Отзыв о Сильпо по адресу Біла Церква, ул. Гордынского, 2а Заказал доставку в 14.00. Собирать начали около 20.00 Привезли около 22.00 Это сервис крутого магазина? Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайте Позор. Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.
Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам... Читать отзыв Замовила вчора годині о 8 вечора батончики - в наявності було 5 і 8 штук (різні смаки), я замовила відповідно усе що було, замовлення пройшло без проблем, зранку приходжу забирати - виносить мені менеджер менше одиниць товару і каже таким неприємним голосом без будь якого розуміння типу ну ви ж розумієте їх за цей час вже купляли тому от вам все що залишилось - не зрозуміло навіщо я бронювала замовлення на залишки якщо в результаті отримала менше одиниць тому що частину розкупили до того як почали збирати замовлення - залишилась неприємно вражена сервісом
Покупка пиццы в Сильпо закончилась отравление всей семьи Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление ))) Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!
Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає. 1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читать отзыв Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає. 1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів? (кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки) 2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю. Тобто все як у Ільфа та Петрова « Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег». З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
Отзыв о Сильпо по адресу Бровари, ул. Киевская, д.241 Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той... Читать отзыв Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою чергової касирки, яка відмовилася нас обслуговувати, хоча ми підійшли до каси ще за дві хвилини до 00:00. Замість того, щоб розрахувати покупців, працівниця витратила час на розмови, пояснюючи, що вже не може нас обслуговувати, хоча охоронець магазину дозволив провести оплату. Ми не порушували жодних правил — магазин на той момент ще не був зачинений, а всі товари були вже вибрані та готові до розрахунку. Таке ставлення до клієнтів є неприпустимим, адже покупець має право на якісне й ввічливе обслуговування. Якщо працівник не бажає виконувати свої обов’язки або ставиться до них формально, можливо, йому варто переглянути своє ставлення до роботи або поступитися місцем тим, хто дійсно цінує клієнтів. Прошу розібратися в цій ситуації, провести відповідну роботу з персоналом та надати відповідь щодо результатів розгляду звернення. З повагою, Янушкевич Аліна 08.11.2025 23.58 Бровари, вул. Київська 241
Добрый вечер ,сегодня была в Сильпо в острове купила селедку приехала домой начала ее чистить а она воняет тухлостю селедка в мусорном ведре спасибо за ужин магазин Сильпо
Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону,... Читать отзыв Просто феєричні довбо*оби. Замовлення ВДРУГЕ було перенесено виключно за ініціативою самого магазину, ніхто мені нічого не повідомив, звісно). Це просто верх цинізму, подумала я. І вирішила видалитися з програми Сільпо. Звернулась до оператора щоб видалили мої особисті дані. А ви колись читали, які дані про Вас збирає СІЛЬПО? ВСІ. Включно з даними про телефон, його ідентифікатор, марку та модель телефону, ТА ІНШІ НЕОБХІДНІ ДАНІ (це я цитую з сайту), а от які самі-здогадайтесь самі. Ніхто не дасть відповіді на це питання Оператори просто кончені, їм до одного місця що Ви там пишете. Просто завершують розмову коли захочуть. Брешуть, як хочуть. Такого пофігістичного ставлення ще треба пошукати. Все добре поки Ви їм залишаєте гроші в магазині) Мої дані ніхто не видалив, звісно. І їх,до того ж, було передано невідомим третім сторонам)) Що ж, побачимось в суді
При заказе онлайн балобонусами нельзя воспользоваться. Звоню на горячую линию, чтобы узнать как ими воспользоваться. Балабол на горячей линии сказал что при оплате они автоматически списываются. Делаю заказ прихожу в магазин, жду пока тормоз выдаст заказ и хочу оплатить, на что слышу что балобонусами нельзя воспользоваться. Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025?
Хочу висловити своє невдоволення обслуговуванням на касі. Касир Юлія Рогатина зверталася до мене на "ти", що є неприпустимим у сфері обслуговування. Крім того, пакет та продукти просто кидає. Такі дрібниці справляють негативне враження про весь заклад. Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів.
Отзыв о Сильпо по адресу Київ, ул. Шептицкого, 4 ужасне обслуговування,піцайоло мало того що обідає не потграфіку,так + до того дуже повільна,як не прийду завжди море заказів
Купила запечатанные свиные рёбрышки. По дате все замечательно,ещё 3 дня годные. Но открыв упаковку ужаснулись запаху!!! Работники магазина просто поменяли дату( ценник).Не хватает слов и матов!!! Разве так можно!? Делаю выводы,что кроме фирменных запечатанных товаров там больше ничего нельзя покупать.
Хто не роздивився - це підклали такі індичі стегна. Більша частина м"якоті відрізана і залишена кістка з залишками м"яса. Ще і смердюче виявилось. Супорт покриває цих крадіїв. Може власник їм ще і дякує за таке.
Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!! Я... Читать отзыв Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!! Я можу зрозуміти багато що і людський фактор і завантаженість, але коли це кожного разу - це вже якась систематичність ! Відмова у довезенні товару(комплектувальник неуважний, вже третє замовлення підряд) хоча магазин ще працював 4 години, а мій будинок 5 хв їзди від магазину- я вважаю це не клієнтоорієнтовано. А гнилі товари!!! я взагалі мовчу! Це повний треш! Пів пакета гнилих помідор. А сьогодні всі овочі у пакеті просто розкидані (бо пакети не завʼязали) і всі інші товари в болоті. Цікаво чи сам комплектувальник хотів би отримати таку доставку собі?
Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах. Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для... Читать отзыв Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.
У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.
На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.
Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання. Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.
Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії бажання вирішити проблему. Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.
Отзыв о Сильпо по адресу Київ, Харьковское шоссе, 168 Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину... Читать отзыв Сделал первый заказ и на сайте выдало что будет готов 20:30-21:00. В 20:06 приходит смс что "Ваш заказ готов". Прихожу в 20:25, на кассе никого, на звонок который на кассе не подходят, на телефон который в смс указан тоже не отвечают, люди уже подходят, а на кассе никого. Причем работники ходят мимо и морозятся. В итоге подошла девушка, выдает корзину в которой нет 1 позиции не самой дешевой, на что она сказала: "Что все есть". Хорошо что я помню что заказывал и проверял, а если бы не проверил? То так и выдали бы по чеку без товара? Пришлось еще ждать пиццу которая в заказе, как сказали 10 минут, но по факту дольше.
Дома увидел что пицца ужасного качества, вместо нормальной курицы какие-то отрезки шинки со шкурками, сыра практически нет, ну это вопрос к добросовестности повара. На Харьковском шоссе 144 с качеством пиццы ок, здесь же рулетка!
С момента прихода в магазин прошло 25 минут прежде чем я получил заказ! Зачем присылать смс если заказ не готов? Почему работники и собирают заказ и на кассу подходят? Неужели нельзя чтобы один человек был на кассе, а сборщики занимались сбором заказов? Сервис дно!
Отзыв о Сильпо по адресу Житомир, пл. Житний рынок, 1 Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала ,... Читать отзыв Житомир, сільпо що на Житньому.Вже неодноразово стикаюсь з тим , що при замовленні доставки товар в чеку дорожчий , ніж на пакеті. Чому так???Поясніть!!! Є такий що співпадає, але в основному в чеку на 2,5 , а то й 10 гривень більший. І коли товару замовляєш не мало , то виходиш в мінус 30-50гривень. І скільки скарг не писала , толку нуль. Чому такого свавілля немає на Грушевського. І чому не можна обрати магазин при замовленні?
Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький. В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери) Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не... Читать отзыв Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький. В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери) Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не свіже, на запитання що робити . Якщо я хочу свіжий фарш, - відповідь, не беріть, хтось інший купить. В нас все розбирають. Але чому не слідкувати за якістю і станом продуктів с чистотою і охайністю магазинів. Раніше туди було приємно заходити, і гарні продукти .
Замовлення зробила онлайн вранці на певний час, самовільно перенесли час двічі, і в результаті на пізній вечір. Половини товарів, замовлених завчасно вже не було. Декілька разів забували покласти вже оплачені товари
Достоинства:
Якість товарів
Недостатки:
Некоректна робота онлайн доставки, самовільне перенесення часу, забувають покласти уже оплачений товар. На гарячій лінії неможливо нічого добитися. Не цінять клієнта
Отзыв о Сильпо по адресу Київ, просп. Григоренко, 23 Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті... Читать отзыв Спочатку привозили товари не належної якості та не правильно запаковували , переносили доставки не попереджуючи , потім нараховували пропозиції, в якості вибачень, по факту потім їх зняли , спочатку не попередивши , через три тижні я тільки вияснив що не так , як тільки я почав подавати заявки що вони не праві , просто взяли і заблокували акаунт. Оператори хамовиті , менеджери в них сидять некомпетентні. Сама погана мережа яка тільки може бути . Дуже не рекомендую
Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30. До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили. Що? 😮 Читать отзыв Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30. До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили. Що? 😮 Я зробив замовлення і вказав оплата в магазині. Питання навіщо такий сервіс якщо він не працює???
Хотела устроится работать сборщиком, мне назначили собеседование, я пришла, меня провели в кабинет, спрашиваю «на какую вы вакансию хотите?» я отвечаю, и они говорят что такой вакансии у них сейчас нету. КАРЛ ЗАЧЕМ ТОГДА НУЖНО БЫЛО НАЗНАЧАТЬ СОБЕСЕДОВАНИЕ, Женщина которая всем этим заведует конечно рассказала мне что нужно делать на этой вакансии, какие у меня будут обязанности, и сказала все,... Читать отзыв Хотела устроится работать сборщиком, мне назначили собеседование, я пришла, меня провели в кабинет, спрашиваю «на какую вы вакансию хотите?» я отвечаю, и они говорят что такой вакансии у них сейчас нету. КАРЛ ЗАЧЕМ ТОГДА НУЖНО БЫЛО НАЗНАЧАТЬ СОБЕСЕДОВАНИЕ, Женщина которая всем этим заведует конечно рассказала мне что нужно делать на этой вакансии, какие у меня будут обязанности, и сказала все, идите, вам напишут, ничего у меня не спросила, ни возраст ни опыт, на мои вопросы она просто начинала смеяться во весь голос и переводить тему, потому что у неё не было ответа, вроде пожилая женщина а так себя ведёт, это город Киев, подольский район Вы думаете мне кто то написал после этого? нет! Написала я, спросила что там по поводу работы, меня неделю игнорируют. Сделала выводы, и больше с этим магазином связываться не хочу, я удалила приложение Сильпо, больше ни доставками ни ходить в этот магазин я не буду. Фу
Сільпо Дніпро - це просто дніще Два дні поспіль робив замовлення, так і не доставили. Причому в перший дееь відображалося, що замовлення в дорозі, зателефонував кур'єру, він каже замовлення позначили, як в доставці, але не видали йому. На другий день, знову замовив, декілька разів телефонував, уточнював, кажуть все нормально. По ітогу, теж саме, так і не доставили. Сільпо в Дніпро... Читать отзыв Сільпо Дніпро - це просто дніще Два дні поспіль робив замовлення, так і не доставили. Причому в перший дееь відображалося, що замовлення в дорозі, зателефонував кур'єру, він каже замовлення позначили, як в доставці, але не видали йому. На другий день, знову замовив, декілька разів телефонував, уточнював, кажуть все нормально. По ітогу, теж саме, так і не доставили. Сільпо в Дніпро це просто лайно.
м Івано-Франківськ, Вовчинецька 225а маг."Сільпо" Жахливе ставлення завідуючої магазином до працівників,вони повинні все і відразу незважаючи на свої обов'язки і робочий час В магазині безлад,акційних товарів в торговому залі ніколи немає
Напевно найгірша організація інтернет замовлень, яка існує! Особливо, якщо хочете придбати акційний товар. Тоді у вас є чудова можливість пограти в лотерею, чи спрацює вона у вас, чи як завжди у вас з карти знімуть повну вартість товару, під час його отримання, в надії, що ви не звернете увагу на чек і підете додому, а там вже змиритись. І так... Читать отзыв Напевно найгірша організація інтернет замовлень, яка існує! Особливо, якщо хочете придбати акційний товар. Тоді у вас є чудова можливість пограти в лотерею, чи спрацює вона у вас, чи як завжди у вас з карти знімуть повну вартість товару, під час його отримання, в надії, що ви не звернете увагу на чек і підете додому, а там вже змиритись. І так постійно! Вивчайте на пам'ять правила проведення, телефонуйте і пишіть в службу підтримки, яка буде вас запевняти, що ви все замовили правельна і у вас все обов'язково спрацює! Але ми все одно постараємося вас кинути! Но сам персонал в магазині позитивний, завжди вас підтримає морально, після того, як вас наї...ало Сільпо. Яке щастя, що трохи далі відкрилось АТБ, тепер це сміттєзвалище можна минати.
Ганьба тим манагерам, хто допустив таке памело до закупівлі і подальшого продажу. Це відверто гидкий і непридатний продукт. І інакше, як за якісь відкати від постачальників в закупівлю і продаж це лайно допустити в продаж манагери не мали права. Ну а споживачі жеріть, ззовні то воно нормальне)))
3 раз подряд, то не было частично товара, тут вообще забили на пол заказа и не положили его. Техническая поддержка так же дно, была оплачена быстрая доставка, т.к половины продуктов не доставили - логично, что должны привезти их остаток, как можно быстрее. Но это же сельпо, которое в очередной раз скатилось ниже атб, ибо то же атб доставляет весь товар.... Читать отзыв 3 раз подряд, то не было частично товара, тут вообще забили на пол заказа и не положили его. Техническая поддержка так же дно, была оплачена быстрая доставка, т.к половины продуктов не доставили - логично, что должны привезти их остаток, как можно быстрее. Но это же сельпо, которое в очередной раз скатилось ниже атб, ибо то же атб доставляет весь товар. Техническая поддержка пытается вас ставить в рамки времени как им удобно довезти товар, либо же ждите возврат средств 3-5 дней. Указывал шо в 18:00 я должен уехать, оператор тех.поддержки сделал довоз продуктов до 19:30? Нормально ли это? В общем сельпо как обычно пробило дно, не советую и сам больше их доставкой пользоваться не буду.
Не сработало специальное предложение в размере 100 грн, поддержка разводит руками, магазин разводит клиентов, при этом все условия были выполнены. Со сборкой задержались и не был собран в срок заказ. Не рекомендую!!
Слабосолена сьомга чи форель у в/у Премія 180г шматок. Під шматком завжди підкладений обрізок шкіри чи плавника. Перевірте вашого виробника, хто там замутив таку схему. По при ціні 1000+грн за кг - це суттєво.
Зробила замовлення № 23132037 10.09.25. Доставка Новою поштою. Заказ збирали добу (пачка кофе+снейк). Гроші списали 11.09.25. Доставка повинна була бути виконана 12.09.25. В замовленні стоїть, що доставлено 12.09.25 Третій день дзвоню на горячу лінію - кажуть, що зафіксували моє звернення. Ні номера накладної Нової пошти не надають, ні де знаходиться мій заказ не кажуть. Я так розумію тому, що не... Читать отзыв Зробила замовлення № 23132037 10.09.25. Доставка Новою поштою. Заказ збирали добу (пачка кофе+снейк). Гроші списали 11.09.25. Доставка повинна була бути виконана 12.09.25. В замовленні стоїть, що доставлено 12.09.25 Третій день дзвоню на горячу лінію - кажуть, що зафіксували моє звернення. Ні номера накладної Нової пошти не надають, ні де знаходиться мій заказ не кажуть. Я так розумію тому, що не відправили. Кажуть, що передали моє звернення на магазин. Кормлять "завтраками" Нічого не роблять для вирішення питання.
Торговая сеть «Сільпо» - одна из наиболее крупных национальных сетей продовольственных супермаркетов. Сеть входит в состав торгово-промышленной группы компаний Украины - Fozzy Group. Акции и скидки супермаркета Сильпо всегда радуют своих покупателей. Оптовую компанию Fozzy основали в Киеве в середине 1990-х четверо школьных друзей, выпускники Днепропетровского металлургического института,– Владимир Костельман,... подробнее
Доставка заказа
Это сервис крутого магазина?
Напишите что вам прикро, и как обычно ничего не делайте
Позор.
Хотя люди деньги заплатили, для вас главное, а на остальное наплевать.
Жахливий сервіс самовивозу
Некачественный товар
Подумала случайно) но нет) через время решилась купить другой вид пиццы и опять в Сильпо на Березнике) результат-отравление )))
Так что покупка пиццы в Сильпо-это отравление на все 100%!!!
Намагаються обманути
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн.... Читать отзыв Відвідали магазин у с. Софіївська Борщагівка, Київська 1/102. Підхід Сільпо обманути покупця у законний спосіб та спонукати його придбати товар вражає.
1. Наприклад товар продається як акційний (зі скидкою 50+-%), при цьому покупець не звертає увагу, що написано маленькими літерами, і тільки в електронному чеку (в кращому випадку) - паперовий то не роздруковують- дізнається, що скидка діє при покупці онлайн. Визнайте, чи багато з нас перевіряє ціну в електронному чеку біля каси, коли купляє доволі багато продуктів?
(кокретні товари: десертні сирки, гриби-опеньки)
2. Замість яблук сорту Фуджі (ціна 60) продали яблука Гала (ціна 50). На вигляд розрізнити не зміг, на смак різницю знаю.
Тобто все як у Ільфа та Петрова
« Остап знал четыреста сравнительно честных способов отъёма денег».
З точки зору закону не докопаєшся, напевне хтось і пишається, що є автором такого "маркетингового ходу". А з моральної? Чи ви задумувались, що на акційні товари орієнтуються пенсіонери та люди похилого віку, які навряд чи будуть купляти товари онлайн?
Шановна адміністраціє мережі магазинів «Сільпо»! Хочу висловити своє обурення некоректною поведінкою
Ужасное рыба вонючая
Збирання та використання особистих даних
Оператори просто кончені, їм до одного місця що Ви там пишете. Просто завершують розмову коли захочуть. Брешуть, як хочуть. Такого пофігістичного ставлення ще треба пошукати. Все добре поки Ви їм залишаєте гроші в магазині) Мої дані ніхто не видалив, звісно. І їх,до того ж, було передано невідомим третім сторонам)) Що ж, побачимось в суді
Балабонусы от балаболов
Это какими надо быть долб****ми чтобы предоставлять такой сервис в 2025?
Драгоманова 10, касир Юлія Рогатина
Прошу звернути увагу на культуру спілкування персоналу та провести додатковий інструктаж щодо стандартів обслуговування клієнтів.
Жахливий продукт
Жах просто
Купили називається гранат, а він повністю гнилий
Продаж продуктів жахливий
паскудне обслуговування піцейоло
Вонючее мясо!
М"ясний відділ у брудному магазині Київ, вул. Вершигори Петра, 1
Вінниця: якість збирання замовлення
Я... Читать отзыв Замовляю доставку товарів щотижня вже протягом року. Спочатку все було добре, часом були нюанси (щось забули покласти чи переплутали, добили окремим чеком і тд) - але я людина неконфліктна і ставилась з розумінням, щось що було потрібне довозили протягом дня, коли їм було зручно - я погоджувалась якщо мені це пасувало. АЛЕ! Останні декілька місяців (півтора десь) це жах!!!
Я можу зрозуміти багато що і людський фактор і завантаженість, але коли це кожного разу - це вже якась систематичність !
Відмова у довезенні товару(комплектувальник неуважний, вже третє замовлення підряд) хоча магазин ще працював 4 години, а мій будинок 5 хв їзди від магазину- я вважаю це не клієнтоорієнтовано. А гнилі товари!!! я взагалі мовчу! Це повний треш! Пів пакета гнилих помідор.
А сьогодні всі овочі у пакеті просто розкидані (бо пакети не завʼязали) і всі інші товари в болоті. Цікаво чи сам комплектувальник хотів би отримати таку доставку собі?
Жахлива робота онлайн замовлень і доставки!
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для... Читать отзыв Замовила продукти на значну суму через додаток “Сільпо”, перебуваючи за кордоном. Це мав бути подарунок для літньої людини на день народження — щоб усе необхідне доставили додому, і вона могла спокійно приготуватися до приходу гостей, не бігаючи по магазинах.
Замовлення зробила завчасно, напередодні, і чітко обрала час доставки з 11:00 до 12:30. Отримала підтвердження саме з цим часовим інтервалом. Для мене це було принципово, адже гості мали прийти вже ввечері, і потрібно було встигнути приготувати страви.
У день доставки — жодного дзвінка, жодного повідомлення. Коли я зателефонувала, виявилося, що доставки немає, а в додатку товар навіть не був зібраний! Довелося витрачати свій час (у мене це була ніч!) і півтори години писати в чат підтримки, щоб з’ясувати ситуацію.
На жаль, чат підтримки не лише не допоміг, а й ще більше роздратував. Замість реальної допомоги мене почали звинувачувати, що нібито через те, що я робила замовлення із-за кордону, був вказаний “неправильний” час. Це неправда, адже у підтвердженні доставки чітко зазначено 11:00–12:30. Відповіді у чаті були формальні, шаблонні, без жодного співчуття чи бажання вирішити проблему. Складається враження, що це був бот, а не жива людина.
Після півтори години листування мені ще й запропонували зробити нове замовлення і доплатити за швидку доставку! Це виглядало як знущання.
Зрештою я скасувала замовлення, бо вже не мала жодної впевненості, що наступного разу не станеться те саме.
Підсумок: зіпсований сюрприз, зіпсовані нерви, зірвані плани, витрачений час і повна відсутність у компанії
Нікому не раджу користуватися доставкою “Сільпо” — це був мій перший і останній досвід із цим сервісом.
Онлайн заказ
Дома увидел что пицца ужасного качества, вместо нормальной курицы какие-то отрезки шинки со шкурками, сыра практически нет, ну это вопрос к добросовестности повара. На Харьковском шоссе 144 с качеством пиццы ок, здесь же рулетка!
С момента прихода в магазин прошло 25 минут прежде чем я получил заказ! Зачем присылать смс если заказ не готов? Почему работники и собирают заказ и на кассу подходят? Неужели нельзя чтобы один человек был на кассе, а сборщики занимались сбором заказов? Сервис дно!
Жахлива якість обслуговування магазину онлайн
Жахливі магазини в м Хмельницький
В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)
Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не... Читать отзыв Будь ласка, зверніть увагу на якість роботи магазинів у місті Хмельницький.
В одному смердить завжди наче трупи зберігають( по вул старокостянтинівське, давно пора зробити ремонт чи зачинити) в іншому хаос і безлад. Розповіді від людей що там таргани бігають. ( Степана Бандери)
Конкретно сьогодні, магазин на Свободи, мав би бути кращий магазин, обвітряне мʼясо , на вигляд не свіже, на запитання що робити . Якщо я хочу свіжий фарш, - відповідь, не беріть, хтось інший купить. В нас все розбирають.
Але чому не слідкувати за якістю і станом продуктів с чистотою і охайністю магазинів. Раніше туди було приємно заходити, і гарні продукти .
Жахливе ставлення до клієнтів
Жахливе ставлення
Сама погана мережа яка тільки може бути . Дуже не рекомендую
Жахливий сервіс
До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили.
Що? 😮
Читать отзыв Вчора 11:20 у Сільпо робив онлайн замовлення #30149306 з самовивозом в 21:00-21:30.
До 21:00 моє замовлення так і не значилось зібраним. Коли я прийшов отримати замовлення в 21:20 мені повідомили що товару не має в наявності його розкупили за день. Коли я запитав чому мені не відклали зранку мені заявили ну ви ж не оплатили.
Що? 😮
Я зробив замовлення і вказав оплата в магазині.
Питання навіщо такий сервіс якщо він не працює???
Работа ужасная
Два дні не виконали доставку, м Дніпро
Два дні поспіль робив замовлення, так і не доставили.
Причому в перший дееь відображалося, що замовлення в дорозі, зателефонував кур'єру, він каже замовлення позначили, як в доставці, але не видали йому.
На другий день, знову замовив, декілька разів телефонував, уточнював, кажуть все нормально. По ітогу, теж саме, так і не доставили.
Сільпо в Дніпро... Читать отзыв Сільпо Дніпро - це просто дніще
Два дні поспіль робив замовлення, так і не доставили.
Причому в перший дееь відображалося, що замовлення в дорозі, зателефонував кур'єру, він каже замовлення позначили, як в доставці, але не видали йому.
На другий день, знову замовив, декілька разів телефонував, уточнював, кажуть все нормально. По ітогу, теж саме, так і не доставили.
Сільпо в Дніпро це просто лайно.
Жахливе ставлення до працівників
Жахливе ставлення завідуючої магазином до працівників,вони повинні все і відразу незважаючи на свої обов'язки і робочий час
В магазині безлад,акційних товарів в торговому залі ніколи немає
Не цінете свій час і хочете зневаги, тоді вам до нас! Тільки в Сільпо!
Но сам персонал в магазині позитивний, завжди вас підтримає морально, після того, як вас наї...ало Сільпо.
Яке щастя, що трохи далі відкрилось АТБ, тепер це сміттєзвалище можна минати.
Памело не брати!
Худшая доставка
Ужасный сервис, никому не рекомендую.
Со сборкой задержались и не был собран в срок заказ. Не рекомендую!!
Не можуть не обманути!
Доставка замовлення
Заказ збирали добу (пачка кофе+снейк). Гроші списали 11.09.25. Доставка повинна була бути виконана 12.09.25.
В замовленні стоїть, що доставлено 12.09.25
Третій день дзвоню на горячу лінію - кажуть, що зафіксували моє звернення. Ні номера накладної Нової пошти не надають, ні де знаходиться мій заказ не кажуть. Я так розумію тому, що не... Читать отзыв Зробила замовлення № 23132037 10.09.25. Доставка Новою поштою.
Заказ збирали добу (пачка кофе+снейк). Гроші списали 11.09.25. Доставка повинна була бути виконана 12.09.25.
В замовленні стоїть, що доставлено 12.09.25
Третій день дзвоню на горячу лінію - кажуть, що зафіксували моє звернення. Ні номера накладної Нової пошти не надають, ні де знаходиться мій заказ не кажуть. Я так розумію тому, що не відправили.
Кажуть, що передали моє звернення на магазин. Кормлять "завтраками"
Нічого не роблять для вирішення питання.
НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЮ МЕРЕЖУ МАГАЗИНІВ