Відгук про Comfy за адресою Рівне, вул. Володимира Стельмаха, 9 Випадок 1. Купивши холодильника у вашому магазині, відомого виробника Samsung стикнувся з такою проблемою післч його місячної роботи він почав видавати голосні звуки по разів 5 на день, звук ніби хтось вдарив по ньому. Після звернення в магазин, мені порадили привезти холодильник на обмін. То це я заплатив кошти за товар, за його доставку і Ви хочете щоб я повернув його вам за свій рахунок. Не рекомендую магазин Comfy. Випадок 2. Купляючи пральну машину також виробника Samsung під час монтажа виявилося, що прокладки яки ідуть на шланг, що подає воку одна з двох була бракована. Після чого я звернувся в магазин і там порадили зателефонувати на гарячу лінію, після чого зателефонувати в сервімний центер де мені повідомили, щоб замінити прокладку яка коштує 5грн потрібно завезти їм пральну машину або завезти на обнін товар який є на гарантії. НЕ РЕКОМЕНДУЮ Comfy.
Доброго дня, Vasyl! Готові прокоментувати обидва випадки, але, на жаль, не знаємо всіх обставин вашого звернення.
Для уточнення деталей та більш аргументованої відповіді звертайтеся на [email protected].
Ви вказуєте, що товар був у використанні вже місяць, це означає що терміни повернення техніки в період 14 днів та всі обставини при яких мали б обмінювати техніку не узгоджені. Тому, вам мали запропонувати або ремонт, для цього потрібно б було звернутися на гарячу лінію виробника, або виїзд майстру знову ж таки після фіксації вашого звернення про ремонт товару.
З приводу комплектації пральної машини, то комплектація може змінюватися виробником без попередження продавця. Якщо один з комплектуючих був неналежної якості, то з нашою допомогою ви б могли вирішити це питання, зафіксувавши відповідне звернення на нашій інформаційній лінії, чи в чаті. Будь ласка, повідомте номер вашого телефону, або номер вашої бонусної карти для того, щоб дізнатися докладніше про кожний з випадків. Спасибі.
Мої враження що продається б/у техніка - Відгуки про Comfy
Купивши холодильника у вашому магазині, відомого виробника Samsung стикнувся з такою проблемою післч його місячної роботи він почав видавати голосні звуки по разів 5 на день, звук ніби хтось вдарив по ньому. Після звернення в магазин, мені порадили привезти холодильник на обмін. То це я заплатив кошти за товар, за його доставку і Ви хочете щоб я повернув його вам за свій рахунок. Не рекомендую магазин Comfy.
Випадок 2.
Купляючи пральну машину також виробника Samsung під час монтажа виявилося, що прокладки яки ідуть на шланг, що подає воку одна з двох була бракована. Після чого я звернувся в магазин і там порадили зателефонувати на гарячу лінію, після чого зателефонувати в сервімний центер де мені повідомили, щоб замінити прокладку яка коштує 5грн потрібно завезти їм пральну машину або завезти на обнін товар який є на гарантії. НЕ РЕКОМЕНДУЮ Comfy.
відгук
Коментарі до відгуку
Для уточнення деталей та більш аргументованої відповіді звертайтеся на [email protected].
Ви вказуєте, що товар був у використанні вже місяць, це означає що терміни повернення техніки в період 14 днів та всі обставини при яких мали б обмінювати техніку не узгоджені. Тому, вам мали запропонувати або ремонт, для цього потрібно б було звернутися на гарячу лінію виробника, або виїзд майстру знову ж таки після фіксації вашого звернення про ремонт товару.
З приводу комплектації пральної машини, то комплектація може змінюватися виробником без попередження продавця. Якщо один з комплектуючих був неналежної якості, то з нашою допомогою ви б могли вирішити це питання, зафіксувавши відповідне звернення на нашій інформаційній лінії, чи в чаті. Будь ласка, повідомте номер вашого телефону, або номер вашої бонусної карти для того, щоб дізнатися докладніше про кожний з випадків. Спасибі.
Номер відгука 1205961.