Дмитро Відгук додано 18 січня, 2022 год11 переглядів
Оформив і оплатив замовлення онлайн 16.01. За умовами укладеного договору доставка товару мала бути у магазин 17.01. У цей день товар у магазин не доставили, про що не повідомили. О 10 ранку 18.01 зателефонував оператор, бо він нібито лише отримав інформацію зі складу, що доставити можуть 20.01. Тобто 18.01 товар був ще у якомусь місті на складі. І нікого 17.01 не цікавила інформація, чи доставили товар у магазин у домовлений день. Ніхто це не перевіряв. У якості вибачення оператор запропонував... нарахувати 150 бонусів :))) Дурнішої пропозиції ще не зустрічав. Якби справді шкодували, що обманули, то могли б запропонувати адресну доставку товару (її об'єктивна вартість не більше 50-70 грн). Таке враження, що у Сomfy січневі святкування до 19.01 не припиняються ні на складах, ні в операторів. Найнижча оцінка (1) за обман з терміном доставки у момент оформлення й оплати замовлення, (2) за відсутність інформації про неможливість доставити товар у домовлений день, (3) за невміння організувати роботу операторів і працівників складів для контролю за виконанням умов укладених договорів, (4) за неадекватну пропозицію вибачення 150 бонусами (до речі, їх не нарахували, що теж показово).
Переваги:
- зручний пошук товарів на вебсайті
- швидкість оформлення замовлення
Недоліки:
- обман з термінами доставки,
- неналежна комунікація з приводу неможливості виконати умови укладеного договору,
- відсутність контролю за дотриманням умов укладених договорів,
- відсутність належного контролю з боку власника за роботою операторів і працівників складів,
- вебсайт не повністю українізований (при переході до оформлення замовлення таке оформлення робиться виключно російською).
Дякуємо вам за такий розгорнутий відгук та клієнтський досвід. Нам прикро, що він саме такий.Щиро перепрошуємо у вас за завдані незручності, що ви зіткнулись із ненайкращим прикладом нашого сервісу. Запевняємо вас, що для себе ми зробили висновки та докладемо максимум зусиль для усунення описаних вище недоліків у нашій роботі, аби у майбутньому подібного більше не траплялось.
Просимо вас написати нам та уточнити, чи вдалось все ж отримати замовлення.
Замовлення 7046089 - Відгуки про Comfy
У цей день товар у магазин не доставили, про що не повідомили.
О 10 ранку 18.01 зателефонував оператор, бо він нібито лише отримав інформацію зі складу, що доставити можуть 20.01.
Тобто 18.01 товар був ще у якомусь місті на складі. І нікого 17.01 не цікавила інформація, чи доставили товар у магазин у домовлений день. Ніхто це не перевіряв.
У якості вибачення оператор запропонував... нарахувати 150 бонусів :))) Дурнішої пропозиції ще не зустрічав. Якби справді шкодували, що обманули, то могли б запропонувати адресну доставку товару (її об'єктивна вартість не більше 50-70 грн).
Таке враження, що у Сomfy січневі святкування до 19.01 не припиняються ні на складах, ні в операторів.
Найнижча оцінка (1) за обман з терміном доставки у момент оформлення й оплати замовлення, (2) за відсутність інформації про неможливість доставити товар у домовлений день, (3) за невміння організувати роботу операторів і працівників складів для контролю за виконанням умов укладених договорів, (4) за неадекватну пропозицію вибачення 150 бонусами (до речі, їх не нарахували, що теж показово).
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам за такий розгорнутий відгук та клієнтський досвід. Нам прикро, що він саме такий.Щиро перепрошуємо у вас за завдані незручності, що ви зіткнулись із ненайкращим прикладом нашого сервісу. Запевняємо вас, що для себе ми зробили висновки та докладемо максимум зусиль для усунення описаних вище недоліків у нашій роботі, аби у майбутньому подібного більше не траплялось.
Просимо вас написати нам та уточнити, чи вдалось все ж отримати замовлення.
Завжди на зв'язку для вас на [email protected]
З повагою, COMFY