Prom.ua – найбільший маркетплейс України, де продаються більш ніж 100 млн товарів від тисяч підприємців з усієї країни.
На Prom.ua:
кожен покупець може знайти все, що потрібно за найкращими цінами: від зубної щітки до культиватора для саду та городу.
кожен підприємець може продавати товари в каналах Прому: каталог,...
подробнее
Очікуємо на відповідь проедставника ПРОМ. - Отзывы о Prom.ua
Надайте чітку відповідь чи буде видалений несправедливий відгук по данному замовленню? Всі докази Вам були надані, ви все й самі бачите з історії замовлення. Номера звернень Вам були відправлені.
Отож всі бачать що це повна ганьба для Prom.ua коли дозволите виставити негативний брехливий відгук компанії яка спрацювала на відмінно.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Замовлення надійшло ввечері в неділю
Надійшло в 19:34
Прийняли в 19:38
Подзвонили покупцю в 19:39 (не відповів)
Відправили листа на пошту в 19:39
Відправили смс в 19:39
На слідуючий ранок відправили замовлення в 8:28
Повторно відправлені листи на пошту і смс в 8:28
Все виконано чітко і оперативно.
Через годину після відправки приходить негативний відгук від покупця що з ним ніхто не звязався і замовлення йому не потрібне.
Подано запит в службу підтримки для відміни данного відгуку так як є всі докази відправки листів, смс що доказує що з покупцем звязувались та саме він категорично не виходив на звязок!
І на скільки всім очевидно що цей відгук мав бути видалений служба підтримки включила "дурочку" і відмовилась його видаляти!
Всі подальші запити як служба підтримки так і менеджер ігнорують і також не виходять на звязок!
Шановний ПРОМ, ви втрачаєте таким чином самих відмінних продавців ігноруючи справедливість!
Тож повторно вимагаємо видалити брехливий відгук і публічно попросити вибачення у нашої компанії!
6 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Як повідомила вам служба підтримки, даний відгук не може бути видалений, оскільки не порушує Правила.
"Зі мною не зв'язалися" - це не єдина причина відгуку.
Покупець у відгуку пише про те, що дуже поспішили з відправленням замовлення не уточнивши нюанси.
Якщо покупець не йде на контакт, прокоментуйте відгук. Публічна реакція на відгук — це частина вашого сервісу. Вона складає враження у покупців про ваш магазин та дає змогу оцінити ситуацію з обох боків.
Врешті, покупці змінюють свої думки та видаляють або редагують відгуки.
Ну це ще раз всім показує що з Вами краще не мати справ а потрібно переходити на альтернативні площадки.
Ігнорування звернень не являється вирішенням запитів продавця! Гнила платформа
Це не дасть абсолютно ніякого результату, прому абсолютно все одно на продавців, і вони не будуть вислуховувати ваші докази, у них одна шаблонна відповідь - покупець завжди правий, домовляйтеся з покупцем і це все!!!!!
На промі продавець - це найманий робітник, який не має права голосу, і тим паче щось вимагати!!!
З промом працювали 6 років, магазин в топі, і ні разу вони не пішли ні на які поступки, у них свої закони і правила і на продавців їм глибоко наплювати!!!
Тут або треба погоджуватися з цим або йти від них.