Олександр Відгук додано 27 грудня, 2024 год12 переглядів
В суботу привезли пральну машину, одразу оплатив її та послугу встановлення , оформили заявку на встановлення, нам повідомили що протягом 2 робочих днів (тобто понеділок/вівторок) зі мною звяжеться майстер щоб уточнити дату і час. Результат ввечері середи, після декільких дзвінків в тех підтримку магазину, майстер таки подзвонив але з розмови склалося враження що він взагалі не зацікавлений в виконанні роботи, наступного дня (в четвер) вранці зателефонував приватному сантехніку, який в цей же день приїхав і все зробив за майже вдвічі меншу суму. Пізніше помітив, що магазин приховує негативні відгуки
Вибачаємося за незручності, які виникли з установкою вашої пральної машини 🙏💔 Ми справді розчаровані, що сервіс вийшов не таким, як очікувалося, і що вам довелося звертатися до стороннього фахівця.
Будь ласка, поділіться номером замовлення на [email protected], щоб ми могли детально перевірити всі обставини. Для нас важливо почути кожен відгук, незалежно від його оцінки, адже тільки так ми стаємо кращими. Дякуємо, що звернули нашу увагу! 💚
Магазин приховує негативні відгуки - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Вибачаємося за незручності, які виникли з установкою вашої пральної машини 🙏💔 Ми справді розчаровані, що сервіс вийшов не таким, як очікувалося, і що вам довелося звертатися до стороннього фахівця.
Будь ласка, поділіться номером замовлення на [email protected], щоб ми могли детально перевірити всі обставини. Для нас важливо почути кожен відгук, незалежно від його оцінки, адже тільки так ми стаємо кращими. Дякуємо, що звернули нашу увагу! 💚
З повагою, менеджер підтримки COMFY, Анна