вказаних вище ресурсах. Хочемо запевнити, наша компанія діє виключно в межах законодавства. Обмін або повернення товару протягом 14 днів, можливий, якщо він належної якості ,є в наявності фіскальний чек про придбання товару, збережені заводські пломби, захисні плівки на товарі, збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих, відсутні механічні пошкодження, товар не має слідів експлуатації. Якщо техніка працює некоректно або в процесі використання було виявлено заводський брак, обмін товару виконується на основі акту на списання, який видається сервісним центром та який підтверджує наявність дефекту, що виник по вині виробника. В сервісному центрі неполадку зможуть усунути або видадуть акт на списання, який буде підтверджувати наявність істотного недоліку, що впливає на роботу пристрою. На підставі даного акту в магазині техніку обов’язково замінять на нову. Дякуємо за Ваш відгук та сподіваємося на Ваше розуміння.
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Два дня назад поехала с мужем в Комфи покупать стиральную машину, если бы мы знали что вместе с машиной они нам всучат каким то гипнозом пылесос непонятной фирмы и еще по мелочи, никогда бы туда не пошла. взяли кредит теперь вот не знаем как платить. консультанты там психологи бесы и масоны! будьте осторожны во время покупок.
Добрый день! Наталья, пылесос - очень нужная вещь. Если бы не этот кредит, неизвестно, когда бы Вы обновили такую нужную технику. Что касается дополнительных услуг в чеке, Вы можете написать нам письмо на наш электронный адрес [email protected], что именно купили, мы подробно расскажем, в каких случаях и чем пользоваться, чтобы сделать весь срок использования техники максимально удобным. Думаем, Вы поддались здравому смыслу, оформить кредит с чуть большим ежемесячным платежом, но купить сразу всю нужную технику и сервисы. Рады за Вас, поздравляем с покупкой, готовы помогать!
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Купили вечером новый мобильный телефон, нам его сотрудники не проверили, отдали так. Дома начали проверять - звука нет, не работает. Утром привезли назад. нам деньги не возвращают, товар не меняют - закон о защите прав потребителей на них " не распространяется". Обещали поменять в течении 3 дней. мы приезжали, а встречи с нами избегают. Сегодня 9 дней со дня покупки... Читати відгук Купили вечером новый мобильный телефон, нам его сотрудники не проверили, отдали так. Дома начали проверять - звука нет, не работает. Утром привезли назад. нам деньги не возвращают, товар не меняют - закон о защите прав потребителей на них " не распространяется". Обещали поменять в течении 3 дней. мы приезжали, а встречи с нами избегают. Сегодня 9 дней со дня покупки - обращалась в инспекцию по защите прав потребителей - бесполезно. Держитесь подальше от магазинов комфи - полный лохотрон и обман.
Добрый день! Любой товар должен быть проверен клиентом в магазине на столе для проверки товара, который оборудован возле касс. Если при проверке вас что-либо не устроит во внешнем виде, комплектации или работоспособности товара, вы сможете его тут же обменять или отказаться от покупки. Если при проверке товара вам потребуется помощь, вы можете обратиться к консультантам отдела. Согласно Закона "О защите прав потребителей" обмену в течение 14 дней подлежит только товар надлежащего качества, который не был использован, у которого сохранен товарный вид, все ярлыки, пламбы, комплектация, упаковка и чек. Обмен или возврат товара ненадлежащего качества осуществляется исключительно на основании акта авторизированного сервисного центра производителя об обнаружении существенного недостатка. В данном случае вам следует обратиться в авторизированный СЦ для провдения диагностики. Если неисправность будет признана существенным недостатком, сервисный центр выдаст акт списания, на основании которого вы сможете обменять или вернуть технику. Если поломка несущественна, будет произведен бесплатный ремонт по гарантии производителя.
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 9.11. купила холодильник за 7000 тисяч, а доставили сегодня 15.11.При покупки отказалась от сервиса, но при получении обнаружила,что нету гарантии от производителя.Что мне делать?
Добрый день! Сожалеем, что произошла такая ситуация. Хотим отметить, что при доставке, техника обязательно должна быть проверена клиентом на отсутствие внешних повреждений, целостность комплектации в присутствии сотрудников службы доставки. Если вас что-либо не устроит в товаре, вы можете отказаться от него. Мы хотели бы разобраться в данной ситуации и помочь вам в решении вопроса. Пожалуйста, напишите, нам на электронный адрес [email protected] ваши ФИО, номер телефона, адрес магазина, в котором была покупка, марку и модель техники. Будем благодарны за информацию. Приносим извинения от лица компании за доставленные неудобства!
Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Купили стиралку. Развод на каждом шагу. 1. В магазине стоит 6100, а на их же сайте 4900. 2. Диалог в магазине: Продавец: - Доставим в удобное для Вас время. Я: - можно после 19-ти? Днем все на роботе. Продавец: - Конечно. Записываю: "После 19-ти!" Звонок в 10:30 в день доставки: - В 11:40 Ваш заказ будет доставлен по адресу. Читати відгук Купили стиралку. Развод на каждом шагу. 1. В магазине стоит 6100, а на их же сайте 4900. 2. Диалог в магазине: Продавец: - Доставим в удобное для Вас время. Я: - можно после 19-ти? Днем все на роботе. Продавец: - Конечно. Записываю: "После 19-ти!" Звонок в 10:30 в день доставки: - В 11:40 Ваш заказ будет доставлен по адресу. Я: - Договаривались после 19:00. Будний день, все на роботе! Диспетчер: -Ничего не знаю. Если не сегодня - значит когда-нибудь в другой день. 3. Продавец: - Сборка оригинальная, итальянская! Распаковую дома. Сюрприз!!! "Made in Russia"
Виктор, в нашем интернет-магазине товары представлены по наиболее выгодным ценам. Разница в цене обусловлена тем, что в розничном магазине сети вы имеете возможность получить более высокий уровень сервиса, получить консультацию продавцов, сравнить несколько моделей товаров и забрать товар сразу после оплаты. Мы предоставляем возможность выбрать удобный для вас способ покупки. Нам бы очень хотелось более подробно разобраться в ситуции с некорректной консультацией продавца. Напишите нам, пожалуйста, в письме на электронный адрес [email protected] адрес магазина, дату покупки, модель приобретенной техники, адрес, на который осуществлялась доставка, и ваши контактные данные (ФИО и номер телефона). Информация будет проверена, передана руководителю магазина, и с персоналом будет проведена работа. Приносим извинения за этот неприятный случай и доставленные неудобства!
Comfy
Comfy - супермаркети і інтернет-магазин побутової техніки та електроніки. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Києві і Україні
За непублікацію негативного відгука про товар.
Дякуємо за доповнення вашого відгуку, а також за те, що ділитесь реальними враженнями щодо придбаного товару.
Дня нас дуже важлива якісна консультація покупців як у роздрібних магазинах, так і будь-якими каналами звʼязку. Будемо раді, якщо завітаєте до нас наступного разу, а ми зробимо все можливе, аби було круто! 🚀❤️
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна.
Поганий сервіс
Сьогодні 10.09.2020 прийшов із довіреністю у магазин , що по вулиці Курчатова, 9 у м.Рівне, щоб забрати смартфон, оскільки купував по безготівці, мені відмовили у видачі, сказавши, що неправильно заповнена довіреність.Хоча все було заповнено згідно рахунку-фактури. Ненавиджу цей магазин.
Не рекомендую!
Не якісна техніка
Мої враження що продається б/у техніка
Купивши холодильника у вашому магазині, відомого виробника Samsung стикнувся з такою проблемою післч його місячної роботи він почав видавати голосні звуки по разів 5 на день, звук ніби хтось вдарив по ньому. Після звернення в магазин, мені порадили привезти холодильник на обмін. То це я заплатив кошти за товар, за його доставку і Ви хочете щоб я повернув... Читати відгук Випадок 1.
Купивши холодильника у вашому магазині, відомого виробника Samsung стикнувся з такою проблемою післч його місячної роботи він почав видавати голосні звуки по разів 5 на день, звук ніби хтось вдарив по ньому. Після звернення в магазин, мені порадили привезти холодильник на обмін. То це я заплатив кошти за товар, за його доставку і Ви хочете щоб я повернув його вам за свій рахунок. Не рекомендую магазин Comfy.
Випадок 2.
Купляючи пральну машину також виробника Samsung під час монтажа виявилося, що прокладки яки ідуть на шланг, що подає воку одна з двох була бракована. Після чого я звернувся в магазин і там порадили зателефонувати на гарячу лінію, після чого зателефонувати в сервімний центер де мені повідомили, щоб замінити прокладку яка коштує 5грн потрібно завезти їм пральну машину або завезти на обнін товар який є на гарантії. НЕ РЕКОМЕНДУЮ Comfy.
Для уточнення деталей та більш аргументованої відповіді звертайтеся на [email protected].
Ви вказуєте, що товар був у використанні вже місяць, це означає що терміни повернення техніки в період 14 днів та всі обставини при яких мали б обмінювати техніку не узгоджені. Тому, вам мали запропонувати або ремонт, для цього потрібно б було звернутися на гарячу лінію виробника, або виїзд майстру знову ж таки після фіксації вашого звернення про ремонт товару.
З приводу комплектації пральної машини, то комплектація може змінюватися виробником без попередження продавця. Якщо один з комплектуючих був неналежної якості, то з нашою допомогою ви б могли вирішити це питання, зафіксувавши відповідне звернення на нашій інформаційній лінії, чи в чаті. Будь ласка, повідомте номер вашого телефону, або номер вашої бонусної карти для того, щоб дізнатися докладніше про кожний з випадків. Спасибі.
Номер відгука 1205961.
город Ровно
Отличное обслуживание, доставка всегда вовремя, приятный сервис.
Ужаснейший сервис
Нам очень жаль, что вам не удалось приобрести технику. Эта ситуация нетипична для нас и мы бы хотели тщательно проверить по каким причинам так произошло, проведем соответственную работу с сотрудниками, чтобы не допустить такого в будущем.
Напишите, пожалуйста, нам на электронный адрес [email protected] с указанием otzyvua.net когда вы были в магазине, кто вас консультировал, фото вашего чека, или возможно номер бонусной карты. Ожидаем от вас сообщения, спасибо.
Не обмінюють бракований товар
Звернувшись до сервісного центру вашу антену буде полагоджено і ви зможете продовжити приємне користування.
Зауважте, що у покупця є невід'ємне право ретельно оглянути товар перед покупкою, щоб у у подальшому не виникало подібних непорозумінь. Сподіваємось на ваше розуміння ситуації.
Жахіття!!!
Осторожно!!!
Комфи - сломанный товар
1. В магазине стоит 6100, а на их же сайте 4900.
2. Диалог в магазине:
Продавец: - Доставим в удобное для Вас время.
Я: - можно после 19-ти? Днем все на роботе.
Продавец: - Конечно. Записываю: "После 19-ти!"
Звонок в 10:30 в день доставки: - В 11:40 Ваш заказ будет доставлен по адресу.
Читати відгук Купили стиралку. Развод на каждом шагу.
1. В магазине стоит 6100, а на их же сайте 4900.
2. Диалог в магазине:
Продавец: - Доставим в удобное для Вас время.
Я: - можно после 19-ти? Днем все на роботе.
Продавец: - Конечно. Записываю: "После 19-ти!"
Звонок в 10:30 в день доставки: - В 11:40 Ваш заказ будет доставлен по адресу.
Я: - Договаривались после 19:00. Будний день, все на роботе!
Диспетчер: -Ничего не знаю. Если не сегодня - значит когда-нибудь в другой день.
3. Продавец: - Сборка оригинальная, итальянская!
Распаковую дома. Сюрприз!!! "Made in Russia"