Відгук про Comfy за адресою Київ, вул. Миколи Лаврухіна, 4 Доброго дня . 20.06.2017 зверталась на гарячу лінію, вичерпаної відповіді не отримала звернення №70007. 18.06.2017 придбала телефон Meizu M5 , скло , чехол, налаштування № чеків ЧКІJ3-0042 ,ЧКIJ1-0025. Продавець сказав ,що додатково потрібно купити налаштування на 500грн , бо телефон без них працювати не буде . Купила , зразу у чек не подивилась , дома побачила , що " напарили " налаштувань на 698 грн . Все б нічого , але телефон в цей же день почав самостійно перезавантажуватись - думала , що так потрібно . Але на слідуючий день ситуація повторилась неодноразово телефон жив своїм життям . 20.06.2017 вирішила повернути телефон . В магазині запропонували поміняти на будь-яку іншу модель , або ж таку саму . Я відмовилась , моделі які були в наявності мене не влаштували , а брати таку саму модель , яку я повернула, не захотіла ,бо де гарантія , що через місяць знову не заглючить . Мені повернули кошти за телефон і чехол . За налаштування і скло гроші не повернули, а це 1000грн. Сказали , що на протязі року налаштування і скло можуть перенести на телефон куплений у них в мережі . Питання : Чому за не якісний товар , поставлений у вашу мережу , заплатила я , а не постачальник товару ? Яким чином повернути мені мої кошти ?
Доброго дня! Наталія, ми відкрили ваше звернення і бачимо, що в ньому чудово описана вся ситуація. Відповідальні спеціалісти ще не розглянули ваш випадок, бо у вихідні дні заявки не оброблюються, але вже з понеділка звернення буде прийняте до роботи і вам перетелефонує наш працівник із поясненнями. Очікуйте, будь ласка, його дзвінка, ми впевнені, що зможемо знайти для вас альтернативу. Просимо пробачити нас за виникле непорозуміння та очікування рішення.
Наталія - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку