РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
жахливий сервіс - Відгуки про АЛЛО
Придбали NOMI i504 через пів року користуання виключився, думали - розрядився, підключли зарядний пристрій - почав нагріватись, в магазині "АЛЛО" порадили звернутись в СЦ - "росан-сервіс" , звідти переслали у Київ на "гарантійний" сервіс.. бо тАкий сервіфс тільки там. Повернули через 14 днів з відмовою в гарантійному обслуговуванні бо "вмятини " на корпусі,( без жодних мікро тріщин), з царапинами тільки на плівці! з цього роблю висновок - сертефіковані супер-пупер майстри лишень те і уміють, що знаходити потертості, які жодного відношення до поломки не мають, щоб відмовити у гарантійному ремонті телефону !.. не раджу ні магазин ні сервіс!..
відгук
Коментарі до відгуку
Как вы правильно написали, должна быть связь между поломкой и царапинами или вмятинами, и доказать это должен СЦ с помощью НЕЗАВИСИМОЙ экспертизы за свой счёт.
Телефон на ремонт сдавать не обязатьно в СЦ, несите в магазин, сдавайте там, с собой прихватите заявление, в котором просите отремонтировать в 14ти дневный срок согласно ст.8 закона Украины о защите потребителей (в двух экземплярах, второй ваш, на нём сделают отметку о принятии), никакие их бумажки не подписывайте, не обязаны.
Также, на время ремонта по письменному заявлению имеете право на телефон из обменного фонда с аналогичной модификацией (возможно другой марки и модели).
За просрочку ремонта свыше 14 дней и за невыдачу телефона из обменного фонда с первого же дня начисляется неустойка 1% за каждый день.
Согласно ч.14 ст.8 закона "О защите прав потребителей", Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.
Согласно имеющегося у вас акта приёмки товара, вы сдали практически новый телефон, т.е. вмятина и царапины возникли уже после сдачи телефона. Значит, СЦ угробил вашу собственность, а поэтому должен устранить за свой счёт и все возникшие по их вине недостатки, а именно: подряпини, потертосты, пил, вм'ятину.
Даже если допустить, что царапины ваши, то СЦ не указал причинно-следственную связь между царапинами и тем, что телефон греется и не включается. Согласно ч.4 ст.17 закона, это их обязанность доказать с помощью НЕЗАВИСИМОЙ экспертизы.
Тот факт, что согласно условий гарантии устройство не подлежит гарантийному ремонту из-за физических повреждение - этот пункт в договоре является «нікчемним». Такое условие договора противоречит ч.14 ст.8 закона "О защите прав потребителей". Частиною 1 статті 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства. Частинами 1 та 2 статті 215 ЦК України визначено наступне: підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Відповідно до параграфу 3 пункту 7 Постанови Пленуму ВСУ № 5 від 12 квітня 1996р. «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів», умови договору, що обмежують права споживача порівняно з положеннями, передбаченими законодавством, визнаються недійсними.
Так же вам просрочили ремонт телефона. Вы договорились о ремонте в 30 дней (60 дней игнорируем, в заключении нет ссылок на отсутствие запчастей). За каждый день просрочки вам обязаны выплатить 1%.
Телефон из обменного фонда вам никто не будет предлагать. Вы сами должны подать письменное заявление (основание - абз.2 ч.9 ст.8 закона "О защите прав потребителей"). Старый кнопочный телефон не принимайте, он не является товаром аналогичной модификации.
Обращение в суд бесплатно, по месту жительства. На заседания можно не являться по предварительному заявлению. Но лучше конечно придти.