Юлия Украина Відгук додано 15 вересня, 2018 год224 перегляда
Відгук про Comfy за адресою Буча, вул. Нове шосе, 52 06.09.18 р. була придбана пральна машина самсунг.
08.09.18 р. пральна машина була доставлена службою доставки “Comfy” за нашою адресою.
09.09.2018 р. після встановлення машини, виконаного згідно керівництва, що йде разом з пральною машиною та застосуванням усіх вказаних рекомендацій, пральну машину спробували запустити (процедура калібрування згідно керівництва виробника). Машина процедуру не виконала, барабан машини жодного разу не провернувся.
Оскільки працівники магазину відмовилися без висновку сервісного центру обміняти нову несправну машину, яка не виконала жодного циклу прання, довелося викликати працівників авторизованого сервісного центру, які повідомили, що пральна машина на даний момент є несправною та не працює, натомість вибиває код помилки.
Вже тиждень ми живемо без пральної машини, за яку ми заплатили, та очікуємо на відповідь від “Comfy”. А тим часом, гарантійний термін нової несправної машини іде. Пришвидшити процедуру отримання відповіді про обмін несправної машини на нову ніяк не вдається, на жаль.
Доброго дня! Юліє, дякуємо за ваш відгук! Дуже шкодуємо, що вам довелось стикнутись із незручностями в обслуговуванні. Дійсно, у разі виявлення дефекту в товарі його треба усунути шляхом звернення до сервісного центру виробника, але не шляхом обміну товару. Доки пральна машинка діагностується працівниками у сервісному центрі наше рішення не може бути позитивним. Нам необхідно дочекатись рішення сервісного центру та в залежності від нього прийняти своє. Повірте, нам дуже шкода, що ви отримуєте масу незручностей перебуваючи без придбаного товару, однак зауважте, що у нас немає законного підґрунтя для обміну.
Шановний представник “Comfy”, ми уже зверталися до сервісного центру, який провів діагностику і дав висновок, що нова машина, яка не виконала жодного циклу прання, знаходиться у несправному стані. Тобто ми отримали несправну машину, а зараз не можемо її обміняти.
Несправна пральна машина самсунг - Відгуки про Comfy
08.09.18 р. пральна машина була доставлена службою доставки “Comfy” за нашою адресою.
09.09.2018 р. після встановлення машини, виконаного згідно керівництва, що йде разом з пральною машиною та застосуванням усіх вказаних рекомендацій, пральну машину спробували запустити (процедура калібрування згідно керівництва виробника). Машина процедуру не виконала, барабан машини жодного разу не провернувся.
Оскільки працівники магазину відмовилися без висновку сервісного центру обміняти нову несправну машину, яка не виконала жодного циклу прання, довелося викликати працівників авторизованого сервісного центру, які повідомили, що пральна машина на даний момент є несправною та не працює, натомість вибиває код помилки.
Вже тиждень ми живемо без пральної машини, за яку ми заплатили, та очікуємо на відповідь від “Comfy”. А тим часом, гарантійний термін нової несправної машини іде. Пришвидшити процедуру отримання відповіді про обмін несправної машини на нову ніяк не вдається, на жаль.
відгук
Коментарі до відгуку