Терминалы Ibox отзывы
с оценкой «Плохо»

Отзывы клиентов
Терминалы Ibox
2.7 5
64 отзыва / 30900 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Послуга Stema

Aw4hs Aw4hs 3 апреля, 2023 год
Доброго дня, послуга на поповнення рахунку Steam акаунта знову зникла, недвано ж усе було добре так чому ж тепер я не можу знайти цю послугу ані наодному банкоматі.
Скажіть будьласка в чому причина і черкз скільки це зупиниться.

Деньги приходят с опозданием

Дмитрий Дмитрий 16 марта, 2023 год
Ниже писал отзыв - просто что не пришли деньги , так вот пополнял личную карту -2 платежами - один пришел через пару минут , а второй через 10 часов -+

Не пришли деньги 13.03

Ярослав Быша Ярослав Быша 14 марта, 2023 год
Деньги не пришли , пополнялась карта монобанка, чек не выдало и деньги тоже не пришли , что за бред , деньги очень срочно нужны были на карте , но они где то летают уже сутки

Не прийшли гроші на картку

Я поповнив картку на 2000 грн
м.Рівне, Курчатова вул, 2/1
Пройшло не мало часу,але гроші не зачислені на картку
Коли телефоную до оператора то просто
Автоматично вибиває, в телеграмі і в вайбері ніхто не відповідає
При відстеженні платежу на сайті чи через бота мені просто радять звернутись до оператора але я не можу цього зробити

Операція Неуспішна

Serhii ZHyshkevych Serhii ZHyshkevych 13 марта, 2023 год
Пополнил на 1000, получил чек, написано внесено/зараховано 1000 грн, но деньги не поступили, проверил чек внимательно - а внизу написано "операція неуспішна".
На сайте невозможно проверить чек по его данным, состояние моего платежа, пишет ошибка.
Поддержка не выходит на связь - звонок сбрасывается,
в окне- чате на сайте не ответили,
в телеграм боте тоже при выборе "связь с... Читать отзыв
Пополнил на 1000, получил чек, написано внесено/зараховано 1000 грн, но деньги не поступили, проверил чек внимательно - а внизу написано "операція неуспішна".
На сайте невозможно проверить чек по его данным, состояние моего платежа, пишет ошибка.
Поддержка не выходит на связь - звонок сбрасывается,
в окне- чате на сайте не ответили,
в телеграм боте тоже при выборе "связь с оператором" переводит на другого бота, ответа пока нет. В Фейсбуке нашёл, но в личке тоже бот связался, пообещал помочь с этой проблемой и ниже так же дал все контакты, в которые я уже перед этим обращался без ответа...
Мда... Что делать непонятно...
Не знал я что так с айбоксами всё плохо, поддержка можно сказать отсутствует, в каком веке мы живём...
Достоинства:
  1. Когда-то можно было без страха пополнить и получить сразу средства на счёт.
Недостатки:
  1. Много сообщений о незачислении средств и отсутствие оперативной поддержки.

Грошi не прийшли, оператори не вiдповiдають

Ольга Ольга 13 марта, 2023 год
Давно користуюсь Вашими термiналами для поповнення монобанку. Цього разу термiнал отримав грошi, правильно порахував, але у чеку написав, що операцiя неуспiшна i зв'яжiться з операторами. Як зв'язатися, якщо вiд операторiв повний iгнор в усiх чатах, навiть на гарячiй лінії?
Повернiть гроші на картку, будь ласка.

Куди постійно пропадає Steam.

Костя Костя 7 марта, 2023 год
Завжди як хочу поповнити стім і іде до терміналу його немає. Можете дати логічне пояснення та через скільки появиться можливість мені виконати дану операцію.
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 7 марта, 2023 год
Добрий день! На жаль, тимчасово послугу Steam відключено. Терміни відновлення невідомі. Перепрошуємо за незручності.

Погана робота айбоксів у Львові

Антон Антон 20 февраля, 2023 год
У Львові в Арсені в центрі та в АТБ на Шпитальній у 90% випадках айбокси не приймуть у вас купюри. Вже втомився дзвонити у підтримку. Не можуть налагодити інкасацію чи ще щось. Навіть у відділенні Універсал банку така ж проблема з терміналом. Зате підтримка дуже ввічлива і багатообіцяюча.
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 20 февраля, 2023 год
Добрий день!
На жаль, не бачимо по вулиці Шпитальній в магазині "Арсен" нашого терміналу, могли б ви, будь ласка, вказати коректну адресу і ми обов'язково виправимо проблему із купюроприймачем.
Показать 1 ответ

За три дні термінал проковтнул два рази мої кошти і не зарахував

Олена Олена 6 февраля, 2023 год
4 лютого при поповненні взяв купюру в 500 гривен і завис, видав помилку і перезавтажився , чек не дав (служба підтримки відповіла о 9 ранку , прийняли заявку на обстеження терміналу. Чекаю свої гроші. Але сьогодні , вже 6 лютого і знову я наступаю на ті самі граблі, він забирає 200 гривень і не нараховує. Тобто, термінал мене обікрав на... Читать отзыв 4 лютого при поповненні взяв купюру в 500 гривен і завис, видав помилку і перезавтажився , чек не дав (служба підтримки відповіла о 9 ранку , прийняли заявку на обстеження терміналу. Чекаю свої гроші. Але сьогодні , вже 6 лютого і знову я наступаю на ті самі граблі, він забирає 200 гривень і не нараховує. Тобто, термінал мене обікрав на 700 за три дні. Сподіваюсь що гроші повернуться
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 7 февраля, 2023 год
Добрий день! Олено, нам дуже прикро, що у вас залишились погані враження про досвід роботи з терміналами iBox, ми активно працюємо над покращенням якості роботи купюроприймачів, перепрошуємо за незручності!

Служба підтримки не працює

Андрії Андрії 26 января, 2023 год
Прі поповненні рахунку термінал перезавантажился з незрозумілих причин. Після відновлення роботи частина грошей була зарахована на карту, а частина ні. Відразу зателефонував у службу підтримки де почув що всі оператори зайняті і відбій дзвінка. У подальшому взагалі при спробі зв'язатися з оператором відбій . Спробував телеграм, вайбер боти, зв'язок через офіційний сайт. Вот вже кілька годин жодної реакцій, додзвонитись не... Читать отзыв Прі поповненні рахунку термінал перезавантажился з незрозумілих причин. Після відновлення роботи частина грошей була зарахована на карту, а частина ні. Відразу зателефонував у службу підтримки де почув що всі оператори зайняті і відбій дзвінка. У подальшому взагалі при спробі зв'язатися з оператором відбій . Спробував телеграм, вайбер боти, зв'язок через офіційний сайт. Вот вже кілька годин жодної реакцій, додзвонитись не можливо . Найкраща схема. Гроші у них, а раз ви не звернулись, то ми вам нічого не винні(
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 26 января, 2023 год
Доброго дня! У зв’язку із великим навантаженням на лінію, оператори, на жаль, фізично не можуть надавати оперативну консультацію. Уточніть, будь ласка, вашу електронну пошту, щоб ми могли з вами зв`язатись. Ми приносимо вибачення за затримку та сподіваємось на Ваше розуміння. ❤ Показать 1 ответ

Не могу связаться

Вячеслав Вячеслав 28 декабря, 2022 год
Добрый день! Не могу связаться с ГЛ. Положил деньги, бокс показал, что все хорошо, но деньги не дошли. Свяжитесь со мной по электронному адресу [email protected]
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 28 декабря, 2022 год
Доброго дня! У зв’язку із великим навантаженням на лінію, оператори, на жаль, фізично не можуть надавати оперативну консультацію. Ми написали вам, приносимо вибачення за затримку. ❤

Про повернення коштів

Оксана Краус Оксана Краус 15 декабря, 2022 год
Мною було внесено кошти в термінал Ibox в розмірі 500 грн.які не були зараховані на карту,а просто зникли в коштоприймачі((( я зателефонувала в поліцію та з 25 разу з телефона чоловіка дозвонилась на гарячу лінію(((( оператор прийняв заявку, роз‘яснивши ,що на слідуючий день прийде номер заявки,яку ми оформили….кошти були внесені 05.12.2022р.,сьогодні 15.12.2022р….,і я нарешті з іншого телефону дозвонилась на гарячу... Читать отзыв Мною було внесено кошти в термінал Ibox в розмірі 500 грн.які не були зараховані на карту,а просто зникли в коштоприймачі((( я зателефонувала в поліцію та з 25 разу з телефона чоловіка дозвонилась на гарячу лінію(((( оператор прийняв заявку, роз‘яснивши ,що на слідуючий день прийде номер заявки,яку ми оформили….кошти були внесені 05.12.2022р.,сьогодні 15.12.2022р….,і я нарешті з іншого телефону дозвонилась на гарячу лінію(так як,з мого номеру телефону трубку на протязі 10 днів не беруть)))…і тут мені відповідають.. « що Ваш інцендент не підтвердили.Я внесла не 5 грн,а 500 грн через ВАШ термінал!))І прошу ВАС мені повернути МОЇ кошти,які я заробила!!!і ви не маєте права мені тут втірать,що МОїХ коштів не знайдено((((((((((((((
В мене є свідки та працівники поліції,які зафіксували цей інцедент))))
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 15 декабря, 2022 год
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, місто та номер вашої заявки. Ми перевіримо інформацію, щоб надати вам коректну відповідь.

Через відключення світла втратив гроші

Микола Микола 13 декабря, 2022 год
Вітаю, позавчора я робив перекази на рахунок Приватбанку. Кожного разу отримував чек, ніби всі операції були успішними. Так сталося, що посеред однієї з операцій я встиг внести 8 купюр по 500₴, але вимкнулося світло і я не знаю що з цими грошами, ні чека, ні якої інформації я щодо них не маю. Окрім цього, з'ясовується що інші деякі платежі, чеки... Читать отзыв Вітаю, позавчора я робив перекази на рахунок Приватбанку. Кожного разу отримував чек, ніби всі операції були успішними. Так сталося, що посеред однієї з операцій я встиг внести 8 купюр по 500₴, але вимкнулося світло і я не знаю що з цими грошами, ні чека, ні якої інформації я щодо них не маю. Окрім цього, з'ясовується що інші деякі платежі, чеки яких зміг отримати, вони або не існують, або щодо них немає інформації. Допоможіть будь ласка 🙏
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 13 декабря, 2022 год
Доброго дня! У зв’язку із великим навантаженням на лінію, оператори, на жаль, фізично не можуть надавати оперативну консультацію. Написали вам ❤ Показать 1 ответ

Служба поддержки отвечает очень редко и неохотно,дозвонится невозможно

Татьяна Татьяна 7 декабря, 2022 год
Сегодня при пополнении своей карты через ibox была допущена ошибка.Потребовалось перевести деньги на другую свою карту.Так вот,дозвонится по телефону просто нереально,или срывается,или нет свободных операторов.Звонила целый день раз 70,ответа ноль.Переправляют только на свой сайт и чат телеграм где тоже я ждала ответ до самого вечера.Т е на оперативную помощь ждать не приходится.К счастью когда вечером вышли на связь в... Читать отзыв Сегодня при пополнении своей карты через ibox была допущена ошибка.Потребовалось перевести деньги на другую свою карту.Так вот,дозвонится по телефону просто нереально,или срывается,или нет свободных операторов.Звонила целый день раз 70,ответа ноль.Переправляют только на свой сайт и чат телеграм где тоже я ждала ответ до самого вечера.Т е на оперативную помощь ждать не приходится.К счастью когда вечером вышли на связь в чате,то деньги зачислились на нужную карту в течение часа.
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 8 декабря, 2022 год
Добрый день! В связи с большой нагрузкой на линию операторы, к сожалению, физически не могут предоставлять оперативную консультацию. Мы приносим свои извинения за задержку и надеемся на Ваше понимание. ❤

Погане реагування на повідомлення

Ольга Рудницька Ольга Рудницька 6 декабря, 2022 год
Ви взагалі маєте намір відреагувати на моє посилання в Вайбер ?Дуже шкодую що передчасно оцінила вашу роботу .Надіюся що мені не прийдеться писати вам негативний відгук !Дякую !
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 6 декабря, 2022 год
Доброго дня! У зв’язку із великим навантаженням на лінію, оператори, на жаль, фізично не можуть надавати оперативну консультацію. Уточніть, будь ласка, вашу електронну пошту, щоб ми могли з вами зв`язатись. Ми приносимо вибачення за затримку та сподіваємось на Ваше розуміння. ❤ Показать 1 ответ

Кошти не зайшли на карту

Роман Роман 2 декабря, 2022 год
Сьогодні поповнив карту Приватбанку через Айбокс, гроші до цього часу не зайшли. Служба підтримки - повний ігнор. І в телеграмі, і в телефонному режимі, зв'язатися не можливо. Так в чому справа? Хотілось би отримати адекватну відповідь, а не те що є три доби, всі оператори зайняті, проблеми зі зв'язком та єлектрикою і тому подібне. Я не перший раз користуюсь Айбоксом... Читать отзыв Сьогодні поповнив карту Приватбанку через Айбокс, гроші до цього часу не зайшли. Служба підтримки - повний ігнор. І в телеграмі, і в телефонному режимі, зв'язатися не можливо. Так в чому справа? Хотілось би отримати адекватну відповідь, а не те що є три доби, всі оператори зайняті, проблеми зі зв'язком та єлектрикою і тому подібне. Я не перший раз користуюсь Айбоксом під час війни, і подібних проблем не було. Чекаю на відповідь
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 3 декабря, 2022 год
Добрий день! Більшість платежів зараховуються миттєво, але, на жаль, зараз спостерігається затримка із зарахування невеликого % від загальної кількості платежів. Ми завжди робимо все можливе для прискорення часу обробки платежів, але клієнт, здійснюючи платіж, підтверджує, що згоден обробку платежів протягом трьох робочих днів. Це вимушений захід, тому ми просимо вибачення за затримку і сподіваємося на Ваше розуміння. ❤

Я поповняла 02.12.2022 три раза на карту приват банка, гроши не надходять!! гаряча линия не відповід

Гость Гость 2 декабря, 2022 год
Я поповняла 02.12.2022 три раза на карту приват банка, гроши не надходять!! гаряча линия не відповідає, телеграм и вайбер також.Що робить???
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 2 декабря, 2022 год
Добрий день! Більшість платежів зараховуються миттєво, але, на жаль, зараз спостерігається затримка із зарахування невеликого % від загальної кількості платежів. Ми завжди робимо все можливе для прискорення часу обробки платежів, але клієнт, здійснюючи платіж, підтверджує, що згоден обробку платежів протягом трьох робочих днів. Це вимушений захід, тому ми просимо вибачення за затримку і сподіваємося на Ваше розуміння. ❤

Гаряча лінія

Альона Альона 2 декабря, 2022 год
Сьогодні поповнювала картку через термінал, гроші не прийшли на рахунок, в чеку "операція неуспішна", гаряча лінія і всі чат-боти мовчать!!!
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 2 декабря, 2022 год
Добрий день! Більшість платежів зараховуються миттєво, але, на жаль, зараз спостерігається затримка із зарахування невеликого % від загальної кількості платежів. Ми завжди робимо все можливе для прискорення часу обробки платежів, але клієнт, здійснюючи платіж, підтверджує, що згоден обробку платежів протягом трьох робочих днів. У зв’язку із великим навантаженням на лінію, оператори, на жаль, фізично не можуть надавати оперативну консультацію. Це вимушений захід, тому ми просимо вибачення за затримку і сподіваємося на Ваше розуміння. ❤

Прийшло грошей менше ніж внесла

Гость Гость 28 ноября, 2022 год
Вложила в термінал 950 и на останній купюрі (500грн) вимкнули світло. Кошти прийшли 450..
500 грн зникли..Гаряча лінія сказали писати письмове звернення на інкасацію за зразком. Зразок уже другу добу чекаю...
Зрозуміло, що більше користуватися терміналом даної компанії не буду
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 28 ноября, 2022 год
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, ви оформляли з оператором заявку під час телефонного дзвінку? Повідомте, будь ласка, номер заявки або ж номер телефону/місто, в якому трапився інцидент.

Обслуговування

Гость Гость 21 ноября, 2022 год
Внесла кошти через термінал 6000, термінал взяв 5208 а решту не повернули, телефоную вже декілька днів до оператора ніхто не відповідає 😔😔
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 21 ноября, 2022 год
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності! У зв’язку із великим навантаженням на лінію, оператори, на жаль, фізично не можуть надавати оперативну консультацію. Уточніть, будь ласка, адресу вашої електронної пошти, щоб ми могли вам зателефонувати. Показать 1 ответ

Зарахування коштів на карту Привату

Мирослав Микитюк Мирослав Микитюк 10 ноября, 2022 год
Сьогодні надіслав кошти в сумі 1000 грн. за запчастини для авто, яке використовується ЗСУ. Продавець досі не отримав грошей на свій рахунок. Не розумію системи перерахунку коштів з терміналів типу Iboxале, але враження вкрай негативне

Змініть обмеження куп'юр 500грн

Гость Гость 14 октября, 2022 год
Не можу поповнити карту вже декілька місяців, бо термінал не приймає куп'юри в 500 грн. м. Новояворівськ тц "Підкова", а інші термінали в місті майже весь час не працюють для monobank
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 14 октября, 2022 год
Доброго дня! Усі термінали приймають купюри номіналом 500 гривень.Наша технічна лінія вже прийняла заявку на перевірку даного терміналу. Найближчим часом ми виправимо дану ситуацію.

Низкое качество

Ольга Демина Ольга Демина 12 октября, 2022 год
Сыну срочно потребовались деньги. Перевела в 16:43:29. Сейчас 19.15. Деньги на карту сыну до сих пор не пришли. На телеф. звонок - ответа нет, прослушала музыку. Не то время чтоб так поступать. Куда обращаться еще?
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 13 октября, 2022 год
Добрый день! Уточните, пожалуйста, адрес вашей электронной почты, мы обязательно свяжемся.

Відгук про роботу Ibox

Мирослав Мирослав 11 октября, 2022 год
Не робочі термінали.
Поясню.
м.Івано-Франківськ.
Не працють належним чином сенсори, не працють купюро приймачі, не працють сканери.
Та в завершення : Тех підтримка не бере слухавку.
Треба все покращувати.
Достоинства:
  1. Є в наявності
Недостатки:
  1. Не коректно працють або взагалі не працють.
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 11 октября, 2022 год
Доброго дня! Могли б ви, будь ласка, уточнити адреси терміналів, щоб ми направили саме до них технічних спеціалістів, оскільки в Івано-Франківську 87 терміналів ІВох.

Не совсем честная компания

Гость Гость 25 сентября, 2022 год
Пополнил деньги, прошел платеж - в банкинг Монобанка не посмотрел вовремя. Позже, оказалось что на счету 0, и пополнение не пришло. Техподдержка заверяла, что платеж прошел успешно, выписки и прочее.
В итоге, после общения с Монобанк техподдержкой, в итоге оказалось, что проблема все таки была на стороне IBOX... Было бы неплохо указывать техподдержке, что могут быть задержки с выплатами.
Вообщем,... Читать отзыв
Пополнил деньги, прошел платеж - в банкинг Монобанка не посмотрел вовремя. Позже, оказалось что на счету 0, и пополнение не пришло. Техподдержка заверяла, что платеж прошел успешно, выписки и прочее.
В итоге, после общения с Монобанк техподдержкой, в итоге оказалось, что проблема все таки была на стороне IBOX... Было бы неплохо указывать техподдержке, что могут быть задержки с выплатами.
Вообщем, тем кому надо "сейчас и срочно" - на свой страх и риск. Особенно если это большие суммы денег.
По поводу банкнот с Херсона - можно понять...
Достоинства:
  1. Несколько лет работал безупречно
  2. Есть почти везде
Недостатки:
  1. Не совсем честная техподдержка
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 26 сентября, 2022 год
Добрый день! Большинство платежей проходят мгновенно, однако нетипичное пополнение новых клиентов iBox крупными купюрами может задерживаться до инкассации терминала. Максимальный срок на зачисление платежей составляет 3 рабочих дня, следующих за Операционным днем ​​приема платежа. Компания делает все возможное, чтобы ускорить процесс проверки. Приносим извинение за некорректную информацию со стороны оператора.

Зачисление на банковскую карту

Виктор Далечук Виктор Далечук 9 сентября, 2022 год
Сделал пополнение на 5000 купюрами по 500 гривен. Получил чек с сообщением, что операция неуспешная. Связался с поддержкой. Мне рассказали о проблемах. Вопрос: почему это стало моей проблемой?
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 9 сентября, 2022 год
Добрый день! Большинство платежей проходят мгновенно, однако нетипичное пополнение новых клиентов iBox крупными купюрами может задерживаться до инкассации терминала. Максимальный срок на зачисление платежей составляет 3 рабочих дня, следующих за Операционным днем ​​приема платежа. Компания делает все возможное, чтобы ускорить процесс проверки.

Помогите вернуть деньги

Руся Руся 6 сентября, 2022 год
Удобно но в последнее врем'я деньги не приходят на карту ПриватБанnegativenegativehidrinksdrinksnegativevawedrinks
Достоинства:
  1. Удобно
Недостатки:
  1. Не пришли деньги не первый раз
Терминалы Ibox Ответ представителя Терминалы Ibox 6 сентября, 2022 год
Добрий день! Більшість платежів зараховуються миттєво, але, на жаль, зараз спостерігається затримка щодо зарахування невеликого відсотка від загальної кількості платежів. Ми завжди робимо все можливе для прискорення часу обробки платежів, але клієнт, здійснюючи платіж, підтверджує, що він згоден обробку платежів протягом трьох робочих днів. Це вимушений захід, тому ми просимо вибачення за затримку і сподіваємося на Ваше розуміння. ❤

Вже п'яту добу не надходять гроші карту

Андрій Андрій 3 сентября, 2022 год
Скинув на карту ПУМБ 9000 гривень, двома платіжками по 5000 і 4000 гривень, ще 30 серпня, гроші на карту не надходять. Звернувся у чат бор ibox, ще вчора писали, що гроші до кінця дня будуть , однак гроші так і не надійшли. Що робити у такому випадку?

Третий день не зачисляются деньги

Гость Гость 2 сентября, 2022 год
Было пополнение карты 30 августа вечером. На вечер 2 сентября так денег и нет. Куда и кому обращаться?

Не пришли деньги

Гость Гость 30 августа, 2022 год
Добрый день! Пополнил 25.08 карту Моно на 10 тысяч двумя платежами. Сегодня третий рабочий день после платежа а денег все нет. Вы хотя бы предупреждайте заранее. Кредиты висят. Банкам то это не обьяснишь. А вы подводите конкретно
Терминалы Ibox
Платежи IBox – это простой, доступный и надежный способ в считанные мгновения оплатить услугу, необходимую именно вам.
Более 5 000 терминалов IBox вы встретите повсюду: в крупнейших розничных и автозаправочных сетях, в магазинах «у дома» по всей стране.

Рейтинг 2.7 из 5 на основании 64 отзывов
Платежные системы
UAPAY
UAPAY

Рейтинг: 4.6
241 отзыв
Платежная система city24
Платежная система city24

Рейтинг: 2.8
109 отзывов
Глобалмани
Глобалмани

Рейтинг: 2.2
818 отзывов
Сервис платежей easypay.ua
Сервис платежей easypay.ua

Рейтинг: 1.5
608 отзывов
Катерина Шухнина
Катерина Шухнина

Рейтинг: 4.7
112 отзывов
Neteller платежная система
Neteller платежная система

Рейтинг: 2.2
9 отзывов
TransferGo Ltd
TransferGo Ltd

Рейтинг: 2.8
220 отзывов
Wayforpay
Wayforpay

Рейтинг: 2
42 отзыва
Киоск Сервис
Киоск Сервис

Рейтинг: 3.7
6 отзывов