Хочу звернутись зі скаргою щодо неналежної організації доставки придбаного мною товару – духової шафи, а також некоректної роботи гарячої лінії та логістичної служби.
Опис ситуації
Після купівлі духової шафи мною була замовлена доставка з підйомом у квартиру. Доставка була запланована на 6 грудня. Через складну ситуацію в країні з електропостачанням я заздалегідь зателефонувала на гарячу лінію та уточнила, що, навіть якщо не буде світла, доставку можна здійснити хоча б до під’їзду. Мене запевнили, що підйом на 9-й поверх буде виконано незалежно від наявності світла.
Однак увечері 6 грудня, близько 21:00, мені зателефонували та повідомили, що доставка цього дня не відбудеться. Мені запропонували перенесення на 9 грудня, не врахувавши мою важливу умову — можливість прийняти товар лише після 19:00 у будні дні.
Протягом 6–9 грудня я щоденно телефонувала на гарячу лінію та повторювала, що прийняти замовлення можу виключно після 19:00, що було проігноровано.
У п’ятницю, 12 грудня, коли мені зателефонувала логістика, мене знову запитали, коли у мене буде світло, хоча я неодноразово пояснювала, що це не є обмеженням — привезти товар можна до під’їзду.
Пізніше, ввечері того ж дня, мені повідомили, що в магазині на Лаврухіна (ТРЦ «Район») нібито є така ж духова шафа, і запропонували забрати її самостійно. Коли ми приїхали до магазину, з’ясувалося, що даної шафи немає, Від співробітників гарячої лінії, я протягом тижня чула, що вони розуміють неприємну ситуацію, але проблема як була так і залишилась.
Таким чином, я втратила значну кількість часу, нервів і зусиль, але товар так і не отримала.
Переваги:
В Магазині працюють фахівці, які теж намагалися вирішити цю проблему, але ….
Доставка не виконана протягом тижня, товар не отримано - Відгуки про Comfy
Хочу звернутись зі скаргою щодо неналежної організації доставки придбаного мною товару – духової шафи, а також некоректної роботи гарячої лінії та логістичної служби.
Опис ситуації
Після купівлі духової шафи мною була замовлена доставка з підйомом у квартиру.
Доставка була запланована на 6 грудня. Через складну ситуацію в країні з електропостачанням я заздалегідь зателефонувала на гарячу лінію та уточнила, що, навіть якщо не буде світла, доставку можна здійснити хоча б до під’їзду. Мене запевнили, що підйом на 9-й поверх буде виконано незалежно від наявності світла.
Однак увечері 6 грудня, близько 21:00, мені зателефонували та повідомили, що доставка цього дня не відбудеться. Мені запропонували перенесення на 9 грудня, не врахувавши мою важливу умову — можливість прийняти товар лише після 19:00 у будні дні.
Протягом 6–9 грудня я щоденно телефонувала на гарячу лінію та повторювала, що прийняти замовлення можу виключно після 19:00, що було проігноровано.
У п’ятницю, 12 грудня, коли мені зателефонувала логістика, мене знову запитали, коли у мене буде світло, хоча я неодноразово пояснювала, що це не є обмеженням — привезти товар можна до під’їзду.
Пізніше, ввечері того ж дня, мені повідомили, що в магазині на Лаврухіна (ТРЦ «Район») нібито є така ж духова шафа, і запропонували забрати її самостійно. Коли ми приїхали до магазину, з’ясувалося, що даної шафи немає, Від співробітників гарячої лінії, я протягом тижня чула, що вони розуміють неприємну ситуацію, але проблема як була так і залишилась.
Таким чином, я втратила значну кількість часу, нервів і зусиль, але товар так і не отримала.
відгук
Коментарі до відгуку