Два дні тому купили телевізор Самсунг, який через два дві роботи вимкнувся та не увімкнувся. Телефонуючи на гарячу лінію мені менеджери довго розповідали , що потрібно оформити заявку на ремонт даного телевізора! Ви що знущаєтеся ? Купивши телевізор два дні тому, я маю повне право згідно закону України його повернути на протязі 14 днів! Нащо мені менеджери відповіли , що ви маєте право повернути без дефектів, а ваш телевізор з дефектами, тому ваш телевізор ми не прийматимемо! Це працівники комфі називають дефект не робочий телевізор після двох днів купівлі !!! Після довгих скарг та після того що я сказала, що буду звертатися до поліції зателефонував якийсь старший менеджер і погодився забрати даний телевізор ! Нікому не рекомендую комфі, ніхто з працівників навіть вибачення не попросив! Працівники комфі лише посміхаються коли в них купуєш даний товар! Жахливе обслуговування та магазин!
Ми ознайомлені із вашою ситуацією та знаємо, що ви вже повернули техніку.
Щиро перепрошуємо, що завдали вам незручностей та турбувань - ми завжди на шляху вдосконалення й кожний ваш клієнтський досвід для нас можливість стати ще кращими.
У разі виникнення будь-яких питань ми на зв'язку для вас на 0 800 303 505 або на [email protected].
Згідно закону повернути з дефектами неможна. Адже ніхто не знає, що було з ним за ці два дні. Можливо скачок єлектрокнергії чи ще шось подібне, покупець і сам може не знати, тим більше продавець.
Не рекомендую комфі нікому - Відгуки про Comfy
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Ми ознайомлені із вашою ситуацією та знаємо, що ви вже повернули техніку.
Щиро перепрошуємо, що завдали вам незручностей та турбувань - ми завжди на шляху вдосконалення й кожний ваш клієнтський досвід для нас можливість стати ще кращими.
У разі виникнення будь-яких питань ми на зв'язку для вас на 0 800 303 505 або на [email protected].
З повагою, COMFY