жахливий сервіс - Отзывы об АЛЛО

АЛЛО
Украина, Львів Отзыв написан 28 декабря, 2016 год 1596 просмотров
АЛЛО - жахливий сервіс АЛЛО - жахливий сервіс
Придбали NOMI i504 через пів року користуання виключився, думали - розрядився, підключли зарядний пристрій - почав нагріватись, в магазині "АЛЛО" порадили звернутись в СЦ - "росан-сервіс" , звідти переслали у Київ на "гарантійний" сервіс.. бо тАкий сервіфс тільки там. Повернули через 14 днів з відмовою в гарантійному обслуговуванні бо "вмятини " на корпусі,( без жодних мікро тріщин), з царапинами тільки на плівці! з цього роблю висновок - сертефіковані супер-пупер майстри лишень те і уміють, що знаходити потертості, які жодного відношення до поломки не мають, щоб відмовити у гарантійному ремонті телефону !.. не раджу ні магазин ні сервіс!..





Комментарии к отзыву

Ответ представителя АЛЛО 30 декабря, 2016 год
Добрий день. Наталя, приносимо вибачення за незручності. Наскільки ми зрозуміли, то Ви самостійно передавали товар в сервісний центр, який і відмовив Вам у ремонті. Виходячи з цього Ваш відгук швидше відноситься до роботи даного сервісного центру, а не нашого магазину. Згідно із законом України, в разі виникнення складнощів в роботі пристрою протягом гарантійного терміну, повернення товару можливе лише на підставі висновку з авторизованого сервісного центру. Дякуємо Вам за відгук про АЛЛО. Всього найкращого. Звертайтеся до нас ще.
Наталя В. (Украина, Львів) 31 декабря, 2016 год
власне, з вашого магазину нас відправили в сервіс ! ніхто там не панькався, дали адрес сервісу, який обслуговує ваш магазин ! одне іншого варте.. який магазин, такий і сервіс.. нікому не раджу !
Гость 28 декабря, 2016 год
Вас обманули, это не является причиной для отказа. Согласно ч.4 ст.17 закона "О защите прав потребителей", У разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов'язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи.

Как вы правильно написали, должна быть связь между поломкой и царапинами или вмятинами, и доказать это должен СЦ с помощью НЕЗАВИСИМОЙ экспертизы за свой счёт.

Телефон на ремонт сдавать не обязатьно в СЦ, несите в магазин, сдавайте там, с собой прихватите заявление, в котором просите отремонтировать в 14ти дневный срок согласно ст.8 закона Украины о защите потребителей (в двух экземплярах, второй ваш, на нём сделают отметку о принятии), никакие их бумажки не подписывайте, не обязаны.

Также, на время ремонта по письменному заявлению имеете право на телефон из обменного фонда с аналогичной модификацией (возможно другой марки и модели).

За просрочку ремонта свыше 14 дней и за невыдачу телефона из обменного фонда с первого же дня начисляется неустойка 1% за каждый день.
Наталя В. (Украина, Львів) 29 декабря, 2016 год
звичайно що обманули, телефон віддали нам покоцаним, бо чехол куплявся разом з телефоном і як ті вм'ятини там появились?.. невідомо АЛЛО - АЛЛО - ,з масою дрібних царапин на плівці, плівку піддирали бо з пухирцями.. видали квитанцію, де не вказано жодних недоліків АЛЛО - , хоча ніхто не відмовлявся, що вони були (дві великі царапинп на плівці), це мабудь, для того , щоб коли видадуть"основний " документ "довідку" АЛЛО - можна було все потрібне дописати , бачили б ви очі працівника, коли йому пред'явили їхню чисту! квитанцію з їхніми печатками і підписами!.. тут же начальник звинуватив у тому, що "ми скористались технічними несправностями в їхній системі, яка помилково не внесла дані про пошкодження" .. на час "сервісного" обслуговування ніхто не запропонував ніякого телефону з обмінного фонду любого, лиш би сімка туди підходила.. звернусь в інший сервіс.. для чого тоді та гарантія?..
Гость (Украина, Горлівка) 29 декабря, 2016 год
У вас есть прекрасное доказательство, что вы сдали телефон в идеальном состоянии, а они его угробили.

Согласно ч.14 ст.8 закона "О защите прав потребителей", Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Согласно имеющегося у вас акта приёмки товара, вы сдали практически новый телефон, т.е. вмятина и царапины возникли уже после сдачи телефона. Значит, СЦ угробил вашу собственность, а поэтому должен устранить за свой счёт и все возникшие по их вине недостатки, а именно: подряпини, потертосты, пил, вм'ятину.



Даже если допустить, что царапины ваши, то СЦ не указал причинно-следственную связь между царапинами и тем, что телефон греется и не включается. Согласно ч.4 ст.17 закона, это их обязанность доказать с помощью НЕЗАВИСИМОЙ экспертизы.



Тот факт, что согласно условий гарантии устройство не подлежит гарантийному ремонту из-за физических повреждение - этот пункт в договоре является «нікчемним». Такое условие договора противоречит ч.14 ст.8 закона "О защите прав потребителей". Частиною 1 статті 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства. Частинами 1 та 2 статті 215 ЦК України визначено наступне: підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Відповідно до параграфу 3 пункту 7 Постанови Пленуму ВСУ № 5 від 12 квітня 1996р. «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів», умови договору, що обмежують права споживача порівняно з положеннями, передбаченими законодавством, визнаються недійсними.



Так же вам просрочили ремонт телефона. Вы договорились о ремонте в 30 дней (60 дней игнорируем, в заключении нет ссылок на отсутствие запчастей). За каждый день просрочки вам обязаны выплатить 1%.



Телефон из обменного фонда вам никто не будет предлагать. Вы сами должны подать письменное заявление (основание - абз.2 ч.9 ст.8 закона "О защите прав потребителей"). Старый кнопочный телефон не принимайте, он не является товаром аналогичной модификации.



Обращение в суд бесплатно, по месту жительства. На заседания можно не являться по предварительному заявлению. Но лучше конечно придти.
Наталя В. 29 декабря, 2016 год
я ж кажу - бачили б ви очі того працівника.. вони там зблідли усі ) в сервісі нас обізвали шахраями.. читала Ваші коменти під кількома темами .. я в захваті від них, і те, як з легкістю Ви оперуєте юридичними термінами.. колись судилась з обленерго, трохи було важкувато , але відсудили 800грн в 200-ні то були гроші .. навряд чи ризикну ще раз судитись без юридичної підтримки.. щиро дякую за поради, тепер будемо пильнішими при покупці нових гаджетів.


АЛЛО
Все отзывы

1.3 5
5809 отзывов / 918895 просмотров
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет... подробнее

Техника
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
677 отзывов
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 3.4
68 отзывов
yTravel.ua — интернет-магазин
yTravel.ua — интернет-магазин

Рейтинг: 1
3 отзыва
Meloman.in.ua
Meloman.in.ua

Рейтинг: 3.6
21 отзыв
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.7
1759 отзывов
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
978 отзывов
Магазин mega_tekhnika.ua
Магазин mega_tekhnika.ua

Рейтинг: 4.6
696 отзывов
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.8
35 отзывов
elektromir.com.ua
elektromir.com.ua

Рейтинг: 1
1 отзыв