Адміністрація прома не розглядає об'єктивно скаргу. - Відгуки про Prom.ua

Prom.ua
Відгук додано 6 березня, 2024 год 31 перегляд
 Відгук про Prom.ua за адресою Одеса, ул. Пушкинская 20 Клієнт купив лампочку та повідомив, що вона не працює.
Перед цим виставив відгук - ми попросили видаліть відгук ми все варішим, але як звичайно клієнти роблять, одне і теж шантажують відгуками.
Люди коли ви вже зрозумієте, що скандалами, погрозами та шантажом або нормальною розмовою вирішуєтся все однаково.
Домовились на обмін - наголошую на обмін.
Дійшло до того, що нам довелось віддати лампочку на діагностику - все протестували вона робоча.
Перед цим з адміністрацію поговорили про то що лампочка робоча, тому всі витрати транспорті та діагностичні платить клієнт. Нам повідомили, що після діагностики повідомте про це клієнту та домовьтесь.
Заплатили за діагностику 250 грн - отримали акт з севісного центру про те, що лампочка рабоча та некоректної роботи не виявлено.
Повідомили про це адміністраці. та клієнта:
1) Адміністрація запросила відео, яке ми зняли про нормальну роботу та надіслали разом з актом, після написали щоб ми узгодили з клієнтом повернення.
2) Клієнт написав щоб ми запіхнули цю лампу далі не цензурні вирази та залишили її собі та заблокував.

Та далі почалось адміністрація почала нам писати, щоб ми повертали кошти клієнту та скинула картку когось, хоча клієнт досі не відповідає, аргументували тим, що клієнт хоче повернути контрафактну лампочку, як він заявив висилая нам його повідомлення. про те що клієнт відправив нам лампочку вже по замовчуванням хоче возврат, ми аргументували, що повідомлень про те, що клієнт хоче росторгнути з нами угоду у нас не було( клієнт хотів обмін), а було вже на 25 день, який на 11 днів більше ніж заявлено в законі України.
Товар був отриманий клієнтом згідно інформації від Укрпошти 01.02.2024 року, навіть якщо не рахувати день отримання, і навіть якщо вважати (хоча ми не вважаємо) що в цьому є натяк про розірвання відносин з наступного дня з отримання до вищезазначеного повідомлення пройшло 25 днів, це на 11 днів більше від заявленого в ЗУ “Про права споживачів” терміну. Чому ви тоді нас примущуєте погрожуючи видаленням товарів з каталогу Пром.ЮА порушувати Закон України на користь клієнта? Ми ні в якому разі не відмовляємося вирішувати цю ситуацію з клієнтом, сумлінно виконує свої обов’язки, та згідно з вашого ж сертифікату є топовим продавцем на Пром.Юа. І виходячи з нашого діалогу ми вирішуємо проблему в односторонньому порядку з вами а не з покупцем, ви ж самі нам неодноразово писали що потрібен діалог між покупцем та продавцем, але він нас заблокував.

На даний момент невідповідна якість товару це суб’єктивна думка клієнта. На коробці вказані країна походження та штрих код по якому можливо дізнатися про товар. Про те що товар відповідає заявленим характеристикам в вказаним лоті товару за проханням клієнта - ми надали висновок спеціаліста та відео.

1 згоден



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Prom.ua 11 березня, 2024 год
Добрий день, Денисе!



Покупець звернувся до вас з проблемою неробочого датчика руху в лампі.

Але замість вирішення проблеми ви ставили умови покупцю про видалення відгуку, а пізніше взагалі заблокували чат з ним.



Покупець не вимагав проведення діагностики — це ваша особиста ініціатива.

Експертиза проводиться коштом продавця і якщо під час діагностики не було виявлено недоліків, покупець не має компенсувати вам сплачену експертизу.



Прохання покупця полягало у заміні лампи на справну або повернення коштів.



Відповідно ст. 12 -13 ЗУ "Про захист прав споживачів" Споживач має право розірвати укладений на відстані договір шляхом повідомлення продавця (виконавця) про це протягом 14 днів з моменту одержання товару чи першої поставки товару.



Покупець повідомив про проблему і повернув вам товар у встановлені законом строки.
Денис 11 березня, 2024 год
Дуже добрі у вас умови.

Але ви забули тут написати, що ми готові були міняти лампу - але ваші адміністратори нам це заборонили.

Що на це ви скажете?
Відповідь представника Prom.ua 14 березня, 2024 год
Добрий день!

Денисе, служба підтримки ніяким чином не може заборонити вам зробити обмін товару покупцю.

І очевидно, що покупець тому до нас і звернувся, що ви не відреагували на його скаргу належним чином.

Насамперед продавці мають бути зацікавлені у вирішенні спірних ситуацій з покупцями.
Відповідь представника Prom.ua 14 березня, 2024 год
Добрий день!

Денисе, служба підтримки ніяким чином не може заборонити вам зробити обмін товару покупцю.

І очевидно, що покупець тому до нас і звернувся, що ви не відреагували на його скаргу належним чином.

Насамперед продавці мають бути зацікавлені у вирішенні спірних ситуацій з покупцями.


Prom.ua
Всі відгуки

1.5 5
4052 відгука / 823470 переглядів
Prom.ua

Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.

На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,... детальніше

Інтернет-каталоги
infoshina.com.ua
infoshina.com.ua

Рейтинг: 4.4
938 відгуків
Интернет-магазин makeup.com.ua
Интернет-магазин makeup.com.ua

Рейтинг: 3
3561 відгук
Всемкупон
Всемкупон

Рейтинг: 4.2
266 відгуків
Fiverr
Fiverr

Рейтинг: 2.5
11 відгуків
Ex-Fs.net
Ex-Fs.net

Рейтинг: 3.5
8 відгуків
E-Katalog
E-Katalog

Рейтинг: 2.7
16 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.9
248 відгуків
AliExpress
AliExpress

Рейтинг: 1.6
233 відгука