Відгук про Comfy за адресою Львів, вулиця Під Дубом, 7Б 01 квітня 2018р. придбав мій чоловік у подарунок телефон Nokia 2., після першого ж дня користування з телефоном почались проблеми (пропадав зв'язок з різними абонентами під час спілкування після 2, 3, 5,7, хвилини, дуже довго завантажувався після обрання мною будь-якої функції.). Прийшла 3 квітня 2018р. для того щоб повернути даний телефон, але працівник магазину comfy, що знаходиться у ТЦ Форум Львів повідомила, що телефон не підлягає поверненню і потрібно звернутись у сервісний центер, що знаходиться на вул. Наливайка. Звернувшись в цей центер мені повідомили що заберуть у мене телефон і відправлять у м. Дніпро і чекати потрібно 2-3 тижні, коли я запитала чи дають телефон на заміну працівник даного центру мені у цій послузі відмовила, сказала повернутись у магазин де був придбаний телефон і тоді вони мені нададуть заміну, і ще сказали що потрібно зробити заміну картки, можливо проблеми з карткою. ( Потратила на це все біля 3,5-4 годин, в мене маленька дитина (послуги няні 75грн. за год. в сумі 400грн) Чи це нормально, що за недоліки роботи і послуги даного магазину я ще повинна витрачати свої додаткові кошти?. Зробивши заміну картки телефон не почав краще працювати. Звернулись 11 квітня знову в магазин дуже довго вияснювали, що будуть робити з телефон, ідучи на поступки даного магазину я хотіла поміняти цей телефон з доплатою на інший і в результаті мені відмовили (час який я потратила тільки в магазині десь 1. год 15хв.). В результаті мені дають заміну де немає на картці моїх контактів знову ж потрібно повертатись в даний магазин. Це просто дибілізм. Про магазин складається враження, що продають не доброякісну продукцію і взагалі робота працівників незадовільна, так би мовити набрали будь-кого на роботу без досвіду. На майбутнє раджу всім не користуватись послугами даного магазину comfy і не купляти в них продукцію. Для тих працівників які будуть відписувати мені цей коментар можуть мені задзвонити контактні дані є у вашому магазині. Поясню все чітко в деталях.
Доброго дня! Оксано Володимирівно, щиро просимо пробачення всі доставлені незручності. Нам дуже шкода, що ваша покупка так швидка дала збій та не приносить вам задоволення. У випадку дефекту техніки після покупки, її заміна, на жаль, дійсно не є можливою, техніку необхідно лише передавати в сервісний центр виробника. Працівники порадили вам найближчий сервісний центр, де за змовчуванням буде виконано ремонт якісно, а також повинен бути підмінний фонд. На жаль, таке буває, що товар з підмінного фонду вже знаходиться у користуванні у іншого клієнта, тоді ви могли написати заяву на надання телефону та трохи зачекавши представники виробника надали би вам необхідний телефон. Також можна звернутись в нашу мережу та передати пристрій через нас, тоді ми видаємо вам підміну із власного фонду. Ми не могли знати заздалегідь, що в сервісному центрі не виявиться наявного смартфона для тимчасової заміни. На превеликий жаль, будь-яка техніка може давати збій у процесі користування і це зовсім не може характеризувати нашу мережу. Ми продаємо виключно новий та сертифікований товар, але від поломок ніхто не застрахований. При заміні сім-картки контакти на ній не зберігаються, їх необхідно примусово переносити на новий носій. Повірте, нам дуже шкода, що ви отримали всі зазначені вами незручності, вони скінчаться як тільки ви отримаєте телефон з ремонту. Не забудьте перенести контакти з пам'яті тимчасового телефону на ваш отриманий з сервісного центру, щоб бути на зв'язку із рідними та не втратити важливі контакти.
Для того, щоб ми знайшли ваші контакті дані нам необхідно знати номер будь-якого вашого замовлення або номер бонусної картки і ми створимо звернення з цього приводу, зателефонуємо вам та принесемо вибачення в телефонному режимі.
Поганий телефон - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Для того, щоб ми знайшли ваші контакті дані нам необхідно знати номер будь-якого вашого замовлення або номер бонусної картки і ми створимо звернення з цього приводу, зателефонуємо вам та принесемо вибачення в телефонному режимі.