Відгук про Comfy за адресою Одеса, проспект Небесної Cотні, 2, ТЦ "Сити Центр" Купили дорогу мишку Logitech, з першого дня принесли її назад по гарантії, бо пропадає курсор. Вони три рази возили її в сервістний центр , але дефект так і не виправили. У магазині записували відео як вона не працює . В обміні та повернені відмовляють, тим самим порушують права покупців. Два місяця і нічого(((( це жах . Обходьте строною цю контору
Недоліки:
Продають Фальсифіційні товари . Немає обміну та повернення !!!
Дійсно, якщо ви помітили що товар працює неправильно або зовсім перестав працювати, є можливість передати техніку до сервісного центру виробника на діагностику та ремонт через наш магазин (якщо техніка не велика та ви можете самостійно її доставити).
Але саме акт на списання техніки надає виробник, за умови якщо дефект неможливо виправити та він відноситься до гарантійної поломки (вийшов з ладу не через неправильне користування).
Обов'язково розберемось детальніше, але бракує даних:
Розкажіть, будь ласка, деталі та дані покупки (фото чека чи акту про передачу техніки до сервісного центру)
Что мешает написать заявление на экспертизу ? Согласно п. 4 ст. 17 Закона Украины «О защите прав потребителей» экспертиза организуется в трехдневный срок со дня получения от потребителя письменного согласия на проведение экспертизы продукции. Если по итогам проведения экспертизы будет доказано, что недостатки возникли после передачи товара потребителю впоследствии нарушения потребителем правил эксплуатации, хранения и транспортировки, требования потребителя не подлежат удовлетворению, а потребитель обязан возместить затраты на проведение экспертизы. После этого, в 90% случаев вопрос решает в пользу покупателя. Как научится писать тут, умеют люди а как прочитать простой и лёгкий закон о ЗПТ, то не могут.
Не купляйте нічого в Comfi - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Вдячні за ваш відгук.
Дійсно, якщо ви помітили що товар працює неправильно або зовсім перестав працювати, є можливість передати техніку до сервісного центру виробника на діагностику та ремонт через наш магазин (якщо техніка не велика та ви можете самостійно її доставити).
Але саме акт на списання техніки надає виробник, за умови якщо дефект неможливо виправити та він відноситься до гарантійної поломки (вийшов з ладу не через неправильне користування).
Обов'язково розберемось детальніше, але бракує даних:
Розкажіть, будь ласка, деталі та дані покупки (фото чека чи акту про передачу техніки до сервісного центру)
за нашою електронною поштою [email protected]
Темою листа зробіть "відгук 1913842".
Дуже вдячні за зворотній зв'язок, обов'язково візьмемо питання на контроль.
З повагою, менеджер підтримки Богдан COMFY.